دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

دانلود بازی مسابقه قهرمانان شگفت انگیزان

  • ۷۲۵

بازی شگفت انگیزان

برای نمایش حماسه در مقابل مبارزات با مارول سوپر قهرمانان و سوپر villains مورد علاقه خود را در مرحله نهایی نهایی کیهانی آماده کنید! مرد عنکبوتی ، مرد آهنی ، Wolverine و بیشتر در انتظار احضار شما برای نبرد هستند! یک تیم را جمع کنید و تلاش خود را برای رسیدن به قهرمان نهایی مارول آغاز کنید!

دانلود بازی شگفت انگیزان برای موبایل


به مسابقه خوش آمدید:
کاپیتان آمریکا در مقابل مرد آهنین! هالک در مقابل ولورین! مرد عنکبوتی در مقابل Deadpool! بزرگترین نبردهای تاریخ مارول در دست شماست! بزرگان حریص جهان که به عنوان جمع کننده شناخته می شود ، شما را به نزاع هایی با نسبت های حماسی در برابر صفوف شرورهای شرور از جمله تانوس ، کانگ فاتح و بسیاری دیگر فراخوانده است! بازی مبارزه نهایی رایگان و بازی بر روی دستگاه تلفن همراه خود را تجربه کنید ... مسابقه مارول قهرمانان!

UP با دوستان:
• برای ساختن قوی ترین اتحاد با دوستان و سایر احضار کنندگان خود همکاری کنید
• با اتحاد خود استراتژی کنید ، به آنها کمک کنید تا قهرمانان خود را در این جنگ نگه دارند
• در رویدادهای اتحادیه به نبرد صعود کنید و در نقشه های تلاش ویژه برای دستیابی به جوایز انحصاری اتحاد ، با هم در سری جستجوی اتحاد شرکت کنید.
• نبرد اتحاد خود را با نبرد با اتحاد از سراسر جهان در جنگ های متحد ، آزمایش کنید!

تیم برتر مسابقات قهرمانان خود را بسازید:
• تیم قدرتمندی از قهرمانان و بدخواهان را انتخاب کنید (انتخاب قهرمانانی چون: مرد آهنین ، هالک ، ولورین ، طوفان ، استار-لرد ، گامورا ، مرد عنکبوتی ، Deadpool ، Magneto و سرباز زمستانی)
• در تلاش باشید تا کانگ و تانوس را شکست داده و با چالش یک رقیب فوق العاده قدرتمند جدید کیهانی روبرو شوید ، در نهایت برای جلوگیری از نابودی کامل The Marvel Universe
• تخلفات و دفاع تیم خود را با چندین درخت Mastery بهبود بخشید

جمع ترین قهرمانان SUPER SUPER (و قربانیان!):
• تیم های قهرمانان و شرور خود را با خردمندانه جمع آوری ، سطح بندی و مدیریت کنید تا بر اساس وابستگی به تیم و روابط گرفته شده از صفحات Marvel Comics جوایز هم افزایی دریافت کنید.
• جفت کردن پلنگ سیاه و طوفان یا Cyclops و Wolverine برای دریافت جایزه ، یا ایجاد تیمی از Guardians of Galaxy برای دریافت جایزه وابستگی به تیم
• هرچه قهرمان قدرتمندتر باشد ، آمار ، توانایی ها و حرکت ویژه آنها بهتر خواهد بود
• قهرمانان جدید همیشه به مسابقه اضافه می شوند!

QUEST و BATTLE:
• سفر را از طریق یک داستانی هیجان انگیز در سبک داستان های کلاسیک مارول
• با طیف عظیمی از قهرمانان و بدخواهان در مکانهای نمادین از جهان مارول مانند: Avengers Tower ، Oscorp ، The Kyln ، Wakanda ، The Savage Land ، Asgard ، S.H.I.E.L.D آن را مبارزه کنید. Helicarrier ، و موارد دیگر!
• نقشه های جستجوی پویا را کاوش کنید و با استفاده از کنترل هایی که بطور خاص برای سیستم عامل تلفن همراه تهیه شده است ، در یک دوز سالم از نبردهای بسته بندی شده عمل کنید

مانند ما در فیس بوک:  MarvelContestofChampions
عضویت در YouTube: MarvelChampions
ما را در توییتر دنبال کنید:  
ما را در اینستاگرام دنبال کنید:  marvelchampions
www.playcontestofchampions.com

شرایط استفاده از خدمات:
لطفاً قبل از استفاده از خدمات ما ، این موافقتنامه شرایط خدمات و اعلامیه حفظ حریم خصوصی را بخوانید زیرا آنها بر روابط شما و کابام حاکم هستند. 

چه خبر
X-MACHINA
به SUNSPOT ، همراه با CABLE & DEADPOOL بپیوندید ، زیرا آنها راز ورود WARLOCK را بررسی می کنند!

LABS SINISTER
Mister Sinister آزمایشگاه های چالش برانگیز و تصادفی را برای آزمایش جهش های قدرتمند The Battlerealm باز کرده است!

SIGMONER SIGIL
دسترسی به محتوای منحصر به فرد ماهانه ، قدرت پردازش ها و موارد دیگر! برای تجلیل از بروزرسانی ، از یک هفته آزمایشی رایگان لذت ببرید.

 حجم بازی:100 مگابایت

دانلود

بازی های پیشنهادی:

بازی اندروید مبارزه در خیابان 
بازی اندروید ظهور بمب افکن در سیاره
  بازی اندورید رانندگی و پارک کردن Drive and Park + دانلود دانلود بازی اندورید مبارزه سایه ها 3  دانلود بازی رزمی مبارزه سایه ها 2  دانلود بازی اندروید دختر دونده  بازی اندورید جنگ ربات بکسور در رینگ  دانلود بازی  GUNSHIP BATTLE | توپ جنگی  بالگرد 3 بعدی  دانلود بازی اندروید آتش آزاد گارنا بازی جنگی اندورید مینی میلیتیا دانلود بازی جنگی اندروید حمله به جلو  دانلود بازی جنگی نبرد نبرد رویال  دانلود بازی جدید کوهنورد برای موبایل  دانلود بازی نجات بشریت برای اندروید دانلود بازی اندروید حرکت به سمت مرگ 2 بازی اندروید حرکت به سمت مرگ  دانلود بازی موبایلی ایکس اوتو دریفت بازی اندروید بازگشت تک تیرانداز آخرین نسخه بازی شکار اردک وحشی برای اندروید دانلود بازی BRAWL STATS برای اندروید  بازی اندروید پیشگامان فضایی+قابلیت چند نفره  بازی اندروید لیگ عدالت 2 دانلود بازی مسابقه قهرمانان شگفت انگیزان  دانلود پابجی موبایل لایت

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل دانلود بازی مسابقه قهرمانان شگفت انگیزانبصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024