دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

دانلود بازی اندروید آتش آزاد گارنا

  • ۷۹۷

بازی اندرویدی جنگی تیراندازی برای موبایل

 اتش آزاد بازی نهایی تیرانداز بقاء موجود در موبایل است. هر بازی 10 دقیقه ای شما را در جزیره ای از راه دور قرار می دهد که در مقابل 49 بازیکن دیگر قرار دارید و همه به دنبال بقا هستند. بازیکنان آزادانه نقطه شروع خود را با چتر نجات خود انتخاب می کنند و هدفشان این است که تا حد امکان در منطقه امن بمانند.

دانلود بازی اندروید جدید تیر اندازی

وسایل نقلیه را برای کشف نقشه وسیع ، پنهان کردن در سنگرها ، یا با تلفظ در زیر چمن نامرئی کنید. کمین ، ضربه محکم و ناگهانی ، زنده ماندن ، فقط یک هدف وجود دارد: زنده ماندن و پاسخ به ندای وظیفه.

دانلود بازی تیر اندازی آنلاین    بازی جنگی ویژه برای اندروید دیتادار

[تیرانداز زنده ماندن در شکل اصلی] جستجوی اسلحه ، در منطقه بازی بمانید ، دشمنان خود را غارت کنید و آخرین مردی باشید که ایستاده است. در طول راه ، در حالی که از حمله هوایی خودداری می کنید ، در مقابل راه های هوایی افسانه ای قرار بگیرید تا در مقابل سایر بازیکنان به نتیجه برسید.

[10 دقیقه ، 50 بازیکن ، حسن بقا حماسه در انتظار هستند] طی 10 دقیقه ، یک بازمانده جدید پدیدار می شود. آیا فراتر از ندای وظیفه خواهید بود و در راس همه بازیکنان دیگر خواهید بود؟
[تیم 4 نفره ، با گفتگوی صوتی درون بازی] تیم های حداکثر 4 بازیکن ایجاد کنید و در اولین لحظه با تیم خود ارتباط برقرار کنید. به ندای وظیفه پاسخ دهید و دوستان خود را به سمت پیروزی سوق دهید و آخرین تیمی باشید که در راس آن ایستاده است.
[گرافیک واقع گرایانه و صاف] استفاده آسان از کنترل ها و گرافیک های صاف وعده بهترین تجربه بقا را که در تلفن همراه خواهید یافت به شما کمک می کند تا نام خود را در میان افسانه ها جاودانه کنید.
[با ما تماس بگیرید] خدمات مشتری: https://goo.gl/8f5918
چه خبر
1. شخصیت جدید - رافائل
2. ردیف درجه جدید - مادربزرگ
3. بهینه سازی محاسبه RP.
4- M79 اکنون تنها موردی برای تهویه هوا است.
5. اضافه شده منطقه سمی (فقط در برمودا - گاه به گاه)
6. جزیره تخم ریزی جدید با تابستان.
7. مورد جدید - اسلحه Gatling
8. مورد جدید - کیت تعمیر
9. اضافه شده منطقه گرم در تمیز.
10. تنظیمات جدید برای اتاقهای دلخواه موجود است.
11. تنظیم آمار اسلحه.
12. اضافه شدن مشکل و کارفرمایان جدید در مرگ قیام.
13. بهینه سازی وانت خودکار.
14. CG-15 را از حالت تصادفی و رتبه بندی حذف کرد.

حجم بازی: 411 مگابایت

دانلود

بازی های پیشنهادی:

بازی اندروید مبارزه در خیابان 
بازی اندروید ظهور بمب افکن در سیاره
  بازی اندورید رانندگی و پارک کردن Drive and Park + دانلود دانلود بازی اندورید مبارزه سایه ها 3  دانلود بازی رزمی مبارزه سایه ها 2  دانلود بازی اندروید دختر دونده  بازی اندورید جنگ ربات بکسور در رینگ  دانلود بازی  GUNSHIP BATTLE | توپ جنگی  بالگرد 3 بعدی  دانلود بازی اندروید آتش آزاد گارنا بازی جنگی اندورید مینی میلیتیا دانلود بازی جنگی اندروید حمله به جلو  دانلود بازی جنگی نبرد نبرد رویال  دانلود بازی جدید کوهنورد برای موبایل  دانلود بازی نجات بشریت برای اندروید دانلود بازی اندروید حرکت به سمت مرگ 2 بازی اندروید حرکت به سمت مرگ  دانلود بازی موبایلی ایکس اوتو دریفت بازی اندروید بازگشت تک تیرانداز آخرین نسخه بازی شکار اردک وحشی برای اندروید دانلود بازی BRAWL STATS برای اندروید  بازی اندروید پیشگامان فضایی+قابلیت چند نفره  بازی اندروید لیگ عدالت 2 دانلود بازی مسابقه قهرمانان شگفت انگیزان  دانلود پابجی موبایل لایت

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل دانلود بازی اندروید آتش آزاد گارنابصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024