دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

برنامه مود شده پیکس ارت|دانلود برنامه PicsArt Photo Studio

  • ۱۸۴۸

برنامه اندروید پیکس آرت | PicsArt

این فقط یک ویرایشگر عکس نیست ، که در آن می توانید یک پس زمینه اضافه کنید ، رنگ و سایر عملکردهای استاندارد را تغییر دهید. در اینجا تقریباً همه آنچه را می توان در یک برنامه ترکیب کرد ، پیدا خواهید کرد و حتی بیشتر از این ، یک اسکچ باز هم وجود دارد! همچنین ، این برنامه شامل یک شبکه اجتماعی است ، بنابراین می توانید عکس های خود را در اینجا بارگذاری کنید. عکس های خود را به اشتراک بگذارید ، یا به عکس های افراد دیگر در سراسر جهان نگاه کنید!

برنامه جدید پیکس ارت

امکانات:

شبکه اجتماعی برای افراد خلاق
صدها ابزار برای ویرایش عکس
فیلترها و افکت ها با تنظیمات
امکان اضافه کردن متن ، برچسب ها و تصاویر
استاد کولاژ
دوربین
ابزار طراحی حرفه ای
برس های هنری اضافی

دانلود برنامه ادیتور عکس مود شده برای اندروید در ادامه مطلب

دانلود برنامه  PicsArt Photo Studio

گرفتن عکس یکی از آنهاست که ما مورد علاقه بی نهایت بشر هستیم. برای ذخیره لحظات و افراد با خود عکس بگیرید. و می توانیم درک کنیم که عکس های اصلی مانند صفحات دفتر خاطرات هستند که از زندگی می نویسیم ، با چهره های زیبا ، مکان ها ، داستان ها ، خاطرات. با گردآوری آن عکس ها ، ما داستان خودمان را خواهیم داشت ، داستانی واضح است که به مرور زمان ثبت می شود و در عکس ها ذخیره می شود. بنابراین ، تصویر جنبه ای دارد ، به مردم در بیان ویژگیهای ارزشمند مردم ، زندگی ، لحظه ها کمک می کند. استودیو PicsArt Photo شما را همراهی می کند ، از شما حمایت می کند تا بهترین تصاویر را در روند نوشتن بر روی دفتر خاطرات زندگی ایجاد کنید. این محصول شرکت PicsArt است - شرکتی که متخصص توسعه برنامه های ویرایش تصویر و فیلم است. و تاکنون استودیو عکس PicsArt Photo مورد توجه بسیاری قرار گرفته است و صدها میلیون قسط نیز داشته است. در اینجا با این برنامه آشنا می شویم

دانلود بهترین نسخه برنامه پیکس ارت

ویرایشگر عکس شماره 1 و سازنده کولاژ عکس در تلفن همراه
PicsArt Photo Studio ابزاری برای ویرایش عکس است که ابزارهای مهم و قدرتمند را در اختیار کاربران قرار می دهد تا به آنها در ایجاد بهترین عکس کمک کند. من شما را با ویژگی های اصلی از جمله Stickers Community ، Magic Effects ، Remix Chat ، ابزار پراکندگی ، چالش ها ، ایجاد و ترسیم تصاویر آشنا می کنم.

بهترین برنامه ویرایشگر عکس در موبایل

اکسپلورر PicsArt Gold
با شروع با استیکرهای انجمن ، PicsArt طیف گسترده ای از برچسب های زیبا ، مانند کیک ، دوربین ، گربه ، کفش و… را ارائه می دهد. می توانید از آنها برای مخلوط کردن عکس های خود استفاده کنید ، به زندگی و همچنین ظرافت اضافه کنید. علاوه بر این ، می توانید از ویژگی Remix chat استفاده کنید ، تا تصاویر خود را به دوستان خود ارسال کنید و صحبت کنید ، اظهار نظر کنید ، عکس ها را با هم ویرایش کرده و به اشتراک بگذارید. آیا علاقه و اشتراک مردم توسط آنها جالب است؟

برنامه جدید ویرایشگر عکس برای اندروید

در همین حال ، Magic Effects یک سری جلوه های بسیار زیبا را به شما ارائه می دهد. هر اثر عکس شما را سفارشی می کند ، آنها رنگ را تغییر می دهند و شاهکارهایی را با سبک های مختلف ایجاد می کنند. می توانید رنگ ها را در هر مکان ، از جمله رنگ مو ، یا محیط اطراف خود تنظیم کنید. علاوه بر ویرایش تصویر ، ابزار پراکندگی جلوه هایی را ایجاد می کند که تصویر شما را پراکنده می کند و باعث می شود تا آنها در قسمت های کوچک ذوب شوند و قابهای هنری ایجاد کنند. علاوه بر ویرایش تصاویر ، می توانید با قابلیت ایجاد و رسم تصاویر نیز خلاق شوید. این ویژگی ابزارهای متنوعی را در اختیار شما قرار می دهد ، به شما امکان می دهد عکس ، برچسب کبریت ، عکس بخیه را ایجاد کنید ، آنها را ویرایش کنید ، آنها را ویرایش کنید و حتی نقشه های خود را ایجاد کنید. علاوه بر این ، PicsArt همچنین مسابقات عکس روزانه را در حالت Challenges برگزار می کند. چالش های روزمره موضوعاتی را فراهم می کند که الهام بخش خلاق برای افراد است.

دانلود برنامه هک شده پیکس ارت

پیکس ارت یا وی اس کو ایکس؟

کدام برنامه برای ادیت عکس در موبایل است

Picsart Gold vs VSCO X؟


راستش ، کسانی که می خواهند این دو کاربرد را با هم مقایسه کنند ، اشتباه هستند. اگرچه هر دو بهترین برنامه های عکاسی در تلفن همراه هستند. با این حال ، پیکسارت بر توانایی خلاقانه ، ویرایش پیشرفته تمرکز دارد. در مقابل ، VSCO فقط بر تصحیح رنگ تصویر ، فیلترها تمرکز دارد ... بنابراین شما باید هدف خود را برای استفاده صحیح از برنامه تعریف کنید. اگر به VSCO X احتیاج دارید ، وب سایت ما نیز موجود است.


دانلود برنامه مود شده پیکس ارت برای موبایل

نتیجه
استودیو PicsArt Photo یک ابزار محبوب ویرایش عکس است که صدها میلیون نفر در سراسر جهان از آن استفاده می کنند. نه تنها ابزارهای قدرتمند ، از کاربران برای ایجاد تصاویر هنری و واضح تر پشتیبانی می کنند. استودیو PicsArt Photo مانند یک شبکه اجتماعی است ، جامعه ای از مردم که عاشق گرفتن عکس و ویرایش عکس هستند. جایی که می توانید تصاویر خود را به اشتراک بگذارید و تصاویر دیگران را ببینید. علاوه بر این ، عکس PicsArt می تواند با فیس بوک ، جیمیل و اینستاگرام ارتباط برقرار کند ، به شما امکان می دهد عکس های خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

اطلاعات Mod:

بسته مستقل؛
ویژگی های حق بیمه باز شده است.
زبانها: چند زبان؛
معماری CPU پشتیبانی شده: arm64-v8a ، armeabi-v7a؛
DPI های صفحه نمایش پشتیبانی شده: lhpdi [120dpi] ، hdpi [240dpi] ، xhdpi [320dpi] ، xxhdpi [480dpi] ، xxxhdpi [640dpi]؛
غیرفعال / حذف مجوزهای ناخواسته + گیرنده و خدمات؛
Analytics / Crashlytics غیرفعال است.
مهم!

ورود به سیستم با یک حساب Google سریعتر انجام می شود
اگر از طریق صفحه بوت امکان پذیر نیست ، لطفا شبکه را خاموش کرده و برنامه را مجدداً باز کنید. پس از آن ، شبکه را روشن کنید.

دانلود آخرین نسخه برنامه پیکس ارت برای اندروید

دانلود برنامه مود شده

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل برنامه مود شده پیکس ارت|دانلود برنامه PicsArt Photo Studioبصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024