دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

دانلود رایگان آنتی ریپورت صائب صالحی ۵۰۰ شده

  • ۱۱۲۷
دانلود رایگان آنتی ریپورت صائب صالحی ۵۰۰ شده

اطلاعیه!!!


دوستان مدت زمان حداقلی خروج از ریپورتی 7 الی 10 روز می باشد،لطفا صبور باشید


 


100% تضمینی و تست شده


تا حالا برات پیش اومده که بخوای توی تلگرام به یه نفر که شمارشو نداری و اونم شمارتو نداره پیام بدی ولی نتونی!


متاسفانه باید بهت بگم که از طرف تلگرام ریپورت شدی و نمی تونی به کسانی که شماره شون رو نداری پیام بدی مگر اینکه طرف بهت ده تا پیام بده،حالا چجور

دانلود رایگان روزبرگ شده

  • ۱۰۲۱
دانلود رایگان روزبرگ شده
اپلیکیشن آنلاین محتوای تبلیغی روزبرگ
مبلغان دینی و اولیاء تربیتی همواره در میدان فعالیت فرهنگی و تبلیغی با مخاطبین مواجه‌اند و در تلاش‌اند مفاهیم و معارف اسلامی را در بهترین شکل ممکن به جامعه مخاطب منتقل ساخته و اندیشه و باور ایشان را به‌درستی شکل داده و برترین رفتارهای فرهنگی اجتماعی را در جامعه ساری و جاری سازند، نرم‌افزار روزبرگدر تلاش است آنچه موجب تقویت دانش و مهارت مبلغان و مروجان دین می‌شود و همچنین محتواهای متناسب با مناسبت‌های شمسی و قمری و میلادی سال را در اختیار ایشان قرار دهد، این نرم افزار شامل بخش‌های زیر است:

الف: طاقچه
فیش‌های محتوایی مستند و متناسب با مناسبت‌های روز که در موضوعات مختلف ازجمله: احکام، شبهات اعتقادی، سبک زندگی، فرهنگ قرآن، اخلاق و... ارائه‌شده است. هر فیش به‌صورت مستقل دارای بخش‌های اصلی و فرعی است که محتوای کلی برای تنظیم و ارائه سخنرانی را در اختیار مبلغ و مربی قرار می‌دهد.

ب: صفیر
بخش فایل‌های صوتی و تصویری باهدف تقویت دانش و مهارت‌های مبلغان و مربیان دینی و فرهنگی پیش‌بینی و ارائه‌شده است کانال‌های صفیر در دسته‌های کلی و موضوعی تقسیم‌شده‌اند و مسیر دسترسی به فایل‌های صوتی و تصویری را برای مخاطبین فراهم کرده‌اند، قابلیت‌های فنی تعبیه‌شده در این بخش شرایطی فراهم کرده است که مخاطبین بزرگوار به‌راحتی می‌توانند از فایل‌های صوتی و تصویری بهره بگیرند.

ج: کوشک
در این بخش به پرونده‌های مهم و ویژه پرداخته‌ایم که موضوعات محوری و اساسی را در بردارد، پرونده‌های کوشک با توجه به نیا

دانلود رایگان ویپاد شده

  • ۹۴۸
دانلود رایگان ویپاد شده

زیادی را از ما می‌گیرد! زمان یکی از باارزش‌ترین دارایی‌های ما محسوب می‌شود و برهمین اساس دست به طراحی و تولید برنامه ای برای آسان‌تر شدن کار

فیلم های ترسناک 2024