دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

کدام صرافی شیبا رایگان میدهد؟ 200 میلیون SHIBA رایگگان

  • ۴۷

با سلام امروز قصد دارم یک صرافی بهتون معرفی کنم که با ثبت نام در اون میتونید شیبا اینو رایگان دریافت کنید که قابل برداشت است همون طور که در پست دریافت 200 میلیون بی بی دوج کوین رایگان توضیح دادم شما در این آموزش هم به راحتی میتونید با ثبت نام و احراز هویت به پاداش 20 هزار شیبا اینو رایگان دسترسی پیدا کنید با من در یک آکادمی همراه باشید تا روش کار رو بگم.

 

 

فهرست اصلی

شیبا اینو (SHIBA INU) چیست؟

شیبا اینو به اختصار شیب، که به صورت غیررسمی با نام شیبا توکن نیز شناخته می‌شود؛ یک رمزارز غیر متمرکز است که در اوت ۲۰۲۰ توسط یک شخص ناشناس، ملقب به «ریوشی» ایجاد شد.این توکن بر بستر بلاکچین اتریوم ساخته شده هست و در سال 2024 قیمت بالایی را داشته است ، تعداد کل سکه شیبا اینو  589,534,086,491,242 SHIB می باشد در حال حاضر که این نوشته را مینویسم قیمت شیبا اینو $0.00002775  می باشد.

این میم سکه به سرعت سرعت و ارزش پیدا کرد زیرا جامعه ای از سرمایه گذاران با جذابیت زیبای سکه همراه با تیترها و توییت های شخصیت هایی مانند ایلان ماسک و ویتالیک بوترین جذب شدند.
صرافی که شیبا رایگان میده

 

آیا در اینده شیبا اینو رشد خوبی خواهد کرد؟

هیچ کس نمیتواند آینده را بصورت قطعی پیش بینی کند ، اما بر اساس تحلیل فنی انجام شده  توسط چند نفر از بزرگترین ترید ها و اقتصاد دان های دنیا برای قیمت ارز شیبا در آینده، انتظار می‌رود در سال 2024، حداقل قیمت شیبا اینو 0.00000372 دلار باشد. حداکثر سطحی که قیمت شیبا می‌تواند به آن برسد 0.0000237 دلار است و میانگین قیمت معامله حدود 0.0000437 دلار پیش‌بینی می‌شود، شاید در اینده بصورت غیره منتظر قیمت شیبا اینو 1 دلار معامله شود چه کسی میداند؟!

 

آموزش دریافت شیبا رایگان 20 میلیون شیبا اینو

یکی از روش های دریافت رایگان ارز شیب این است که در صرافی هایی که این ارز را هدیه میدهند ثبت نام کنید برای این منظور در ادامه مرحله به مرحله آموزش دریافت رایگان 20هزار ارز شیب را به شما توضیح خواهم داد.

 

ابتدا روی لینک زیر کلیک کنید تا وارد قسمت ثبت نام سایت تبدیل بشید.

 

 

ثبت نام جهت دریافت 20 هزار شیبا اینو رایگان

 

دریافت شیبا رایگان هدیه صرافی

حالا روی ثبت نام کلیک کنید.

آموزش ثبت نام در صرافی تبدیل

 

در این قسمت باید ابتدا شماره موبایل خودتون و بعد یک کلمه عبور قوی انتخاب کنید.

و اگر ایرانی هستید که ملیت ایرانی و اگر اهل کشور دیگری هستید روی اتباع خارجی کلیک کنید و در انتها روی ثبت نام بزنید.

 

اهراز هویت در سایت تبدیل

حالا یک کد تایید به شماره موبایلی که در قسمت قبل وارد کرده بودید ارسال میشود ، کد را در قسمتی که درون تصویر مشخص کردیم وارد کنید. 

شروع مرحله به مرحله احراز هویت در تبدیل

حالا باید در این قسمت ثبت نام خودمون رو تکمیل کنیم به این منظور روی شروع احراز هویت کلیک کنید.

 

تکمیل مشخصات فردی در سایت تبدیل

 

در این بخش نام ، نام خانوادگی ، تاریخ تولد و کد ملی خودتون رو وارد کرده و در ادامه روی تایید و ادامه کلیک کیند.

 

بهترین صرافی برای خرید شیبا اینو

در قسمت بعدی شما باید شماره کارت خودتون رو وارد کنید و روی دکمه ثبت کارت و ادامه کلیک کنید.

 

احراز هویت تبدیل با سامانه سجام

اگر موارد درخواستی رو به درستی پیش رفته باشید با تصویر بالا روبرو میشید ، حالا روی ادامه احراز هویت کلیک کنید..

 

چطوری در سایت تبدیل احراز هویت رو تایید کنیم

حالا تا اینجای کار اومدیم و چند قدم دیگه تا دریافت شیبا اینو های رایگان فاصله داریم،  احراز هویت پایه تکمیل شده و حالا باید احراز هویت تصویری رو هم تکمیل کنیم برای این کار روی احراز هویت تصویری کلیک کنید.

 

 

چگونه ارز دیجیتال رایگان شیبا اینو بگیرم؟

حالا از این قسمت روی نیاز به تکمیل کلیک کنید.

 

صرافی که  شیبا اینو رایگان میدهند

 

مطابق تصویر باید یک فرم تعهد نامه ارسال کنید ، متن گفته شده را بنویسید و همراه با یک مدرک شناسایی عکس گرفته شده را در قسمت انتخاب عکس ارسال کنید.

 

آیا صرافی تبدیل کلاهبرداری است؟

جواب شما خیر می باشد ، صرافی تبدیل یکی از قابل اعتماد ترین صرافی های ایرانی می باشد که در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال فعالیت میکند و از تمامی کاربران خود یک برگه تعهد نامه دریافت میکند تا از هر گونه سو استفاده احتمالی جلوگیری کند دلیل دریافت تعهد نامه هم کاملا روشن است ، نه تنها صرافی تبدیل بلکه تمامی صرافی های ایرانی یک تهعد نامه را دریافت می کنند، و دلیل این تعهد نامه را اینجا برای شما توضیح می دهم ، فرض کنید فردی از شما می خواهد تا مبلغی را در صرافی تبدیل به usdt یا همان تتر تبدیل کنید ، و در ازای هر بار چنج کردن و انتقال دادن ان ارز به کیف پول ان فرد به شما مبلغی را به عنوان کارمزد می دهد ، توجه کنید : این فرد کلاهبردار است ! و با استفاده از پول شویی یا کلاهبراری به روش های مختلف مثل هک یا فیشینگ این مبالغ را به حساب شما منتقل می کند و شما هم ندانسته در یک جرم همکاری میکنید ، در قسمت قوانین هر صرافی به این موضوع اشاره می شود ، از این رو صرافی ها از کاربران خود تعهد نامه دریافت می کنند تا در صورت وجود همچین مشکلی هیچ مسئولیتی متقبل صرافی ها نباشد.

 

کدام صرافی مدارک کمتری برای احراز هویت میگیرد ؟

 

بعد از ارسال تعهدنامه منتظر می مانیم تا تصویر ارسال توسط کارشناسان این صرافی مورد بررسی قرار بگیرد در صورت وجود ندشتن مشکلی در تصویر مراحل احراز هویت به درستی تکمیل خواهد شد.

 

حدودا 1 ساعت طول کشید تا تعهد نامه منو تایید کنند ، بعد از تایید بصورت مستقیم  شیبا اینو های هدیه در صرافی تبدیل  به حساب شما واریز میشن.

 

توجه: بعد از اینکه مدارکتون تایید شدن یک پیامک به شمارتون ارسال میشه.

 

تبریک بعد از احراز هویت شما 20 میلیون شیب دریافت میکنید که میتوانید سریعا برداشت کنید.

دریافت 20 میلیون شیبا اینو رایگان

چه صرافی ارز دیجیتال شیبا اینو میدهد؟

200000 شیبا رایگان

 

صرافی تبدیل به ازای هر احراز هویت موفق به شما 20 میلیون شیبا هدیه میدهد ، فرصت محدود هست و رفته رفته هدایا کمتر میشه پس سریع تر ثبت نام کنید تا از این هدیه جا نمونید.

علاوه بر اینکه میتونید بصورت رایگان به شیبا اینو دست پیدا کنید با خرید و فروش ارز دیجیتال میتونید هدایای بیشتری رو دریافت کنید مثلا 200 میلیون شیبا اینو رایگان !!

 

منبع:

https://yekacademy.ir/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%af%d8%b1%db%8c%d8%a7%d9%81%d8%aa-2000000-%d8%b4%db%8c%d8%a8%d8%a7-%d8%a7%db%8c%d9%86%d9%88-%d8%b1%d8%a7%db%8c%da%af%d8%a7%d9%86-%d8%a8%d8%a7-%d8%ab%d8%a8%d8%aa/

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل کدام صرافی شیبا رایگان میدهد؟ 200 میلیون SHIBA رایگگانبصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024