دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

دانلود برنامه اینستاگرام او جی اینستا پلاس| OGInsta+

  • ۲۳۴۸

اوجی اینستا فارسی جدید

در اینستاگرام هم محتوای خودت رو ببین هم اونا رو دانلود کن!!!

با برنامه او جی اینستا می تونی هر جیزی که دلت بخواد رو از اینستاگرام دانلود کنید.

دانلود برنامه اندروید OGInsta+ آخرین نسخه

 OGInsta+ screenshot 1
 
OGInsta+ screenshot 2
 
OGInsta+ screenshot 3

اطلاعات بیشتر درباره OGInsta +
OGInsta + یا OG Instagram یک اپلیکیشن غیررسمی مشتری اینستاگرام است که کاربران خود را قادر به اجرای حساب های دوتایی اینستاگرام می کند. اگر از طرفداران بزرگ اینستاگرام هستید و می خواهید محتوایی را که در اینستاگرام مشاهده می کنید برای اندروید بارگیری کنید ، این برنامه برای شما مناسب است.

تصاویر و فیلم های اینستاگرام را با OGInsta + بارگیری کنید
نه تنها شما می توانید حساب های دوگانه (یک نسخه اصلی و یک OG) داشته باشید که کاربران همچنین می توانند تصاویر و فیلم ها را بارگیری کنند. فقط کافی است OG Insta را از دکمه بارگیری در بالا بارگیری کنید. ثبت نام کنید یا وارد سیستم شوید ، به فید خود بروید ، روی منوی پست کلیک کنید و روی بارگیری کلیک کنید. همه بارگیریها مستقیم به پوشه های بارگیری شما خواهد شد.

غیر از آن OGInsta + یک برنامه عادی مانند اینستاگرام اصلی. مرور ساده و یکسان است و طرح برنامه نیز با برنامه اصلی اینستاگرام یکسان است. مرور برگه ها در پایین و همچنین با همان نیازهای دسترسی.


 
حالت های OG یا برنامه های مشتری برای قابلیت های اضافی توسط توسعه دهندگان مستقل توسعه داده شده اند. توسعه دهنده این برنامه فقط به کاربران خود این امکان را می دهد تا به راحتی از نیاز مفقود شده برای بارگیری محتوای اینستاگرام استفاده کنند. سایر نسخه های معروف برنامه OG شامل OGWhatsapp است که همچنین دارای ویژگی های خاصی است که با WhatsApp اصلی دریافت نمی کنید.

اطمینان حاصل کنید که اطلاعات مهم را از طریق رابط OGInsta به اشتراک نمی گذارید. فراموش نکنید که یک بررسی را در بخش نظرات زیر بگذارید.

دسته: اجتماعی
سیستم عامل: Android
قیمت: رایگان
اطلاعات پرونده فنی
نام بسته: com.oginstagm.android
نسخه: 10.14.0 (53676094)
حجم پرونده: 25.4 مگابایت

دانلود

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل دانلود برنامه اینستاگرام او جی اینستا پلاس| OGInsta+بصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024