دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

برنامه اندروید تماشا و دانلود فیلم های بروز دنیا

  • ۸۳۹

برنامه دانلود فیلم و سریال رایگان

‏‏تماشا و بررسی جدیدترین فیلم های سینمایی و نقد و تیزر جذاب ترین فیلم ها و انیمیشن ها در اپلیکیشن SHOW BOXدر این برنامه می توانید از تازه ترین فیلم های روز دنیا باخبر شوید ، بازیگران و عوامل فیلم ها را بشناسید ، توضیحات مربوط به آنها را مشاهده کنید ، تیزرهای فیلم ها را مشاهده کنید و از دیدن آنها لذت ببرید . ‏می توانید نقد و بررسی های خود را در مورد فیلم دلخواهتان ثبت کنید و به فیلم مورد نظرتان امتیاز دهید

. ‏هر روز و هر هفته با بررسی تازه ترین و جذاب ترین فیلم های سینمایی جهان این اپلیکیشن را دنبال کنید تا لذت تماشای آنها را از دست ندهید .

دانلود در ادامه مطلب...

برنامه اندروید تماشا و دانلود فیلم های بروز دنیا

برنامه SHOW BOX یکی از بهترین نرم افزار های موبایلی در زمینه اشتراک فیلم های خارجی جدید می باشد در گذشته سایت های گوناگونی فیلم سینمایی برای دانلود قرار میدهد؛ اما همان طور که خود نیز می دانید تمامی این سایت ها بدون محدودیت نیستند و در مواردی موانع متعددی را نظیر تهیه اشتراک وی آی پی در جلو شما قرار می دهند! با توجه به این موضوع برخی از توسعه دهندگان خلاق اقدام به انتشار اپ هایی کاربردی کرده اند که به وسیله آن می توانید به صورت نامحدود به برنامه های تلویزیونی دسترسی داشته باشید. Show Box Ad-Free عنوان یک اپلیکیشن خاص و قدرتمند برای دسترسی رایگان به فیلم ها و سریال های تلویزیونی می باشد که توسط coolvideoapp برای اندروید توسعه و منتشر شده است.

این نرم افزار با بر قراری یک دسترسی نامحدود به شما اجازه می دهد، هر نوع فیلم سینمایی و یا سریال را به راحتی اجرا کنید و آن ها را با کیفیتی باور نکردنی مشاهده نمایید. همان طور که در توضیحات گذشته نیز به آن اشاره شد مجموعه فیلم های موجود در این استارت اپ به دو گروه فیلم های سینمایی و سریال ها و برنامه های تلویزیونی تقسیم می شوند که به هر کدامشان دسترسی خواهید داشت.

بهتر است به سادگی از بخش پیش نمایش ها عبور نکنید و بدانید که فیلم های جدید در حال اکران به چه میزان جذاب هستند.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Show Box اندروید :

دسترسی به مجموعه ای از فیلم ها و برنامه های تلویزیونی

وجود انواع سریال ها و فیلم های سینمایی

امکان افزودن فیلم های دلخواه به لیست علاقه مندی

پیش نمایش فیلم ها قبل از مشاهده

توانایی دانلود فیلم ها برای مشاهده در زمان آینده

کیفیت بسیار بالای فیلم های موجود بدون کوچکترین نقصی

اپلیکیشن Show Box با برخورداری از مجموعه امکانات و هم چنین ایجاد یک دسترسی نا محدود به مجموعه ای از فیلم ها و برنامه های تلویزیونی توانسته است تا کنون توجه میلیون ها نفر را به سمت خود جلب کند که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه بدون تبلیغات و کامل آن را از  دهکده آموزشی استارت 20 دریافت نمایید.

دانلود برنامه showboxx

حجم : 38 مگابایت

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل برنامه اندروید تماشا و دانلود فیلم های بروز دنیابصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024