دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

افزایش سایز اندام تناسلی به روش سنتی

  • ۲۵۰

 

افزایش سایز اندام تناسلی به روش سنتی

حمایت نمایند.

۳- مرد باید موقع نزدیکی شامل مثل مشهود حاضر غایب باشد.
یعنی در موقع مقاربت:

از دخول زودرس جلوگیری کند.
از طریق معاشقه خانم را در جهت رسیدن به ارگاسم یا اوج لذت جنسی کمک کند و در این حال سعی کند که اصلاً ….. نشود.
استفاده از داروهای تجویز شده توسط پزشک و توصیه های دیگر پزشک متخصص کمک کننده خواهد بود. درمان اصلی این مشکل رفتار درمانی و تقویت اعتماد به نفس و تقویت حق تأخیر در انزال است.
– سوال: مردی ۴۰ ساله که تا یک ماه پیش کاملاً مقاربت موفق و منظم داشته اظهار می دارد که به صورت ناگهانی دچار افت میل جنسی و قدرت جنسی شده است.

پاسخ: در اغلب موارد وقتی که یک مرد ناگهانی میل جنسی و توان خود را ا دست می دهد علت آن شوک روحی و روانی از قبیل از دست دادن عزیزان، شوک کاری و اقتصادی و یا تنش بین زوجین است و در بررسی ها این افراد عیبی در ساختار الت تناسلی پیدا نمی شود.

-سوال: برای بررسی ناتوانی جنسی از قبیل اعتدال در نعوظ و یا زود انزالی چه کارهایی باید انجام داد؟

پاسخ: برای بررسی ناتوانی جنسی حتماً باید به پزشک متخصص مجاری ادراری مراجعه نمایید. موارد ایجاد کننده اختلال در نعوظ باید بررسی شوند که عبارتند از:

دیابت درمان نشده
مصرف داروهای فشارخون
بالا بودن کلسترول و خصوصاً LDL
بررسی از نظر وجود بیماریهای روحی و روانی از قبیل بیماری های اضطرابی، استرس کنترل نشده و مصرف داروهای روانگردان
سابقه جراحی لگن که باعث آسیب به عصب آلت تناسلی گردیده است.
سابقه مصرف سیگار و دیگر دود آلات
بررسی روانکاوی ارتباط بین زوجین و رفع تنش های موجود و آموزش آنها جهت همکاری از موارد و بررسی های اولیه است.
پوست ختنه گاه سفت (فیموزیس)
درمان سنتی زود خوابیدن نعوظ
انزال زودرس بسیار شایع است. این بیماری از هر ۳ مرد ۱ نفر را درگیر می کند و می تواند منجر به ناامیدی و اضطراب شود. درمان های طبیعی و گیاهی ممکن است کمی در درمان شل شدن الت به شما کمک کنند. در زیر به برخی از این روش ها سنتی اشاره کرده ایم:

کرم های موضعی و اسپری لیدوکائین: کرم های بی حس کننده موضعی بدون نسخه پزشک حاوی ماده بی حسی هستند که می توانند با کاهش احساس و به تأخیر انداختن اوج ، انزال زودرس را درمان کنند. ۱۰ تا ۱۵ دقیقه قبل از رابطه جنسی کرم را به آلت تناسلی خود بمالید تا بیشترین اثر را داشته باشد.

مکمل های روی: روی نه تنها به تقویت سیستم ایمنی و رشد سلول ها کمک می کند، بلکه ماده معدنی ضروری برای تولید تستوسترون و همچنین افزایش میل جنسی و انرژی می باشد.

منیزیم: علاوه بر روی، منیزیم نیز می تواند در سلامت جنسی و انزال زودرس شما نقش داشته باشد. طبق تحقیقات گنجاندن مواد غذایی حاوی منیزیم در رژیم غذایی ممکن است به افزایش زمان رسیدن به اوج شما کمک کند.

 

بهترین داروی افزایش سایزآلت

 افزایش سایز اندام تناسلی به روش سنتی

تمرینات کف لگن: تقویت عضلات کف لگن می تواند تأثیر زیادی در مدت زمان اوج گیری شما داشته باشد.

مقاله پیشنهادی دکتر حسین کرمی: بهترین راه افزایش تعداد اسپرم چیست؟

تشخیص ناتوانی جنسی
اقدامات تشخیصی بعدی عبارتند از:

1- تست NPT
در این تست که جهت بررسی و وجود نعوظ شبانگاهی و در خواب می باشد، دستگاهی را به آلت تناسلی مرد وصل می کنند و بیمار ۲۴ ساعت در بیمارستان بستری می شود و اگر نعوظی در شب اتفاق بیافتد این دستگاه ثبت می کند و وجود نعوظ شبانه دلیل بر سالم بودن فیزیکی و ساختاری آلت تناسلی است ولی عدم وجود نعوظ دال بر وجود بیماری ناتوانی جنسی نیست و لذا با توجه به حساسیت پایین این تست و وقت گیر بودن آن امروزه توصیه نمی شود.

درمان خارش بیضه
۲- سونوگرافی رنگی از الت یا کالر داپلر پاپاورین تست
انجام این سونوگرافی تقریباً قریب به یقین وجود یا عدم وجود اختلال خونرسانی و سالم و یا ناسلام بودن رگ ها را مشخص می کند. و لذا اگر در مردی که شکایت از عدم نعوظ و سفت شدن کامل آلت تناسلی در حین مقاربت را دارد اگر این تست نرمال باشد نشان می دهد که منشاء آن روحی و روانی است نه اختلال در رگ های تناسلی

روش انجام تست:

در این روش ابتدا با سرنگ و سوزن باریک انسولین آمپول پاپاورین را به آلت تناسلی تزریق می شود. تزریق این آمپول پاپاورین باعث گشادی رگ ها و خونرسانی بیشتر به آلت و ایجاد نعوظ مصنوعی می شود و در این حالت با استفاده از سونوگرافی رنگی وضعیت خونرسانی به آلت و رگ های شریانی و وریدی بررسی می شود و هر گونه تنگی در شریان و یا نشتی و پنچری وریدی را کاملاً مشخص می کند.

از مزایای این تست این است که

سریع قابل انجام است
دقت بالای تشخیصی دارد
سریعاً تکلیف بیمار و پزشک مربوطه را مشخص می کند.
نکته بسیار مهم: پس از انجام سونوگرافی باید تا رفع نعوظ و شل شدن کامل آلت مرکز سونوگرافی را ترک نکنید چرا که ماندن در حالت نعوظ پس از تزریق اگر بیش از سه ساعت طول بکشد باعث کبودی و از بین رفتن نسجهای نعوظ آلت تناسلی مردانه می گردد و لذا باید در کمتر از سه ساعت آلت تناسلی را شستشو داده و از حالت نعوظ خارج کرد که این کار توسط دکتر سونوگرافی و در همان مرکز انجام می شود. در موارد مشکوک به تنگی شریان لگنی باید آنژیوگرافی لگنی انجام شود.


درمان های ناتوانی جنسی
درمان بر اساس نوع و علت ایجاد کننده ناتوانی جنسی فرق می کند که به توضیح آن ها می پردازم.

ناتوانی جنسی با منشاء روحی و روانی
به علت سالم بودن خون رسانی ناحیه آلت تناسلی به این افراد توصیه می شود که با کاهش استرس های روزمره زندگی، ایجاد نشاط روحی و انجام ورزش و پیاده روی و … درمان و تعدیل استرس و اضطراب ها، خواب خوب به درمان مشکل خودشان بپردازند. مصرف داروهای خفیف آرام بخش و تقویت کننده نعوظ برای این بیماران بسیار کمک کننده است.

ناتوانی جنسی با منشاء تنگی شریانی آلت
در این حالت اگر تنگی خفیف باشد استفاده از داروهای گشاد کننده رگ مشکل بیمار را در زمان مقاربت حل می کند ولی اگر تنگی شدید باشد باید با استفاده از استنت و یا جراحی عروق تنگی را حل کرد.

ناتوانی جنسی با منشاء نشت وریدی
مشخصه این حالت این است که نعوظ ایجاد و بلافاصله از بین می رود که روش تشخیص آن با سونوگرافی رنگی از آلت است. این حالت متأسفانه درمان دارویی ندارد و قطعی ترین روش درمان آن گذاشتن و کاشتن پروتز آلت تناسلی است.

– سوال: پروتز آلت تناسلی چیست؟ و چگونه کار گذاشته می شود؟

پاسخ: پروتز آلت تناسلی به دو شکل تاشونده و باد شونده می باشد که به عنوان آخرین روش درمانی برای اصلاح ناتوانی جنسی استفاده می شود و این پروتز ها را با جراحی روی آلت، آن را در داخل نسج اسفنجی آلت می کاریم. در نوع تاشونده مریض با تا کردن و راست کردن آن و در نوع باد شونده با پمپاژ و پر هوا کردن آن آلت را به حالت سفتی و نعوظ در می آورد.

پروتز آلت تناسلی
– سوال: آیا پروتز آلت تناسلی عوارض دارد؟

پاسخ: بله، چون پروتز یک جسم خارجی است خطر عمده آن ایجاد عفونت و زخم در محل کاشته شدن می باشد و لذا در کسانی که دیابت دارند سیستم ایمنی بدنشان پایین و در معرض عفونت هستند گذاشتن پروتز اصلاً پیشنهاد نمی گردد. و لذا اگر بعد از گذاشتن پروتز علائمی از زخم و عفونت پیدا شود بلافاصله باید خارج گردد.

و اما توصیه های اینجانب درباره ناتوانی جنسی
چون یک مقاربت موفقیت آمیز جزء اساس و بنیان مستحکم خانواده و زوجین است و لذا

اگر مبتلا به دیابت و کلسترول بالا و فشار خون هستید شدیداً آنها را کنترل نمایید.
با بهتر کردن کیفیت زندگی و با ورزش و آزاد کردن ذهن و با خواب خوب و تغذیه سالم در تداوم سلامتی جنسی تان کوشا باشید.
از مصرف هر گونه دخانیات اجتناب نمایید.
در صورت افت تدریجی در کیفیت نعوظ بلافاصله به دکتر مراجعه نمایید.
در صورت داشتن اختلالات نعوظ جهت جهت اخذ نوبت با شماره تلفن ۲۲۶۴۲۷۴۴ تماس بگیرید.
دکتر حسین کرمی متخصص جراحی کلیه ، مجاری ادراری تناسلی و فوق تخصص درمان آندوسکوپی و لاپاراسکوپی

 افزایش سایز آلت مردان

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل افزایش سایز اندام تناسلی به روش سنتیبصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024