دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

دانلود بازی موتور جی پی اندروید MotoGP Racing *

  • ۱۰۱۳

بازی اندروید موتور سواری MotoGP Racing

بازی موتور جی پی برای اندروید با حجم مناسب و گرافیک عالی شما را به راننده موتور های جی پی تبدیل می کند.

دانلود بازی جدید اندروید موتور سواری 

دانلود بازی جدید اندروید موتور سواری

دانلود بازی   اندروید موتور سواری

دانلود بازی  محبوب اندروید موتور سواری

دانلود بازی GP اندروید موتور سواری

دانلود بازی motogp 2019 برای اندروید

دانلود بهترین بازی موتور سواری اندروید 

نسخه MotoGP 2018. سرانجام ، یک بازی مسابقه موتور سیکلت است که شما را در مسیر نگه می دارد و تمرکز خود را بر روی مسابقه برنده است ، TIMING! زمان بندی روی ترمزها و زمان بر روی دریچه گاز. عمل مسابقه ای شدید را که MotoGP است تجربه کنید. به عنوان سوار مورد علاقه خود مسابقه دهید و به آنها در سکو مسابقات قهرمانی جهان فن بپیوندید ، یا دوچرخه خود را سفارشی کنید و دوستان خود را با بالاترین امتیازها به چالش بکشید. تجربه آزمایشی اتومبیلرانی
آهنگ های واقعی و گرافیک های واقع گرایانه این یکی از بازی های فوق العاده زیبا را در فروشگاه Google Play ایجاد می کنند. ماموریت ما ایجاد یک بازی است که به شما احساس رقابت شدید می دهد که MotoGP است که در آن مسابقه ها با کسری از ثانیه برنده می شوند و گم می شوند.
همه افراد بازی می توانند بازی کنند
کنترلها بر روی مسابقات برنده تمرکز می کنند: زمان ترمز گیری خود را در گوشه ها و دریچه گاز خود در هنگام شتاب کنید. ما گیم پلی ساده و آسان را ساخته ایم تا همه بتوانند از آن لذت ببرند ، با این حال برای تسلط بسیار سخت تر از آن است که ظاهر شود.
دوستان خود را مسابقه دهید
شما با سریع و کنترل بیشترین امتیازات را به دست می آورید ، با دوستان خود در ارتباط باشید و آنها را در آهنگ های مختلف به چالش بکشید. صفحه راهنما را تماشا کنید و با بهترین امتیازات دوستانتان در صدر جدول باشید.
از طریق خطرات به اولین تقسیم جهانی که در آن بهترین رقابت ها مسابقه می یابد ، برخیزید
با بهبود نمرات خود در هر آهنگ ، می توانید رتبه خود را در هر بخش تغییر دهید. با رسیدن به رده های برتر در هر بخش ، به مرحله بعدی ارتقا می یابید ، تا زمانی که به مسابقات اتومبیلرانی MotoGP نخبه جهان در بخش 1 برسید ، مهارت و تعهد شما در مورد این ورزش در تابلوهای جهانی شناخته می شود.
ارتقاء از RIKKIE BIKE OPEN به سوار سوار خود
وقتی برای اولین بار شروع به انتخاب یک اسپانسر معتبر مانند Alpinestars ، Tissot یا Nolan کردید ، حامی مالی شما برای مسابقه می پردازد. از ارزی که کسب می کنید برای به روزرسانی دوچرخه خود و مدیریت اعضای تیم خود استفاده کنید ، همه اینها باعث رقابتی تر شدن شما می شوند. اگر می خواهید به عنوان سوار مورد علاقه خود به یک تیم رسمی یا مسابقه بپیوندید ، می توانید برای به دست آوردن آنها و یا خرید در برنامه ، ارز مجازی را پس انداز کنید.
به عنوان سوار بر علاقه خود مسابقه دهید و قهرمان جهان FAN را بپیوندید
وارد مسابقات قهرمانی جهان فن (FWC) شوید و به عنوان سوار مورد علاقه خود مسابقه دهید. هواداری که بالاترین امتیاز را در هر آهنگ دارد ، هر دو هفته در تریبون FWC به سوار مورد علاقه خود می پیوندد. برنده جوایز شگفت انگیز مانند Tissot Watches ، Nolan Helmets و FWC Trophy تهیه شده توسط Brembo. این eSports رسمی موبایل MotoGP است.
RACE هر ردیابی و تماشای آمارهای خود را در صفحه های زمانی بهبود بخشید.
همانطور که هر مسابقه می کنید "کارت نمره" خود را به طور خودکار بروزرسانی می کنید ، نمره عالی خود را در هر آهنگ و بهترین مکان ثبت می کنید. همچنین با حداکثر دسته کوچک موسیقی جاز خود به روز می شود و داده های تله متری را ضبط می کند ، میانگین واریانس زمان بندی شما را به کمال ضبط می کند. فیزیک مسابقه مدل هایی در مارک مارکز ، قهرمان جهان MotoGP 2016 است و به همان اندازه معتبر است.
مارک های اصلی TOURNAMENTS اسپانسر
همیشه مسابقات گسترده ای از مسابقات با حمایت مارک های پیشرو در ورزش برگزار می شود. برنده جوایز عالی مجازی و گاهی اوقات چیزهای واقعی است که ما به خانه برنده ارسال خواهیم کرد.
سواران ، دوچرخه ها ، تیم ها ، کارها و اسپانسرهای با مجوز رسمی
این معامله واقعی است. هنگامی که این بازی را بارگیری و بازی می کنید ، در سطح بسیار واقع گرایانه با ورزش ارتباط برقرار می کنید.
مهم: تلاش مسابقات MotoGP برای بازی نیاز به اتصال به اینترنت دارد.
MotoGP Championship Quest بازی رایگان است. با این وجود می توانید برای برخی موارد اضافی که حساب Google Play شما را شارژ می کنند ، پول واقعی بپردازید. می توانید با تنظیم تنظیمات دستگاه ، خرید درون برنامه را غیرفعال کنید.
به انجمن میلیون ها هوادار در انجمن رسانه های اجتماعی ما بپیوندید و درباره مسابقات و نتایج MotoGP اطلاعات جدیدی کسب کنید.
فیس بوک https://www.facebook.com/motogpchadalquest
در توییتر؛ PlayMotoGP
در اینستاگرامplayMotoGP
در وب www.championquest.com
نظرات یا پیشنهادات؛ از طریق ایمیل به fans@chadalquest.com به ما ایمیل کنید
شرایط خدمات و خط مشی رازداری ما را می توان در www.chociationquest.com یافت
چه خبراز آخرین تغییرات:

2018 - 19 نسخه MotoGP Season Edition
همه سواران 2018 ، دوچرخه ها و تیم ها
مسابقات جدید
کلکسیون های MotoGP امضا کردند
پاس های VIP به والنسیا 2018 می رود
اشتراک تصویری MotoGP Pass
تی شرت های Brembo Racing
Merchandise Team MotoGP
دور مسابقات قهرمانی جهان MotoGP Fan 2018

حجم برنامه: 165MB

دانلود برنامه موتور جی پی 

مطالب پیشنهادی:

دانلود بازی رانندگی در ترافیک بزرگراه

دانلود بازی موتور سواری جی پی 

دانلود بازی ماشین سواری آسفالت 8

دانلود بازی موتور سواری در بزرگ راه

دانلود بازی پرواز در هوا

دانلود بازی حرکتی ژیمناستیک کار

دانلود جدیدترین نسخه شریت

دانلود برنامه PDF باز کن

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل دانلود بازی موتور جی پی اندروید MotoGP Racing *بصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024