دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

آخرین نسخه بازی شکار اردک وحشی برای اندروید

  • ۲۱۷۶

دانلود بازی شکار اردک وحشی 

تب شکار خود را تقویت کنید ، اسلحه شکار خود را بگیرید و به ما اجازه دهید ما را در ماجراجویی Wild Duck Hunting 2020 ببریم.

دانلود بازی اندروید شکار اردک

دانلود جدیدترین نسخه بازی شکار اردک

از واقعی ترین تجربه شکار تا کنون لذت ببرید. شکار اردک وحشی همه چیز در مورد تیراندازی دقیق است ، هدف شما به سرعت و تیراندازی در زمان مناسب است. مهارت های خود را به عنوان یک شکارچی پرنده با شلیک کردن تعداد اردک های بیشتر در مدت زمان محدود ، توسعه دهید. با بازی در این بازی فوق العاده تیراندازی اردک بزرگ 3D تبدیل به یک متخصص شکار اردک شوید.
سعی کنید مهارت های تیراندازی خود را با تبدیل شدن به یک شکارچی اردک ، با بازی شکار اردک که یکی از بهترین بازی های تیراندازی است ، به دست بیاورید. تب شکار در حد بالایی است بنابراین اسلحه شکار را بگیرید و به دنبال شکار اردک بروید. بهترین بازی های شکار. این برنامه بازی تیراندازی اردک برتر را به صورت رایگان بارگیری کنید و با تبدیل شدن به یک شکارچی پرنده ، از اسلحه کردن هر چه بیشتر اردک با اسلحه های شکار فوق العاده لذت ببرید.
کسب عنوان عنوان شکارچی متخصص پرنده ، با شکار ، تعداد زیادی اردک و به ثمر رساندن امتیاز هرچه بیشتر در این بازی شکار واقعی ..Duck hunting 3D اولین بازی تیراندازی با کنترل سلاح کارآمد و گرافیک سه بعدی چشمگیر و جلوه های صوتی است .
در این واقع بینانه ترین بازی شکار اردک 3D ، اردک ها را از کنار رودخانه شکار کنید. با استفاده از مهارت های زمان بندی دقیق و هدف گذاری در گله شلیک کنید و با یک تیر شکار چندین شکار کنید. با در نظر گرفتن مدت زمان محدود ، خود را با شکار تعداد مشخصی از اردک ها با مهمات مهم برای تکمیل سطح شکار ، به چالش بکشید.
شکار Wild Duck یکی از بازی های نوع اول تیراندازی با کنترل سلاح کارآمد و گرافیک های سه بعدی و جلوه های صوتی چشم نواز است. لذت بردن از شکار اردک با انیمیشن های واقع گرایانه و حالت های جالب گیم پلی. شکار اردک وحشی دارای دو حالت جالب است. ابتدا با عبور از تمام مراحل شکار حالت بازی را تمام کنید و حالت دوم شکار را بی نهایت باز کنید.
عکسبرداری سه بعدی شخص اول
کنترل کارآمد سلاح
گرافیک بازی های زیبا و صداها
گرافیک و جلوه های صوتی خیره کننده
گیم پلی سرگرم کننده ، چالش برانگیز و اعتیاد آور است
زمان واقعی شکار اردک با انیمیشن
آسان برای بازی ، سخت برای کارشناسی ارشد بازی
نقشه های چندگانه
سلاح های شکار چند اردک
همیشه بخاطر داشته باشید که باید با بازی در این بازی شکار اردک وحشی ، بالاترین امتیاز خود را بدست آورید ، با تصور اینکه خود را شکارچی و تیرانداز می کنید.

چه خبر؟

خبری نیست

حجم بازی:44 مگابایت

دانلود

بازی های پیشنهادی:

بازی اندروید مبارزه در خیابان 
بازی اندروید ظهور بمب افکن در سیاره
  بازی اندورید رانندگی و پارک کردن Drive and Park + دانلود دانلود بازی اندورید مبارزه سایه ها 3  دانلود بازی رزمی مبارزه سایه ها 2  دانلود بازی اندروید دختر دونده  بازی اندورید جنگ ربات بکسور در رینگ  دانلود بازی  GUNSHIP BATTLE | توپ جنگی  بالگرد 3 بعدی  دانلود بازی اندروید آتش آزاد گارنا بازی جنگی اندورید مینی میلیتیا دانلود بازی جنگی اندروید حمله به جلو  دانلود بازی جنگی نبرد نبرد رویال  دانلود بازی جدید کوهنورد برای موبایل  دانلود بازی نجات بشریت برای اندروید دانلود بازی اندروید حرکت به سمت مرگ 2 بازی اندروید حرکت به سمت مرگ  دانلود بازی موبایلی ایکس اوتو دریفت بازی اندروید بازگشت تک تیرانداز آخرین نسخه بازی شکار اردک وحشی برای اندروید دانلود بازی BRAWL STATS برای اندروید  بازی اندروید پیشگامان فضایی+قابلیت چند نفره  بازی اندروید لیگ عدالت 2 دانلود بازی مسابقه قهرمانان شگفت انگیزان  دانلود پابجی موبایل لایت

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل آخرین نسخه بازی شکار اردک وحشی برای اندرویدبصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024