دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

دانلود اینستاگرام جدید Instagram 159.0.0.0.58 نصب بروزرسانی

  • ۱۲۶۶
دانلود اینستاگرام جدید Instagram 159.0.0.0.58 نصب بروزرسانی

Instagram v159.0.0.0.58 – دانلود نسخه جدید و بروزرسانی اینستاگرام برای اندروید
نسخه جدید و ورژن قدیمی برنامه اینستاگرام

برنامه اینستاگرام Instagram یک روش آسان برای ثبت و به اشتراک گذاری لحظات زندگی شما است. بیش از 400 میلیون کاربر اینستاگرام را دوست دارند و از آن استفاده می کنند. با برنامه اینستاگرام اندروید شما می توانید عکس ها و ویدیو های خود را با یکی از چند فیلتر های متنوع و زیبا و افکت های سفارشی موجود در برنامه سفارشی کنید. لحظات روزمره تان را به آثار هنری تبدیل کنید و با دوستان و خانواده به اشتراک بگذارید.

عکس ها و ویدیوهای خود را با دوستان و دنبال کنندگان به اشتراک بگذارید یا به طور مستقیم از طریق دایرکت برای دوستان خود ارسال کنید. در اینستاگرام می توانید پست های دوستان خود را با زدن یک دکمه دنبال کنید. هر بار که شما اینستاگرام را باز می کنید، عکس ها و فیلم های جدید نزدیک ترین دوستان، و افراد خلاق سراسر جهان را مشاهده خواهید کرد.

اگر دانلود اینستاگرام از بازار گوگل پلی برای شما مشکل است و یا اگر می خواهید از آخرین ویژگی ها در بروزرسانی اینستاگرام استفاده کنید همواره می توانید به این صفحه مراجعه کنید. در این صفحه، دانلود اینستاگرام جدید به آسانی قابل انجام است و شما حتی می توانید علاوه بر نسخه نهایی، نسخه های آزمایشی این شبکه اجتماعی محبوب را نیز دانلود کنید. دانلود اینستاگرام ورژن قدیمی نیز در بخش دانلود قرار داده شده است تا بتوانید امکان نصب اینستاگرام را برای گوشی های قدیمی با اندروید پایین نیز داشته باشید. بسیاری از کاربران به دنبال نصب اینستاگرام فارسی رایگان هستند که برای این کار نیازی به نصب اپلیکیشن های غیر رسمی اینستاگرام ندارید، بلکه می توانید از داخل نسخه رسمی برنامه وارد بخش تنظیمات (Settings) شده، وارد قسمت اکانت (Account) شوید و از بخش زبان (Language) زبان فارسی را انتخاب کنید و از اینستاگرام فارسی لذت ببرید.

ویژگی ها برنامه Instagram اینستاگرام اندروید:

  • ویرایش و اشتراک گذاری عکس ها و فیلم ها با فیلتر و ابزار خلاق
  • تغییر روشنایی، کنتراست و اشباع، و همچنین سایه، نور، منظر و … عکس
  • پیدا کردن عکس ها و ویدئو ها در تب Explore که ممکن است دوست داشته باشید
  • و حساب های جدید را دنبال کنید
  • ارسال پیام ها، عکس ها، فیلم ها و پست های خصوصی به طور مستقیم به دوستان با Instagram Direct
  • به اشتراک گذاری فوری عکس ها و ویدیو ها در فیس بوک، توییتر، Tumblr، و دیگر شبکه های اجتماعی
  • و …

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل دانلود اینستاگرام جدید Instagram 159.0.0.0.58 نصب بروزرسانیبصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024