دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

دانلود بازی شده بقا: آخرین روز زندگی بر روی زمین برای اندروید

  • ۱۴۱۶

بازی اندروید جذاب بقا: آخرین روز زندگی بر روی زمین

Last Day on Earth: Survival به فارسی “بقا در آخرین روز زمین” بازی جدید، محبوب و سرگرم کننده در سبک بازیهای اکشن از استودیوی Kefir برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و در مدت زمان کم بیش از هفتصد هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و از محبوب ترین ها به شمار می رود! در فضای دنیای آخرالزمان که پر از خطرها و تهدید هاست تفحص و جستجو کنید ؛ گروهی از بازماندگان را کنترل کنید و محل زندگی و زیستگاه خود را گسترش دهید و آن ها را مستحکم نمایید! با دوستان خود یک گروه بسازید و تلاش کنید زنده بمانید! هنگامی که پایگاه خود را ساختید آزادی مطلق را تجربه کنید! در مورد تکنولوژی های جدید تحقیق کنید، اسلحه های خود را به روزرسانی کنید و در جنگ های مختلف شرکت کنید تا بتوانید بر روی منابع کنترل داشته باشید! به هر طریقی تلاش کنید که زنده بمانید! پایگاه خود را در حالت آزادی مطلق و نیز با استفاده از آیتم های مختلف بسازید، یک پوشش محافظ برای سفر به قسمت های مختلف این دنیا برای خود ایجاد کنید، منابع مخنلف را برای خود جمع کنید و یا به محل زندگی و زیستگاه دیگر بازیکنان حمله نمایید و یکی از زیباترین بازیهای اکشن اندروید را تجربه کنید!

دانلود بازی اندروید هک شده بقا

در بسیاری از تم های آخرالزمانی دنیا ، محبوب ترین نبرد با زامبی ها است. شاید جذابیت آنها در این واقعیت نهفته باشد که آنها از این امکان که هر شخصی بتواند خود را به آنها دلبستگی کند بیگانه است. با این حال ، نکات مشترکی وجود دارد که هنوز هم می توانید در همه انسانهای زامبی فکر کنید. شلوغ ، پایدار ، بیهوش است و می تواند تمام موجودات گزیده را آلوده کند. این بدان معنی است که سالها پشت سر هم دشمن سرسخت بودن است. به نظر می رسد که به یک تصویر برند تبدیل شده است تا توسعه دهندگان بتوانند آزادانه از آن سوءاستفاده کنند.

دانلود بازی هک شده مبارزه با زامبی ها

یک بازی زنده ماندن سخت و معتبر
Last Day on Earth: Survival مطمئناً یک بازی ایده پردازی از موضوعی است که قبلاً در جامعه بازی کاملاً شناخته شده است.

بازیکنان بازی به این موضوع علاقه دارند که همه می دانند. امروزه این برند بیش از 50 میلیون بار در سراسر جهان برای کاربران اندرویدی به دست آورده است. اخیراً ، این برنامه به طور فعال و با به روزرسانی های منظم هفتگی ادامه می یابد.

دانلود بازی مود شده Last Day on Earth

زنده ماندن از همه گیر زامبی
اول از همه ، اجازه دهید در مورد Last Day on Earth: Survival صحبت کنیم. ظاهرا ، با گوش دادن به این عنوان ، به دنیایی مملو از زامبی فکر خواهید کرد که به طور مداوم زندگی شما را تهدید می کند. بازیکنان باید فرار کنند یا راهی برای مبارزه پیدا کنند ، اجازه ندهید خودتان به آن هیولا آزاد تبدیل شوید. خودتان را انتخاب کنید و تصویر خود را بسازید. شما مجاز به انتخاب جنسیت ، ظاهر و ویژگی های صورت مانند سایر RPG ها هستید. علاوه بر این ، هنگام ورود به بازی ، لباس های بی شماری برای انتخاب بازیکنان وجود خواهد داشت. از شخصیت خود را در بازی به عنوان خود بسازید و فراموش نکنید که تجهیزات دارای قدرت خاص خود هستند.

دانلود بازی جنگی پول بی نهایت جنگ با زامبی

چیزها را انتخاب کنید ، بسازید و بجنگید
با دکمه جوی استیک آنالوگ و دکمه های عملکرد بر روی صفحه نمایش. برای زنده ماندن در این دنیای آشفته ، یک خانه کوچک ، چند وسیله حمل و نقل و سلاح بسازید. تجهیزات لازم برای جنگ و زنده ماندن را می توان در طول نبرد یافت ، و همچنین می توانید آنها را در موجودی خود مهارت دهید. حتی اگر تجهیزات سنگین هم دارید ، کوله پشتی را به اندازه غذا و نوشیدنی فراموش نکنید. همچنین ، آخرین بروزرسانی های بازی یک اتفاق کاملاً جدید با نام "ایستگاه پلیس" خواهد بود. در این رویداد جدید ، اجازه می دهید که به کلانتری و افرادی که به زامبی تبدیل شده اند ، بپردازید. همه آنها را بکشید و دنباله کارهایی را که برای بدست آوردن جوایز جدید لازم است ، دنبال کنید.

بهترین بازی اندروید مبارزه با زامبی ها

بازی جدید بقا : آخرین روز زندگی بر روی زمین مود شده را بارگیری کنید
در این نسخه به روز شده ، بازیکنان نیز با بسیاری از دشمنان جدید روبرو هستند. آنها توانایی بسیار به مراتب ویژه تری دارند و به نظر می رسد مربوط به رویداد در حال انجام هستند. افسران و زندانیان پلیس را فریب داده و یا دزدگیران را از این اداره بیرون آورده اید. آخر اینکه ، زامبی های زرهی با سپرهایی وجود دارند که به صورت چرخشی روشن هستند و تجربه شما را بسیار دشوار می کنند.

حالت jackpot نیز به روز شده است ، بنابراین می توانید شانس خود را در وقت آزاد بدون جنگ آزمایش کنید. تنها مانع این است که شما وقت و هزینه کافی را برای سرمایه گذاری در این بازی شانس صرف می کنید.

بازی جدید بقا : آخرین روز زندگی بر روی زمین مود شده را بارگیری کنید

در نسخه 1.14.4 چه جدید است؟
رویداد جدید "اردوگاه مزدوران"
از مزدوران به عنوان ابزاری برای کشتن زامبی ها استفاده کنید. قدرت درونی هر مزدور را کشف کنید
MOD V1؟
- برای ورود به Sector 7 با یک حالت ، بازی می تواند شما را مسدود کند!
- کاردستی و ساخت و ساز رایگان.
- نقاط مهارت بی نهایت (می توانید آنها را در منفی سپری کنید)؛
- تقسیم چیزهای مجرد؛
- خوردن هر غذایی باعث رفع گرسنگی و تشنگی می شود.
- بعد از شروع بازی بر روی دکمه round در سمت چپ بالای صفحه کلیک کنید تا حالت منو باز شود که دارای ویژگی های زیر است:

تقسیم اشیاء تعداد آنها را افزایش می دهد.
باز کردن تمام دستور العمل های صنایع دستی (صرف نظر از سطح شخصیت).
پیاده روی فوری بر روی نقشه جهانی (وقایع بدون اتلاف انرژی به نظر نمی رسد)؛
جاودانگی؛
خسارت زیاد؛
پیاده روی سریع؛
اوباش ایستاده است.
وزارت دفاع سکه امکان پذیر نیست! هک شدن بخش 7 چنین نیست و نخواهد بود!
MOD V2؟
- کار ساخت و ساخت رایگان (در مناطق PvP از جمله بخش 7 کار نمی کند)
- بروزرسانی رایگان
- همه دستور العمل ها باز است
- کارهای هنری سریع روی Workbench
- تکثیر موارد واحد
- هنگام تقسیم منابع ، تعداد آنها افزایش می یابد
- سلاح دوام
- سفر فوری با پیاده روی نقشه
- همه رویدادها را روی نقشه جهانی باز کنید
- غذای نامحدود
- Boost ، x2 HP و موارد دیگر

حجم بازی:262MB

دانلود مود 1

دانلود مود2

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل دانلود بازی شده بقا: آخرین روز زندگی بر روی زمین برای اندرویدبصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024