دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

دانلود برنامه اندروید ماسک

  • ۶۸۰

پویش مردمی علیه کرونا

در ماسک شما هم می‌توانید نقشهٔ ابتلا به کرونا را در کشور، شهر و محل زندگی‌تان ببینید و از مناطق آلوده دوری کنید، هم می‌توانید با پاسخ منظم به سوالات اپلیکیشن احتمال ابتلای خودتان به کرونا را بسنجید، و هم اگر بدون این‌که بدانید با مبتلایان کرونا در تماس بوده‌اید مطلع شوید، تا بتوانید احتیاط بیشتری برای مبتلا نکردن دیگران کنید. 
‏ 

دانلود برنامه مخصوص کرونا

سازندگان «ماسک» چه کسانی‌اند؟  
‏ما تیمی از استادان، دانش‌آموختگان و دانشجویان دانشگاه‌های صنعتی شریف، شهید بهشتی و امیرکبیر هستیم که بلافاصله پس از تأیید ورود کرونا به ایران تصمیم گرفتیم به صورت داوطلبانه و بدون انگیزه‌های تجاری، به یاری هم‌وطنانمان بیاییم و در هماهنگی با مرکز مبارزه با بیماری‌های واگیردار وزارت بهداشت و جمعی از متخصصان برجستهٔ علوم پزشکی و اپیدمیولوژی و با بهره‌گیری از تجارب سایر کشورها گامی در جهت کنترل شیوع کرونا و کاهش قربانیانش در ایران برداریم. 
‏  
‏چه هدفی داریم؟  
‏هدف ما کمک به شهروندان ایران و نظام سلامت برای کاهش قربانیان آن در ایران از طریق آگاهی‌افزایی و فراهم کردن نقشهٔ ابتلا در ایران است. مثلاً  اگر یکی از افرادی که شما در دوهفتهٔ اخیر با آن‌ها تماس نزدیک  (ارتباط رودررو به فاصلهٔ کمتر از دو متر یا تماس با وسایل مشترک) داشته‌اید مبتلا به کرونا شود، لازم است شما هم در سریع‌ترین زمان مطلع شوید. بعد از اطلاع، شما می‌توانید تماس‌تان با دیگران، به‌خصوص سالمندان و افراد دارای بیماری زمینه‌‌ای را قطع کنید، حتی‌الامکان خود را قرنطینهٔ خانگی کنید و به محض بروز علایم نظام سلامت و درمان را مطلع کنید. با این کار می‌توان از مبتلا شدن هزاران نفر و مرگ صدها نفر پیشگیری کرد. 
‏  
‏چه فایده‌ای دارد؟  
‏بر اساس تجربه‌های موفق جوامع دیگر رصد تماس‌های نزدیک و آگاهی‌بخشی به افرادی که با بیماران کرونا تماس نزدیک داشته‌اند از موثرترین روش‌های کنترل شیوع کرونا است. این کار جزء الزامات سازمان‌ بهداشت جهانی (WHO) و سایر سازمان‌های بین‌المللی بهداشتی برای کشورها هم هست. اپلیکیشن‌های مشابه در کشورهایی مثل چین و کرهٔ جنوبی نقشی‌ تعیین‌کننده در کاهش قربانیان کرونا داشته اند. هر چه تعداد بیشتری از شهروندان از این اپلیکیشن استفاده کنند، اولا تصویر دقیق‌تری از نقشهٔ ابتلا در کشور خواهیم داشت و ثانیا به میزان بیشتری می‌شود از شیوع کرونا و شمار قربانیانش کاست. 
‏  
‏چگونه از اطلاعات هویتی من حفاظت می‌شود؟  
‏حفظ حریم شخصی کاربران جز خط قرمزهای ما است. ماسک نسبت به محرمانه ماندن و صیانت از داده‌های شما تعهد سخت‌گیرانه‌ای دارد، صرفا به مکان گوشی شما و اطلاعاتی که خودتان می‌دهید دسترسی دارد و اجازهٔ دسترسی به بقیهٔ اطلاعات گوشی شما را ندارد. همین اطلاعاتی که می‌دهید هم کاملا محرمانه می‌ماند و کمیته‌ای متشکل از نمایندگان تعدادی از معتبرترین نهادهای تخصصی و علمی و مستقل کشور و نمایندگان چند خیریهٔ معتبر بر محرمانگی داده‌های شما نظارت می‌کنند. 
‏  
‏آیا باید شماره موبایلم را ثبت کنم؟  
‏خیر، ثبت شماره تلفن همراه ضرورتی ندارد و می‌توانید از قسمت‌های مختلف «ماسک» نظیر نقشه‌ها و اطلاع‌رسانی استفاده کنید. اما در تلاشیم با هماهنگی وزارت بهداشت، از بیماران مبتلا به کرونا بخواهیم شماره تماس افرادی که در دو هفتهٔ قبل بیماری تماس نزدیک داشته‌اند را دریافت کنیم. در این صورت اگر شماره موبایل شما در فهرست افرادی بود که با یک بیمار کرونا تماس نزدیک داشته‌اند، «ماسک» به شما اطلاع می‌دهد. 
‏  
‏آیا «ماسک» از موقعیت جغرافیایی من استفاده می‌کند؟  
‏ماسک هیچ کاری را بدون اجازهٔ شما انجام نمی‌دهد. اگر اجازهٔ ثبت موقعیت جغرافیایی خود را بدهید، اگر مشخص شود در همان زمان یک بیمار کرونا در همان محل حضور داشته، ماسک می‌تواند این موضوع را به شما اطلاع دهد. 

مطالب اندورید مرتبط:

همکلاسی  همکلاسیماسک ماسکپشتیبانگیری پشتیبان گیراشعار محمد اشعار محمد بهارپراغ قوه چراغ قوهجعبه جعبه ابزار  | الارم هشدار خوابترک اعتیاد ترک اعتیادپسزمینه  زمینه دخترونهیاداشت  یادداشت اپلکیبورد کیبورد فارسیگول GO Keyboard

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل دانلود برنامه اندروید ماسکبصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

  • رهبران موثر بخش قابل ملاحظه‌ای از اوقات خود را صرف مواردی که در آن قوی هستند می‌کنند و کمتر به نقاط ضعف خود می‌پردازند. رمز موفقیت آن است که به جنبه‌های مثبت و نقاط قوت خود توجه کنید و منابع، انرژی و زمان خود را مصروف آنها سازید. 
    جان مکسول

     

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024