دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

برنامه اندورید فاکس ورد | آموزش زبان

  • ۷۱۰

یادگیری زبان‌های خارجی به شیوه زبان مادری

فاکس‌ورد به جای پرداختن به جملات انتزاعی، واژگان یا قوانین دستور زبان، از طریق گفتگو در زندگی واقعی آموزش می‌دهد و از انواع تکنیک‌های تقویت حافظه، سرگرم کننده و اثبات شده استفاده می‌کند که یادگیری شما را تسریع و با ترکیبی از تصویرسازی ذهنی و تقویت مهارت‌های شنیداری، به شیوه زبان مادری به شما در یادگیری زبان‌های خارجی بدون فراموشی کمک می‌کند و با استفاده از آخرین تحقیقات آموزشی، مهارت‌های لازم را برای استفاده فوری به شما می‌دهد، و شما را قادر می‌سازد تا مانند یک بومی، خود را به یک زبان جدید مجهز کنید.

آموزش زبان با اپلیکیشن موبایل

Preview 4

کوتاه‌ترین مسیر برای مکالمه در زندگی واقعی

فاکس‌ورد برنامه قدرتمندی را ایجاد کرده که ترکیبی از آموزه های ارتباطی، شناختی، رفتارگرایی و سازندگی است. دروس مترقی به عنوان یک چارچوب درهم تنیده، با هر مرحله ساخت به مرحله بعدی، به هم متصل می‌شوند. این کوتاه‌ترین مسیر برای مکالمات در زندگی واقعی را به زبان آموزان تضمین می‌کند و از طریق دیالوگ‌های زندگی واقعی شما را در یک زبان جدید غوطه‌ور می‌کند که باعث می‌شود بلافاصله صحبت کنید.

انتقال  داده‌ها به حافظه بلندمدت

از نظر فاکس‌ورد تا زمانی که داده‌ها وارد حافظه بلندمدت نشده‌اند یادگیری صورت نگرفته است. بنابراین برای اولین بار اقدام به هوشمندسازی برنامه کرده و در یک فرایند پیچیده کدنویسی با هدف ایجاد پلی بین حافظه کوتاه مدت و حافظه بلندمدت با ادغام کلیه گزینه‌ها در یک کلید همه کاره، به نگرانی کاربران در انتخاب بخش‌ها مختلف پایان داده است. لذا شما تنها با دنبال کردن پیام‌های این کلید می‌ توانید در هر ساعت ده‌ها کلمه یا جمله یاد بگیرید و نگران فراموش کردن آن‌ها نباشید چرا که فاکس‌ورد برنامه‌ریزی‌ لازم برای آینده را انجام خواهد داد. 

با اعتماد به نفس صحبت کنید

فاکس‌ورد با سلام شروع به کار می‌کند و به تدریج با دیالوگ‌های عملی، شما را به سطوح بالاتر ارتقاء می‌دهد. این روش یادگیری، از طریق مکالمه همچنین واژگان را بطور فعال آموزش می‌دهد و با یادگیری اطلاعات جدید بر اساس متن گفتگو، مغز شما را برای اتصال نقاط راهنمایی می‌کند. این به شما قدرت می‌دهد تا به طور فعال از کلمات منفعلانه استفاده کنید و به شما اطمینان می‌دهد که بلافاصله شروع به صحبت کنید.

فاکس ورد برای کودکان

در فاکس‌ورد آموزش به صورت طبیعی بوده و کودک بدون داشتن دانش زبانی قبلی با قرار گرفتن در معرض زبان دوم به طور کاملاً طبیعی و به روش یادگیری به شیوه زبان مادری، زبان دوم را می‌آموزد. چنانچه کودک شما از فاکس ورد استفاده می‌کند وضعیت پیشرفت فرزندتان را با دیگران به اشتراک بگذارید.

🇺🇸 آموزش زبان انگلیسی آمریکایی

🇬🇧 آموزش زبان انگلیسی بریتانیایی

🇫🇷⁩ آموزش زبان فرانسوی

🇩🇪 آموزش زبان آلمانی

🇮🇹 آموزش زبان ایتالیایی

🇷🇺 آموزش زبان روسی

🇪🇸 آموزش زبان اسپانیایی (آمریکای لاتین)

🇹🇷⁩ آموزش زبان ترکی استانبولی

به زودی زبان‌های دیگر نیز در دسترس خواهند بود.

برخی از قابلیت‌ها:

  • برنامه‌ریزی کاملا هوشمند
  • حالت تاریک و روشن با قابلیت همگام‌سازی خودکار و شخصی سازی
  • قابلیت نصب بر روی چند دستگاه و پشتیبان‌گیری خودکار
  • امکان استفاده در حالت آفلاین
  • بدون هیچ محدودیتی در استفاده

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل برنامه اندورید فاکس ورد | آموزش زبانبصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024