دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

تاریخچه موتور جستجوگر گوگل به روایت تصویر (وقتی گوگل کوچک بود!)

  • ۵۷۹

 

 

برای سازمان دهی اطلاعات جهانی و ایجاد محیطی برای دسترسی مفید و فراگیر آن” شاید بپرسید اینی که گفتی یعنی چی!!! بهتر است بگویم این جمله نمادی ساده از پایه یک فکر بکر بود که منجر به خلق گوگل شد..........

به همین سادگی! در واقع این جمله هدف نهایی لری پیج (Larry Page) و سرجی برین (Sergey Brin) در راه اندازی گوگل در سال 1998 را به نمایش میگذارد. از آن به بعد بود که کم کم این غول نرم افزاری در همه جا حضوری پر شور پیدا کرد و با ارائه سرویس های متنوع و حتی سیستم عاملی برای گوشی های موبایل، جا پای خود را برای همیشه در ذهن و قلب افراد ثبت کند. حالا در این مطلب مختصر قصد داریم تا با یکدیگر در گردشی کوتاه، به فراِیند تغییرات این گوگل دوست داشتنی بپردازیم. با ما همراه باشید.

 

 برای چند سال ابتدایی (1998 تا 2001)، گوگل صرفا یک موتور جستجوگر بود که به سختی از امکانات جانبی پشتیبانی می کرد.

 

جستجوگر ساده گوگل

 

 

در سال 2001 بحث Tabs و معرفی آنها که در نهایت منجر به سادگی دسترسی به مطالب مورد جستجو میشد، بر سر زبان ها افتاد.

 

tabs جدید  گوگل

 

در سال 2006 بحث Tabs نه فقط در موارد جستجو که در تقویم و Gmail گوگل هم خود را نشان داد.

 

tabs در جی میل و تقویم گوگل

 

به 2007 که رسیدیم ، Tabها یا همان منوی لینک های مختلف بخش تصویر، ویدیو و غیره از جای همیشگی به بالای صفحه سمت چپ انتقال یافت.

 

تغییر جای tabs

 

در سال 2011، گوگل با یک تغییر عمده و جالب، منوی گوگل را برای راحتی و دسترسی بیشتر معرفی کرد. در این منو Google+ هم اضافه شده بود.

 

google+ در منوی جدید گوگل

 

با معرفی نسخه 4.1 اندروید یا همان Jelly Bean، گوگل نرم افزار جدیدی برای جستجو به نام Google Now در سال 2012 معرفی کرد. در این برنامه امکاناتی همچون تغییرات آب و هوایی و یا امتیازات تیم مورد علاقه کاربر در کنار وضعیت پرواز هواپیما، همگی به راحتی قابل دسترسی بود.

 

google now در موبایل

 

در سال 2014، منوی گوگل با تغییر جا و محتویات به بالای صفحه سمت راست انتقال یافت. در این منو با اسکرول کردن به امکانات دیگر گوگل به راحتی دسترسی خواهید داشت. در این زمان قابلیت جستجو از طریق صدا، از دیگر تغییرات عمده گوگل به حساب می آمد.

 

تغییر منوی گوگل

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل تاریخچه موتور جستجوگر گوگل به روایت تصویر (وقتی گوگل کوچک بود!)بصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024