دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

بازی اندروید بازگشت تک تیرانداز

  • ۹۲۴

نسخه جدید بازی اندروید تک تیر انداز

هدف و شلیک! اکنون یکی از بهترین بازی های تیراندازی FPS را به صورت رایگان بارگیری کنید. درگیری با مجرمان در سناریوهای مختلف پر از عمل.

Sniper 3D Assassin® در 7 کلمه: گیم پلی عالی ، تصاویری عالی و ماموریت های سرگرم کننده. و از همه بهتر؟ این یک بازی fps رایگان برای گذر زمان است! از قربانیان در برابر آدم ربایی ها و حملات بمب گذاری شده به یک آدمکش وگاس دفاع کنید: بقای گروگان بسیار مهم است!

دانلود بازی اندروید Sniper 3D Gun Shooter

بازی تک تیراندازی,بازی تک تیرانداز مود,بازی تک تیرانداز حرفه ای,بازی تک تیرانداز آمریکایی,بازی تک تیرانداز زامبی,بازی تک تیرانداز جدید,بازی تک تیرانداز ماهر,بازی تک تیرانداز آنلاین بازی تک تیراندازی  مود جدید

امکانات:

- گرافیک 3D فوق العاده واقع بینانه و انیمیشن های جالب

- صدها مأموریت هیجان انگیز

- بازی در زمین های جنگی متعدد ، از شهرهای بزرگ تا سواحل زیبا

- تن اسلحه کشنده و سلاح های فانی

- اعتیاد به گیم پلی FPS

- کنترل های آسان و شهودی

- بازی رایگان: آن را هم در تلفن و هم در رایانه لوحی خود اجرا کنید

جدیدترین نسخه بازی تک تیرانداز برای اندروید

تک تیرانداز حرفه ای,بازی تک تیرانداز آمریکایی 

آن بازیهای تیراندازی گنگ و تکراری را فراموش کنید. در اینجا وظیفه شما شامل مسابقه با زمان ، منفجر شدن هلیکوپترها ، کشتن زامبی ها و تعداد کمی عکس در حرکت آهسته است. بقا ضروری است! اما آیا می توانید معما را حل کنید ، قربانیان را نجات دهید و فقط هدف درست پنهان شده در جمع را بکشید؟ آیا می توانید جلوی انتشار ویروس ناشناخته را بگیرید؟ آیا قاتلان را به موقع بیرون می برید؟ شما درخواست وظیفه نجات مردم را دریافت کردید. اجازه ندهید که عقاید آنها بر شما بیهوده باشد!

 

بهترین بازی اکشن تیرانداز اول (fps)! بهترین تیرانداز در هر محیط باشید! جنگ واقعی است و شما می توانید قهرمان شوید.

 

● صدها مأموریت:

"آلفا ، براوو ، چارلی ، کپی می کنید؟" هدف ، هدف ، شلیک کنید.

اسرار ایالتی را از مأمورین و جاسوسان سرکش ذخیره کنید و از انتشار ویروس هولناک جلوگیری کنید. مهارت دارید؟ به کشور خود در رقابت گسترده هسته ای کمک کنید.

 

● گروگان ها در داخل قلعه دشمن هستند. آیا می توانید در فضای باز طوفان کنید یا به یکباره دزدکی حرکت می کنید؟

 

● ال دیابلو ، پادشاه جنایتکار ، در حال ایجاد ویرانی در شهر است - آیا شما به این شورش پایان می دهید؟

 

● دشمن در حال هدف قرار دادن خود است: اجازه ندهید که به موقع به آن برسند!

 

● هیچ زامبی را زنده نگذارید !! آیا برای این بازی اکشن و ماجراجویی در این بازی شلیک جالب در Fps آماده هستید؟ آیا می توانید بقای نژاد بشر را تضمین کنید؟

 

lock سلاح های عالی را باز کرده و آنها را با تحولات موجود در زرادخانه ارتقا دهید:

خرید بهترین اسلحه های تیرانداز از خفا ، اسلحه های تهاجمی ، تفنگ یا تپانچه ای که با سنگهای کسب شده در بازی وجود دارد! مهمات ، گرفتن و کالیبر را به روز کنید تا گلوله هایی که آسیب بیشتری وارد می کنند ، دامنه ، دامنه ، پایداری یا بزرگنمایی بهتری داشته باشید. آیا اسلحه شکار ، حمله جالب mp5 ، یک Glock یا یک Colt را در زره پوش انتخاب خواهید کرد؟

 

it آن را در هر کجا بازی کنید

Sniper 3D برای تفریح ​​به شما نیاز ندارد که همیشه آنلاین باشید. شما می توانید از آن به طور آفلاین در مترو ، در حالی که با هواپیما (واقعی) پرواز می کنید ، در اتومبیل در جاده لذت ببرید. هر از گاهی ممکن است لازم باشد محتوای اضافی (رایگان) را به صورت آنلاین بارگیری کنید.

 

● حالت PvP

حالت pvp را امتحان کنید: اسلحه خود را آماده کنید و دشمن خود را شکار کنید. حالت pvp سرعت شما را در کشتن و شکار آزمایش می کند. طولی بکش و مرده خواهی شد. قوانین آموزش خود را دنبال کنید و عمل کنید! هم اکنون می توانید با سایر بازیکنان از سراسر جهان به عضویت خود درآیید. تبدیل به تک تیرانداز جاودانه ای شوید که قرار بود باشید!

 

● استفاده محدود از داده ها

بازی ما تنه از داده های برنامه تلفن همراه شما را که می خواهید به جای آن برای گشت و گذار در وب ، تماشای فیلم های آنلاین و گوش دادن به موسیقی رایگان استفاده نکنید. با استفاده محدود از داده ها سرگرم شوید.

 

● سلب مسئولیت

Sniper 3D Assassin® یک بازی رایگان است اما شامل محتوای بالغ و خریدهای درون برنامه ای برای پول واقعی است. شاید بخواهید آن را از فرزندان و پسران کوچکتر خود دور نگه دارید

 

Sniper 3D Assassin® توسط بازی های سرگرم کننده به صورت رایگان برای شما آورده شده است.

 

چه خبر

+ بازی در تمام 21 شهر در حالت Single Player

+ پیشرفت از طریق لیگ های جدید در Real-Time Multiplayer PvP Arena

+ نبرد با دیگران در Squad Wars

+ بهبود عملکرد

+ رفع اشکال جزئی

حجم بازی: 100 مگابایت

دانلود

بازی های پیشنهادی:

بازی اندروید مبارزه در خیابان 
بازی اندروید ظهور بمب افکن در سیاره
  بازی اندورید رانندگی و پارک کردن Drive and Park + دانلود دانلود بازی اندورید مبارزه سایه ها 3  دانلود بازی رزمی مبارزه سایه ها 2  دانلود بازی اندروید دختر دونده  بازی اندورید جنگ ربات بکسور در رینگ  دانلود بازی  GUNSHIP BATTLE | توپ جنگی  بالگرد 3 بعدی  دانلود بازی اندروید آتش آزاد گارنا بازی جنگی اندورید مینی میلیتیا دانلود بازی جنگی اندروید حمله به جلو  دانلود بازی جنگی نبرد نبرد رویال  دانلود بازی جدید کوهنورد برای موبایل  دانلود بازی نجات بشریت برای اندروید دانلود بازی اندروید حرکت به سمت مرگ 2 بازی اندروید حرکت به سمت مرگ  دانلود بازی موبایلی ایکس اوتو دریفت بازی اندروید بازگشت تک تیرانداز آخرین نسخه بازی شکار اردک وحشی برای اندروید دانلود بازی BRAWL STATS برای اندروید  بازی اندروید پیشگامان فضایی+قابلیت چند نفره  بازی اندروید لیگ عدالت 2 دانلود بازی مسابقه قهرمانان شگفت انگیزان  دانلود پابجی موبایل لایت

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل بازی اندروید بازگشت تک تیراندازبصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024