دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

برنامه اندروید Win RAR برای باز کردن فایل های فشرده

  • ۶۷۰

برنامه کاربردی Win RAR برای اندروید

اگر در گوشی موبایل خود فایلی فشرده دارید که نمی توانید با نرم افزار های موبایل آن را اجرا کنید نگران نباشید با برنامه محبوب rar می توانید تمامی فایل های فشرده را باز کنید.

دانلود برنامه اندروید بازکردن فایل های فشرده

دانلود نسخه جدید باز کردن فایل های فشرده دانلود برنامه اندروید Win RAR  دانلود برنامه اندروید باز کردن فایل های زیپ دانلود برنامه باز کردن فایل های فشردهبرنامه اندروید Win RAR

دانلود جدیدترین نسخه برنامه Win RAR  برای اندروید

RAR یک برنامه فشرده سازی همه جانبه ، اصلی ، رایگان ، ساده ، آسان و سریع ، بایگانی کننده ، دستیار ، استخراج کننده ، مدیر و حتی یک کاوشگر فایل اصلی است.


RAR می تواند بایگانی RAR و ZIP ایجاد کند و بسته های RAR، ZIP، TAR، GZ، BZ2، XZ، 7z، ISO، ARJ را باز کند.

لیست توابع شامل دستور تعمیر برای فایلهای آسیب دیده ZIP و RAR ، عملکرد معیار سازگار با معیار WinRAR RARLAB ، ضبط بازیابی ، حجم معمول و ریکاوری ، رمزگذاری ، بایگانی جامد ، استفاده از هسته های CPU برای فشرده سازی داده ها است.

علاوه بر این به فایلهای ZIP استاندارد ، عملکرد unzip از ZIP و ZIPX با فشرده سازی BZIP2 ، LZMA ، PPMd و XZ و همچنین به عنوان ZIP محافظت شده با رمز پشتیبانی می کند. دستور Unrar برای کلیه نسخه های بایگانی RAR از جمله آخرین RAR5 ، فایل های محافظت شده با گذرواژه و چند قسمت در دسترس است.

RAR تبلیغات را برای تأمین هزینه های توسعه نمایش می دهد. برای خاموش کردن تبلیغات می توانید در فهرست گزینه ها پرداخت کنید. RAR از دسترسی به شبکه ، مشاهده اتصالات شبکه و صورتحساب برای نمایش یا غیرفعال کردن تبلیغات درخواست می کند. اجازه "نصب برنامه های ناشناخته" درخواست شده است ، بنابراین می توان پرونده های .pk را شروع کرد
از RAR در Android 8+.

اگر می خواهید به ما در ترجمه RAR به زبان خود کمک کنید ، لطفاً RAR را برای فایلهای زبان Android در بخش "اضافی RAR" از  rarlab.com بارگیری کنید و دستورالعمل های readme.txt را دنبال کنید. متشکرم.

چه خبر از آخرین تغییرات؟
اشکالات ثابت:

الف) RAR هنگام ایجاد بایگانی های ZIP بر روی کارت SD خارجی در Android 8 خراب می شد، که این مشکل رفع شد.

ب)

RAR نتوانسته بود برخی از بایگانی های ZIP فشرده شده با الگوریتم PPMd را باز کند، که رفع شد.

حجم برنامه:6مگابایت

دانلود برنامه 

برنامه های پیشنهادی:

دانلود نرم افزار rar برای کامپیوتر و لپ تاب

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل برنامه اندروید Win RAR برای باز کردن فایل های فشردهبصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024