دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

دانلود بازی آتش + مود برای اندروید

  • ۱۱۳۹

دانلود بازی اندروید جنگی Cover Fire

توضیحات مربوط به بازی آتش
Cover Fire یک بازی تیرانداز است که شما را از طریق مأموریت های دشوار به دست می آورد!

تصویر "Cover Cover" هنوز تولید بسیار واقعی است ، تصویر پس زمینه بسیار ظریف است. شما باید در یک شهر ویران شده جنگ کنید ، "Cover Fire" بهترین نکته درست است. انواع دیگر بازی ها ، نرده ها ممکن است قادر به طی کردن نباشند. در این بازی نیست. به راحتی می توانید زیر نرده به دشمن ضربه بزنید.

دانلود بازی مود شده کاور فایر برای اندروید

هسته اصلی "Cover Fire" گیم پلی اصلی است. در روند عبور از آداب و رسوم ، ما مقاومت نامشخصی نداریم. درعوض ، ما از طریق پناهگاه های مختلف با دشمن می جنگیم. ما فکر نمی کنیم که در پشت مخفی کردن دشمن کاملاً ایمن هستیم. شما کسی هستید که بالاتر از خود می جنگید. البته گاهی اوقات نیازی به نبرد نزدیک به نقطه مقابل و انتخاب اسلحه تیرانداز از خفا ، حمله به برد دور به دشمن نیست!

دانلود بازی جنگی تفنگی اندروید کاور فایر

Cover Fire هنوز هم بسیار طراوت است. به دلیل استفاده از حالت جنگ بانکر ، بنابراین عملیات اساسی بسیار ساده تر است. می توانید در یک مکان ثابت نبرد بجنگید. یادتان باشد که به گلوله های آنها توجه کنید! عملکرد بازی در انتخاب اهداف منعکس شده است ، و برخی از مرگ و میر هدف ، باید بار اول حل شود و برخی ضعیف تر به طور موقت نادیده بگیرند. البته ضربه زدن بهترین نیست!  

البته ویژگی بارز ترین Cover Cover هیجان بازی است. کارهای مختلف روش های مختلف بازی را به همراه خواهد داشت ، به عنوان مثال ، برخی از شما برای گرفتن سریع قطار ، هدف و ضربه محکم و ناگهانی دشمن باید جیپ را نویسنده کنید ، در حالی که برخی دیگر حملات دوربردی به دشمنان دارند. اینها احساسات مبارزاتی متفاوتی خواهند داشت.

دانلود بازی جدید جنگی اندروید دانلود بازی   جنگی اندروید دانلود بازی جنگی تفنگی اندروید دانلود بازی جنگی تفنگی  جدید اندروید

دانلود بازی اصلی 

حجم:42MB

دانلود دیتا

حجم:327

دانلود مود

حجم: 27

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل دانلود بازی آتش + مود برای اندرویدبصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024