دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

بازی اندروید پیشگامان فضایی+قابلیت چند نفره

  • ۹۱۹

دانلود بازی اندروید پیشگامان فضایی

به روز رسانی "دوستان بسیار قدیمی" در اینجا قرار دارد و همراه با سیستم کلاس جدید است. این کلاس ها برای چیست؟ خوب آنها به شما سبک های بازی بازی های RPG جدید می دهند. در چند نفره PvP (deathmatch) می توانید از آمار منحصر به فرد و ترجیحات سلاح آنها برای ترقی مخالفان خود استفاده کنید. مهمتر از همه اینها ، هر کلاس دارای مجموعه ای از پاداش های منفعل قابل ارتقا است که بر همه بازیکنان خدمه شما تأثیر می گذارد. تیم فضایی خود را سریعتر ، مقاوم تر و غیره تشکیل دهید ...
فضا ، مرزهای بی پایان ... در جدیدترین بازی اکشن جنگ ، کهکشان را به عنوان یک تیرانداز بیگانه بین کهکشانی ای کشف کنید. سیارات جدید را کشف کنید ، دنیاهای بین ستاره ای را نمودار کنید و هر مهاجمی را که در راه شما ایستاده است با آخرین سلاح های قدرت و دنده در این تیرانداز بیگانه بالا به پایین و RPG اکشن توسط بازی های زنده از بین ببرد.

دانلود بازی اندروید پیشگامان فضا

پیشگامان فضایی بازی اندروید  پیشگامان فضایی بازی اندروید 1 

"قطعاً یکی از نسخه های مورد علاقه ما سال" - 5/5 ، بازی TouchArcade هفته
"Space Pioneer فقط سرگرم کننده بسیار وحشتناکی است" - 8/10 ، جایزه نقره PocketGamer

GALAXIES جدید را کشف کنید و جهان های باور نکردنی را کشف کنید
وقتی اکتشافات فضایی و بازی های استراتژی نبرد با هم ملاقات می کنند. دنیای عجیب و غریب جدید را در یک ماجراجویی فضایی با دوست ربات قابل اعتماد خود کشف و فتح کنید و با مهاجمان بجنگید.

 شما باید برای جلوگیری از تهاجم بیگانه در این RPG بازی aventure!

پیشگامان فضایی بازی جدید اندروید

دنیای خود را بسازید تا بتوانید در سیارات جدید از تندرا یخی تا مریخ قرمز یا جنگل های سرسبز سرسبز با گیاهان و جانوران بین قاره ای و اقیانوس فضایی شگفت انگیز زندگی کنید. دشمنان را در هر نوبت در این بازی جنگی تیرانداز بیگانه شکست دهید و قدرت نامحدودی کسب کنید!

ACTION PACKED GAMEPLAY
برای اینکه بتوانید آنرا از طریق انبوهی از بیگانگان و مهاجمان بسازید ، باید یک شکارچی فضایی ماهر و همه کاره باشید. اقدام تیراندازی سریع از بالا به پایین رفلکس ها و تاکتیک های رزمی شما را تا حداکثر آزمایش خواهد کرد. در این بازی اکشن جنگی ، هرگز اجازه گارد خود را نخواهید داد!

GALAXY نامحدود
جهان بی پایان دارای کهکشان های بیشماری برای کشف و تبدیل به یک تیرانداز فضایی است. همراه با یک سیستم اهداف پویایی مهاجمان ، گیم پلی بازی در Space Pioneer واقعاً نامحدود است - ادیسه فضایی مناسب!

پیشگامان فضایی بازی اندروید 2 پیشگامان فضایی بازی جدید اندروید 

سلاح ها و مهارت های خود را ارتقا دهید
حتی در این بازی تیراندازی با اکشن ، اسلحه ، اسلحه و دیگر تیراندازهای فضایی خود را شلیک کنید تا با تهدیدات بیگانه مبارزه کنید! برای ارتقاء سلاح و دنده از جمله برجهای تفنگ ، تفنگ ، منفجر و مین غارت کنید. ده ها مهارت جنگی تیرانداز را باز کنید تا به شما در آستانه جنگ باشد.

کارفرمایان غول انحیله
از مهاجمان ربات های تهاجمی و مچ های غول پیکر گرفته تا هورنت های سمی مریخ ، کارفرمایان فضای نبرد ، هرکدام دارای قابلیت های تهاجمی و دفاعی منحصر به فرد از جمله سپر تقویت شده و انفجار پرتوهای قدرتمند هستند. بازی های اکشن تیرانداز بیگانه هرگز این هیجان انگیز نبوده است!

سیستم اهداف پویا
بازیابی دیسک های دزدیده شده ، دفاع از کاوشگرها ، تعمیر کارگاه سقوط شده و ماموریت های کامل برای بدست آوردن تجهیزات دزدی و مهارت های RPG غرفه و باز کردن بازی. هر بار که ماموریت بازی می کنید اهداف جدیدی خواهید داشت ، مهاجمان و ماجراجویی تیرانداز بی پایان فضا.

متوقف کردن سرباز
برای بدست آوردن غارت خوشمزه و تجربه در سه سطح دشواری: عادی ، سخت و جهنمی ، آن را در برابر امواج فزاینده تهاجمی بیگانه در حالت انبوهی نبرد کنید. در یک بازی جنگ اکشن مانند Space Pioneer حالت آسانی وجود ندارد. این یک شکارچی فضایی بی پایان است!

پایگاه فضایی خود را بسازید
برای افزایش تولید منابع خود و بهینه سازی تجهیزات خود در این RPG فضای هیجان انگیز ، پایگاه خود را سفارشی و به روز کنید.

برای بروزرسانی ها و نکات مربوط به رسانه های اجتماعی ما را دنبال کنید:
➡️https: //www.facebook.com/s 
➡️Discord  P
us با ما در support@vividgames.com تماس بگیرید

با بارگیری بازی ، شما موافقتنامه مجوز کاربر نهایی ، شرایط خدمات و خط مشی رازداری را می پذیرید: .com/policies

چه خبر
سیستم های ارتباطی فدراسیون اکنون بصورت آنلاین است - می توانید از طریق انجمن ها یا سیستم پیام رسانی مستقیم با پیشگامان دیگر تماس بگیرید. ما همچنین یک سیستم هشدار را پیاده سازی کرده ایم ، بنابراین هنگام دریافت پیام ، یک نشانگر دریافت خواهید کرد. با فشار دادن دکمه "مرکز اجتماعی" از فهرست نقشه کهکشانی ، به ما بپیوندید.

بازی های پیشنهادی:

بازی اندروید مبارزه در خیابان 
بازی اندروید ظهور بمب افکن در سیاره
  بازی اندورید رانندگی و پارک کردن Drive and Park + دانلود دانلود بازی اندورید مبارزه سایه ها 3  دانلود بازی رزمی مبارزه سایه ها 2  دانلود بازی اندروید دختر دونده  بازی اندورید جنگ ربات بکسور در رینگ  دانلود بازی  GUNSHIP BATTLE | توپ جنگی  بالگرد 3 بعدی  دانلود بازی اندروید آتش آزاد گارنا بازی جنگی اندورید مینی میلیتیا دانلود بازی جنگی اندروید حمله به جلو  دانلود بازی جنگی نبرد نبرد رویال  دانلود بازی جدید کوهنورد برای موبایل  دانلود بازی نجات بشریت برای اندروید دانلود بازی اندروید حرکت به سمت مرگ 2 بازی اندروید حرکت به سمت مرگ  دانلود بازی موبایلی ایکس اوتو دریفت بازی اندروید بازگشت تک تیرانداز آخرین نسخه بازی شکار اردک وحشی برای اندروید دانلود بازی BRAWL STATS برای اندروید  بازی اندروید پیشگامان فضایی+قابلیت چند نفره  بازی اندروید لیگ عدالت 2 دانلود بازی مسابقه قهرمانان شگفت انگیزان  دانلود پابجی موبایل لایت

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل بازی اندروید پیشگامان فضایی+قابلیت چند نفرهبصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024