دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

آموزش تحلیل تکنیکال کندل 1

  • ۲۰۵۱

آموزش تحلیل تکنیکال کندل 

#قسمت_اول 

کم کم با آموزش مفاهیم پایه باید برای تحلیل هم خودمون رو آماده کنیمیکی از بهترین ابزار برای تحلیل همین کندل(شمع ژاپنی) هست که بین تحلیل گران خیلی مورد استفاده قرار میگیره

هر پنجشنبه هم سعی می کنم یک پست برای آموزش تحلیل قرار بدم.

آموزش کندل خوانی

حتما این پست رو ببینید و مطالب رو یاد بگیرید چون گاهی وقتا همین کندل ها میتونه رشد یک سهم رو به ما معرفی کنه و این معرفی یعنی رشد، و وقتی رشدی صورت بگیره یعنی سود بیشتر

آموزش کندل خوانی


پس حتما به آموزش تحلیل ها نگاه ویژه ایی داشته باشید چون خیلی خیلی مهم هستن


پ.ن: من هم در کنار شما یادمیگیرم(مرور میشه واسم) و این خیلی عالی هست پس شما هم پا به پای من تلاش کنید برای علم بیشتر، که یعنی سود آوری بیشتر و درست ریسک کردن .
.

اموزش ترید با کندل استیک

اندیکاتور کندل استیک

کندل استیک (به انگلیسی Candlestick)، به معنای شمعدان، نوعی نمودار قیمت است که قیمت‌های بالا، پایین، بازشدن و بسته شده یک اوراق بهادار را در یک دوره زمانی مشخص نشان می‌دهد. به دلیل شکل این نمودارها که شبیه شمع است، به آن کندل استیک یا شمعدان می‌گویند. این نوع نمودار اولین بار توسط فروشندگان برنج در ژاپن استفاده می‌شد تا بتوانند قیمت‌های بازار و شتاب قیمتی روزانه را صدها سال قبل‌تر از بکارگیری این نمودارها در بازارهای مالی جهان رصد کنند. بخش میانی شمع با نام بدنه (real body) شناخته می‌شود و نشان‌دهنده این است که آیا قیمت بسته‌شدن بالاتر از قیمت باز شدن بوده است یا پایین‌تر از آن.
🗣🗣🗣🗣 خیلی ها این نکات رو رعایت نمی کنند و این نکته ها خودش میتونه خیلی بهتون کمک کنه پس سر سری ازش رد نشید

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل آموزش تحلیل تکنیکال کندل 1بصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024