دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

با ۲۱ قابلیت مخفی در صفحه جستجوی گوگل آشنا شوید(حتما خوانده شود)

  • ۶۵۷

 

با ۲۱ قابلیت مخفی در صفحه جستجوی گوگل آشنا شوید

 

صفحه جستجوی گوگل علاوه بر امکانات پیش‌فرض، بازی‌ها و قابلیت‌های مخفی جالبی در اختیار کاربران قرار می‌دهد..........

گوگل به‌عنوان غول جستجو و یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های حال حاضر جهان شناخته می‌شود. اطلاعاتی که این شرکت بزرگ روزانه از کاربرانش جمع‌آوری می‌کند و این واقعیت که بسیاری از  کاربران برای انجام اکثر کارهای خود به اپلیکیشن‌های این شرکت وابسته شده‌اند، رشد همیشگی گوگل را تضمین می‌کند.

گوگل از دیرباز معروف به مخفی کردن امکانات جالب در سرویس‌های خود بوده است. موتور جستجوی این شرکت و صفحه ساده آن نیز از این قاعده مستثنا نیستند و همیشه نکات جالب و مخفی جدیدی به لیست این صفحه اضافه می‌شود. در این مطلب با ۲۱ قابلیت مخفی صفحه جستجوی گوگل آشنا می‌شویم.

۱- اگر عبارت "solitaire" را در گوگل جستجو کنید، این وب‌سایت یک صفحه برای انجام این بازی معروف کارتی برای شما نمایش می‌دهد. این بازی نسخه استاندارد است و خبری از بازی Freecelll در آن نیست.

قابلیت مخفی جستجو گوگل


 

۲- بازی مخفی دیگر در صفحه جستجوی گوگل، بازی معروف ضربدر و دایره است که با جستجوی عبارت "tic tac toe" برای کاربر به نمایش درمی‌آید. کاربر می‌تواند این بازی را به‌صورت تک‌نفره یا دونفره بازی کند. درجه سختی Impossiblee این بازی، بزرگ‌ترین چالش آن و بسیار دشوار است.

قابلیت مخفی جستجو گوگل


 

۳- یک بازی مشهور غربی با نام dreidel در گوگل گنجانده شده است که با جستجوی عبارت "spin dreidel" و یا "play dreidel" اجرا می‌شود.

قابلیت مخفی جستجو گوگل


 

۴- سکه انداختن و انتخاب بین دو گزینه، از قابلیت‌های مخفی گوگل است که با عبارت "flip a coin" اجرا می‌شود.

قابلیت مخفی جستجو گوگل


 

۵- اگر بخواهید بین ۶ گزینه انتخاب داشته باشید یا تاس ریختن را امتحان کنید، گوگل قابلیتی برای شما تعبیه کرده است که با جستجوی "roll a die" برای شما اجرا می‌شود و عددی بین ۱ تا ۶ را به عنوان پاسخ نشان می‌دهد.

قابلیت مخفی جستجو گوگل


 

۶- برخی قابلیت‌ها صرفا جنبه تفریحی دارند. جستجوی عبارت "askew"، صفحه جستجو را تحت دستور askew تصویر قرار می‌دهد.

قابلیت مخفی جستجو گوگل


 

۷- anagram به معنای کلمه‌ای است که از تغییر مکان حروف کلمه دیگر ساخته شده باشد. اگر این عبارت را در گوگل جستجو کنید، موتور جستجو از شما می‌پرسد که آیا منظورتان کلمه nag a ram بوده است؟ این کلمه‌ای است که از جابجایی حروف کلمه anagram ساخته می‌شود!

قابلیت مخفی جستجو گوگل


 

۸- عبارت recursion، یک اصطلاح برنامه‌نویسی و به معنای تابعی است که خودش را دوباره اجرا می‌کند. حال اگر کاربر این عبارت را در گوگل جستجو کند، با عبارت Did you mean: recursion روبرو می‌شود که با کلیک روی این پیشنهاد، باز هم صفحه اجرا می‌شود که به معنای اجرای دوباره یک تابع است!

قابلیت مخفی جستجو گوگل


 

۹- گوش دادن به صدای حیوانات در گوگل امکان‌پذیر است. به عنوان مثال با جستجوی عبارت "what sound does a dog make" می‌توانید به صدای سگ گوش دهید و در صورتی که نام حیوان دیگری را در این عبارت قرار دهید، صدای آن حیوان برای شما پخش می‌شود. این قابلیت برای آموزش صدای حیوانات به کودکان مفید است.

قابلیت مخفی جستجو گوگل


 

۱۰- عبارت بعدی برای طرفداران سریال Seinfeld مفید است. با جستجوی عبارت "Frank Costanza’s favorite holiday"، گوگل یکی از وسایل معروف این سریال را برای جستجو به کاربر پیشنهاد می‌دهد.


 

۱۱- اگر به دنبال نکات روزمره جالب می‌گردید، می‌توانید عبارت "fun facts" یا "I’m feeling curious" را جستجو کنید تا گوگل نکته‌ای جالب برای شما به نمایش در بیاورد. دکمه بارگذاری مجدد این نکات نیز در همان بخش جستجو وجود دارد.

قابلیت مخفی جستجو گوگل


 

۱۲- اگر می‌خواهید از گوگل با ظاهر قدیمی استفاده کنید، عبارت "google in 1998" را جستجو کنید تا علاوه بر آن، اطلاعاتی در مورد تاریخچه این شرکت محبوب برای شما نمایش داده شود.

قابلیت مخفی جستجو گوگل


 

۱۳- یکی از قابلیت‌های عجیب گوگل با جستجو در مورد پاسخ به سوالاتی در مورد حیات و جهان هستی نمایان می‌شود. عبارت "the answer to life, the universe, and everything" با عدد ۴۲ پاسخ داده می‌شود. این عدد اشاره‌ای دارد به کتاب کمدی و علمی تخیلی The Hitchhiker’s Guide to  the Galaxy نوشته داگلاس آدامز.

قابلیت مخفی جستجو گوگل


 

۱۴- عبارت بعدی اشاره‌ای به یک یافته علمی ریاضیاتی توسط جان کانوِی دارد که در سال ۱۹۷۰ مطرح شد. این یافته علمی که اتوماسیون سلولی نام دارد، یکی از مهم‌ترین یافته‌های ریاضیاتی است و جستجوی عبارت “conway’s game of life”، انیمیشنی را که نشان‌دهنده مفهوم این قضیه است، در گوشه سمت راست صفحه جستجو نشان می‌دهد.

قابلیت مخفی جستجو گوگل


 

۱۵- به طور قطع در تیم طراحی گوگل افراد عاشق بازی نیز وجود دارند. با جستجوی عبارت “Super Mario Bros”، در کنار نتایج جستجو، بلوک آجری این بازی معروف با علامت سوال نمایش داده می‌شود که کلیک روی آن، صدای مشهور سری بازی‌های سوپر ماریو را با همان افکت معروف پخش می‌کند.

قابلیت مخفی جستجو گوگل


 

۱۶- علاقه‌مندان به کنسول سگا نیز از دید طراحان گوگل دور نمانده‌اند. با جستجوی عبارت "Sonic the Hedgehog"، شخصیت محبوب این سری از بازی‌ها در گوشه صفحه نمایان می‌شود که با کلیک روی آن، حرکت معروف خود را انجام می‌دهد.

قابلیت مخفی جستجو گوگل


 

۱۷- در سری بازی‌های استراتژیک StarCraft، حمله‌ای با نام zerg rush وجود دارد که در صورت جستجوی آن در گوگل، ارتشی از حروف O به نتایج جستجوی شما حمله‌ می‌کنند و آنها را محو می‌کنند.

قابلیت مخفی جستجو گوگل


 

۱۸- بازی Star Fox 64 یکی از بازی‌های مشهور تاریخ است که چرخش، جزئی جالب از آن بود. جستجوی عبارت "do a barrel roll"، صفحه جستجو را مانند این بازی ۳۶۰ درجه می‌چرخاند. عبارت‌ "z or r twice" نیز همین نتیجه را دارد. نکته جالب این است که برای انجام عمل چرخاندن در بازی مذکور، گیمر باید ترکیب دو بار دکمه z یا دکمه r در کنترلر نینتندو ۶۴ را اجرا می‌کرد.

قابلیت مخفی جستجو گوگل


 

۱۹- عبارت "pacman" نیز برای عاشقان این بازی در نظر گرفته شده است. این عبارت نسخه‌ای از بازی پک‌من را برای کاربر اجرا می‌کند که در سال ۲۰۱۰ توسط گوگل برای سالگرد ۳۰ سالگی این بازی طراحی شده بود.

قابلیت مخفی جستجو گوگل


 

۲۰- بخش جستجوی عکس گوگل نیز در این لیست حضور دارد. با جستجوی عبارت "atari breakout" در این بخش، بازی مشهور آجرها و توپ اجرا می‌شود.

قابلیت مخفی جستجو گوگل


 

۲۱- Kevin Bacon یک بازیگر آمریکایی است که در فیلم‌های زیادی با بازیگران مختلف هم‌بازی بوده است. یک شوخی جالب کاربران با این بازیگر، عدد Bacon است که نشان می‌دهد هر بازیگری در دنیای سینما حداکثر با ۶ رابط، با کوین بیکن هم‌بازی بوده است. جستجوی نام بازیگر به‌علاوه عبارت "bacon number"، ارتباط او با کوین بیکن را نشان می‌دهد.

قابلیت مخفی جستجو گوگل

 

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل با ۲۱ قابلیت مخفی در صفحه جستجوی گوگل آشنا شوید(حتما خوانده شود)بصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024