دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

برنامه اندورید پیش بینی آب هوا کاملا واقعی و دقیق

  • ۱۰۲۰

دانلود برنامه پیش بینی آب و هوا

بهترین برنامه هواشناسی اندروید پیش بینی دقیق آب و هوا در گوشی موبایل شما با چند کلیک ، پیش بینی جهانی آب و هوا و با دقت زیاد در این برنامه می توانید در ادامه مطلب دانلود کنید..

دانلود برنامه هواشناسی اندروید

برنامه هواشناسی واقعی در اندزوید  برنامه جدید هواشناسی اندروید 

دانلود دقیق ترین برنامه پیش بینی آب و هوا

 بهترین برنامه هواشناسی اندروید دقیق ترین برنامه پیش بینی آب و هوا

دانلود بهترین ویجت آب و هوا برای اندروید

choice انتخاب بیش از 50 میلیون کاربر!

یک برنامه ویجت محبوب آب و هوا برای شما!


این ویجت هوا یک برنامه ساعت دیجیتال کاملاً قابل تنظیم و پیش بینی هوا است.
با استفاده از این برنامه پیش بینی وضعیت هوا ، می توانید پیش بینی های روزانه و ساعتی ، هشدارهای شدید هوا ، به روزرسانی وضعیت روزانه و 7 روزه ، ویدجتهای هواشناسی ساعت خیالی ، اخبار هواشناسی و هوای جهانی را دریافت کنید.

----امکانات----

زمان جستجوگر دمای محلی و زمان واقعی آب و هوا محلی

این برنامه هواشناسی ساعت ، دمای هوا را بر اساس موقعیت فعلی شما نمایش می دهد. همچنین می توانید شهرهای بیشتری را به لیست شهر خود اضافه کنید تا در هر زمان بتوانید آب و هوای جهانی را بررسی کنید.

پیش بینی ساعتی

قبل از بیرون رفتن ، می توانید این برنامه رایگان آب و هوا را بررسی کنید تا برای تغییرات غیرقابل پیش بینی آب و هوا آماده شوید. علاوه بر این ، شما همچنین می توانید دمای ساعت و احتمال باران را برای برنامه ریزی فعالیت های فضای باز خود بررسی کنید.

هوای روزانه

علاوه بر این ، شما همچنین می توانید پیش بینی های امروز و فردا (7 روز پیش بینی هوا) را با این برنامه دما بررسی کنید. با استفاده از این برنامه دقیق گزارش وضعیت آب و هوا ، دیگر باران در باران گرفتار نخواهید شد!

هشدارهای شدید هوا

این برنامه آب و هوایی همچنین می تواند به یک ردیاب هواشناسی جهانی تبدیل شود و می تواند هشدارهای شدید هوا را برای شما ارسال کند تا به شما در آماده شدن برای تغییرات آب و هوایی آینده کمک کند.

بنابراین به عبارت دیگر ، می توانید آن را به عنوان یک برنامه باران با دقت در دقیقه مشاهده کنید ، زیرا می تواند این شرایط جوی شدید و تغییر ناگهانی دما را قبل از زمان به شما اطلاع دهد.

ابزارک های ساعت مشخص و مضامین آب و هوا

این برنامه هواشناسی حرفه ای با تم های مختلف آب و هوایی و ابزارک های ساعت دما بسته شده است تا بتوانید صفحه اصلی خود را تزئین کنید. علاوه بر این ، این ابزارکهای هواشناسی برای اندرویدی همچنین اطلاعات راداری مانند دمای دقیق بیرون ، پیش بینی ، زمان طلوع آفتاب و زمان غروب خورشید ، رطوبت ، فشار هوا ، موج ، اشعه ماوراء بنفش و اطلاعات ابر را نشان می دهد.

رادار هوا رایگان

در فروشگاه ما همچنین می توانید ابزارهای سفارشی بسیاری با رادار رایگان برای تزئین گوشی خود پیدا کنید. با کمک نقشه ماهواره ای هوا می توانید آب و هوا را بطور مستقیم تر بررسی کنید.

به روزرسانی های دقیق آب و هوا

در این برنامه روزانه و ساعتی هوا می توانید چیزی بیش از درجه حرارت و ساعت بدست آورید. می توانید رطوبت ، دید ، شاخص اشعه ماوراء بنفش ، فشار هوا ، سرعت باد ، زمان طلوع آفتاب ، زمان غروب خورشید را در واحدهای مختلف بررسی کنید.

پوشش جهانی آب و هوا

این برنامه دقیق آب و هوا شما را قادر می سازد شهرهای جهانی را در لیست بررسی خود اضافه کنید و اطلاعات پیش بینی وضعیت آب و هوای محلی را در زمان واقعی دریافت کنید احساس رایگان برای استفاده از این برنامه آب و هوا با شما در هر کجا که به سراسر جهان می روید!

اخبار هواشناسی
این برنامه هواشناسی جهانی فقط مربوط به هوا نیست. در این دماسنج می توانید آخرین اخبار مربوط به جامعه ، سرگرمی و ورزش را دریافت کنید.

به روز رسانی های روزانه هوا به طور خلاصه
کاربران می توانند برای بررسی وضعیت امروز و هوای فردا ، گزارشی مختصر از به روزرسانی هوا را انتخاب کنند.

در تماس باش
اگر می خواهید به ترجمه و بومی سازی کمک کنید ، لطفاً به آدرس: Weather_support@amberweather.com بنویسید

چه خبر از آخرین تغییرات:

آخرین تغییرات موجود نیست!

حجم برنامه: 35MB

دانلود برنامه ویجت هواشناسی

مطالب مرتبط:

دانلود برنامه رایگان پیش بینی آب و هوای روزانه

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل برنامه اندورید پیش بینی آب هوا کاملا واقعی و دقیقبصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024