تبلیغات رپورتاژ شما در این سایت
رپورتاژ آگهی چیست؟
اگه بخوام به زبان خیلی ساده به شما بگم که رپورتاژ چیه و چه کاربردی داره از اینجا شروع میکنم که ، شما یک پست می نویسید
و در اون از خدمات یا کالایی که ارائه میدید صحبت می کنید ، ویژگی ها و برتری های محصول یا خدمات خودتون بیان میکنید و در چندین جا به سایت خودتون لینک میدید تا در گوگل و کلمه کلیدی بیاد بالا و فروش یا خدمات دهی شما بیشتر بشه.
یه مثال ساده:
سلام اینجا مکانی برای رپورتاژ آگهی هست
اینجا میتونید با
کمترین هزینه
بدون نیاز به صرف زمان زیاد
بدون نیاز به دانش سئو
بدون نیاز به طراحی سایت
در کمترین زمان ممکن
سایت خودتون رو در گوگل محبوب کنید و کالا یا محصول خودتون رو بیشتر بفروشید
و یا 2 برابر مشتری برای خدمات خودتون جذب کنید.
کافیه به سایت رپورتاژ آگهی سری بزنید.
در متن بالا یک مثال ساده از رپورتاژ آگهی زدیم و در 2 کلمه کلیدی به سایت خودمون لینک دادیم با این کار گوگل در کلمات رپورتاژ آگهی و سایت رپورتاژ آگهی امتیاز به ما میده و اگه ما چندین بار در چندین سایت بزرگ مثل سایت دهکده استارت رپورتاژ انجام بدیم قطعا به صفحات 1 و 2 انتقال پیدا میکنیم و حتی شاید جزو نتایج اول باشیم.
نکات مهم در رپورتاژ آگهی
انواع رپورتاژ آگهی
رپورتاژآگهیها را بر اساس نوع میتوان در سه گروه زیر دسته بندی کرد:
رپورتاژ آگهی تصویری
هدف از این تبلیغات ایجاد آگاهی و محبوبیت نسبت بـه برند و محصولات شرکت اسـت. در این نوع رپورتاژ میتوان تیزر تبلیغاتی یا ویدیوی مشابه خود را به عنوان رپورتاژ انتخاب کند
رپورتاژ آگهی های حمایتی
دراین رپورتاژ آگهیها شرکت نظرات خودرا در خصوص برخی موارد بحث برانگیز توضیح میدهد.
رپورتاژ آگهی ژورنالی
دراین روش شرکتها تصمیم دارند توجه رسانهها رابه شرکت و موضوعی خاص جلب کنند.
این نوع رپورتاژها میتوانند شامل نوشتن موضوعی پیرامون محبوب ترین کالا یا خدمات باشند و یا در مورد آن بنویسند کـه کالا و یا خدمات انها تا چـه حد توانسته نیاز های مشتری یا گیرنده خدمات را برطرف کند و یا نمونه ای از نظرات کاربران را قرار بدهد
مردم تبلیغات رابه ندرت مشاهده میکنند بنابر این شـما باید در تلاش باشید تا طوری بنویسید کـه بـه محتوای شـما توجه شود.
برای جلب توجه بیشتر باید تبلیغاتی بودن محتوا برای خواننده مشخص نباشد.
نحوه نوشتن رپورتاژ اگهی
اکنون کـه با اهمیت رپورتاژآگهی بیش از پیش آشنا شدید، اکنون نوبت آن اسـت کـه متن رپورتاژ خود رابه صورت هدفمند بنویسید.
در صورتیکه کاربران بتوانند بـه اسانی با مقالات شـما ارتباط برقرار کنند و متوجه جنبه تبلیغاتی آن نشوند، یک رپورتاژ باکیفیت نوشته اید.
نکاتی کـه هنگام نوشتن رپورتاژ اگهی باید بـه آن توجه کنید شامل موارد زیر اسـت:
مطالعه و بررسی حوزه فعالیت
نحوه نوشتن ریورتاژ اگهی برای محصولات و شرکت هـای مختلف در تمام حوزه ها یکسان نیست بنابر این قبل از نوشتن آن میبایست در آن حوزه مطالعه داشته باشید. سایتی راکه برای درج رپورتاژ انتخاب کردهاید را از جنبه هـای مختلف مورد بررسی قرار دهید. سعی کنید سایتی را انتخاب کنید کـه مخاطبان آن سایت برای مدت ها در سایت گشت و گذار می کنند و مقالات مختلف را میخوانند.
نوشتن تیترهای جذاب
برای این منظور لازم اسـت رپورتاژهای مختلف را در حوزه کاری خود مطالعه کنید.
تیتر و عنوانهـای جذاب امکان خوانده شدن متن رپورتاژ شـما را دوچندان می کند.
تیترهای رپورتاژ باید دارای ویژگیهای زیر باشند:
= جذاب باشد
= تیترهای مهم و ضروری بنوسید کـه کاربر رابه خواندن وادار کند
= تیترها خلاصه و کامل باشد
= مسائل مهم درصورت امکان تیتر باشند
= قابل فهم باشد
استفاده از لینک در کلمات کلیدی
حتما از لینک سایت خود در کلماتی که میخواهید در گوگل بالا بیایید استفاده کنید ، ولی سعی کنید زیاده روی نکنید چون گوگل متوجه خواهد شد حداقل 2 الی 3 لینک در هر رپورتاژ کافی است.
استفاده از تصاویر طبیعی در رپورتاژ ها
سعی کنید برای هر سر تیتر یک تصویر انتخاب کنید و تصویر انتخابی تا حد امکان در سایت های دیگر مورد استفاده قرار نگرفته باشد.
💬ارسال رپورتاژ در سایت دهکده استارت
💰تعرفه اصلی ارسال رپورتاژ: 35،000 تومان
🔥تخفیف ویژه !!!
🚀فقط 59،000 تومان
⭐⭐⭐رپورتاژ کامل 3 ستاره
✅متن
✅تصویر
✅ویدیو
✅لینک
🎯پرداخت هزینه و ارسال رپورتاژ👇🏽👇🏽👇🏽