دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

جدیدترین نسخه واتساپ 2020 | WhatsApp Messenger

  • ۱۲۲۹

اپلیکیشن پیام رسان محبوب واتساپ 

با یکی از قدرتمند ترین برنامه های پیام رسان جهان آشنا شوید، واتس آپ یکی از محبوب ترین نرم افزار های دنیا در زمینه پیام رسانی می باشد که همواره با آپدیت های شگفت انگیز خود همه را به سمت خود می کشاند، این برنامه زیبا بدون فیلتر می باشد و سرعت بالایی دارد و در جهان دارای استفاده کنندگان زیادی است ، در ادامه این نرم افزار را دانلود و نصب کنید.

دانلود نسخه جدید نرم افزار وات آپ برای اندروید

دانلود واتساپ برای اندروید 2.3.6 با لینک مستقیم واتساپ جدید 99 جدیدترین نسخه واتس اپ    بهترین نسخه واتساپ

 

دانلود واتساپ جدید با لینک مستقیم

WhatsApp Messenger یک برنامه پیام رسانی رایگان برای Android و سایر تلفن های هوشمند است. WhatsApp از اتصال اینترنت تلفن شما (4G / 3G / 2G / EDGE یا Wi-Fi ، در صورت موجود) استفاده می کند تا به شما پیام دهد و با دوستان و خانواده تماس بگیرید. برای ارسال و دریافت پیام ، تماس ، عکس ، فیلم ، اسناد و پیام های صوتی از پیام کوتاه به WhatsApp تغییر دهید.

چرا از WHATSAPP استفاده می کنید:

•کاملا رایگان: WhatsApp از اتصال اینترنت تلفن شما (4G / 3G / 2G / EDGE یا Wi-Fi ، در صورت موجود) استفاده می کند تا به شما پیام دهد و با دوستان و خانواده خود تماس بگیرد ، بنابراین شما مجبور نیستید هدیه دهید. پیام یا تماس بگیرید. * هیچ هزینه اشتراک برای استفاده از WhatsApp وجود ندارد.

• چندگانه رسانه: عکس ، فیلم ، اسناد و پیام های صوتی را ارسال و دریافت کنید. • تلفن رایگان: با دوستان و خانواده خود به صورت رایگان با واتس اپ تماس بگیرید ، حتی اگر آنها هم هستند. در یک کشور دیگر. * تماسهای WhatsApp از اتصال اینترنت تلفن شما به جای دقیقه صدای برنامه تلفن همراه شما استفاده می کند. (توجه: هزینه های داده ممکن است اعمال شود. برای جزئیات بیشتر با ارائه دهنده خود تماس بگیرید. همچنین ، از طریق واتس اپ نمی توانید به 911 و سایر شماره های خدمات اضطراری دسترسی پیدا کنید.)

• گروهی چت کنید CHAT: از چت های گروهی با مخاطبین خود لذت ببرید تا بتوانید به راحتی در تماس باشید دوستان یا خانواده

• WHATSAPP WEB: همچنین می توانید پیام های WhatsApp را مستقیماً از طریق مرورگر رایانه خود ارسال و دریافت کنید.

• بدون هزینه بین المللی: هیچ هزینه اضافی برای ارسال پیام های WhatsApp در سطح بین المللی وجود ندارد. با دوستان خود در سراسر جهان گپ بزنید و از پرداخت پیامک بین المللی خودداری کنید. *

• به کاربری ها و پین ها نگویید: چرا زحمت دارید که نام کاربری یا پین دیگری را بخاطر بسپارید؟ WhatsApp درست مانند پیامک با شماره تلفن شما کار می کند و یکپارچه با دفترچه آدرس تلفن شما ادغام می شود.

• همیشه وارد سیستم شوید: با WhatsApp ، همیشه وارد سیستم می شوید ، بنابراین پیام ها را از دست نمی دهید. بیشتر سردرگمی در مورد ورود به سیستم یا ورود به سیستم وجود ندارد.

• به سرعت با مخاطبین خود ارتباط برقرار کنید: کتاب آدرس شما برای ارتباط سریع و آسان شما با مخاطبین خود که دارای WhatsApp هستند ، استفاده می شود ، بنابراین نیازی به اضافه کردن نام های کاربری سخت به یاد ندارید.

• پیام های آفلاین: حتی اگر اطلاعیه های خود را از دست ندهید یا تلفن خود را خاموش کنید ، پیام رسان WhatsApp پیام های اخیر شما را تا دفعه بعد که از برنامه استفاده می کنید ، ذخیره می کند.

• و بسیاری دیگر: موقعیت مکانی خود را به اشتراک بگذارید ، مخاطبین را مبادله کنید ، تنظیم تصاویر پس زمینه سفارشی و صداهای اطلاع رسانی ، تاریخچه چت ایمیل ، پخش پیام به چندین مخاطب به طور همزمان و موارد دیگر!

* هزینه داده ممکن است اعمال شود. برای جزئیات بیشتر با ارائه دهنده خود تماس بگیرید.

چه خبر از آخرین تغییرات:

• بلافاصله فیلم ها را پخش کنید بدون اینکه منتظر بمانید تا ابتدا بارگیری شود با پخش ویدیو ، فیلم ها همچنان در تلفن شما بارگیری می شوند. (Android 4.1+ و فقط با فیلم های ارسال شده از آخرین نسخه برنامه Android کار می کند)

• معرفی تماس ویدیویی WhatsApp. با تماس های ویدیویی رایگان ، می توانید با دوستان و خانواده خود در سراسر جهان گپ های رو در رو داشته باشید. هزینه داده ممکن است اعمال شود (به Android 4.1 و بالاتر نیاز دارد)

• اکنون می توانید GIF های متحرک ارسال و دریافت کنید 

حجم برنامه:38MB

دانلود آخرین نسخه برنامه واتساپ

 

 

مطالب پیشنهادی:

دانلود جدیدترین نسخه واتساپ

دانلود لانچر سه بعدی برای اندروید

دانلود بازی چای ساز برای اندروید

دانلود برنامه فارسی محافظ وای فای

دانلود بازی نقاشی با ایموجی ها

دانلود برنامه ساخت لوگو در اندروید

دانلود برنامه مشاهده پسورد وای فای

دانلود برنامه قفل کننده برنامه ها

دانلود قران کریم حجم برای اندروید

مطالب پیشنهادی:

دانلود بازی رانندگی در ترافیک بزرگراه

دانلود بازی موتور سواری جی پی 

دانلود بازی ماشین سواری آسفالت 8

دانلود بازی موتور سواری در بزرگ راه

دانلود بازی پرواز در هوا

دانلود بازی حرکتی ژیمناستیک کار

دانلود جدیدترین نسخه شریت

دانلود برنامه PDF باز کن

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل جدیدترین نسخه واتساپ 2020 | WhatsApp Messengerبصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024