دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

دانلود برنامه شاد آموزش و پرورش Shad 2.6.3 نصب نسخه 2 جدید

  • ۲۱۵۰
دانلود برنامه شاد آموزش و پرورش Shad 2.6.3 نصب نسخه 2 جدید

Shad v2.6.3 – دانلود برنامه شاد آموزش و پرورش برای اندروید و iOS آیفون
آموزش و راهنمای نصب و استفاده و بروز رسانی اپلیکیشن شاد

شبکه اجتماعی دانش آموزان (شاد) وزارت آموزش و پرورش، در مرحله بهره برداری قرار گرفت و مدیران، معلمان و دانش آموزان مدارس می توانند اپلیکیشن شاد را از همین صفحه با لینک مستقیم دانلود و نصب کنند.

زمان و نحوه ورود و بهره برداری مدارس متوسطه، متعاقبا توسط معاون محترم آموزش متوسطه اعلام می شود. برای پاسخگویی به سوالات احتمالی مدیران محترم مدارس، معلمان گرامی و دانش آموزان عزیز، مرکز پاسخگویی ویژه ای با شماره تماس (021-43081) پیش بینی شده و از ساعت 9 صبح لغایت 14 در روزهای کاری پاسخگوی سوالات احتمالی است.

در صورتی که پیام رسان های داخلی، شرایط و ضوابط مد نظر آموزش و پرورش را تامین و تضمین کنند، قابلیت افزوده شدن به پلتفرم شاد را خواهند داشت، لذا در حال حاضر انتخاب اولیه پیام رسان ها توسط مدیران مدارس در سناد، منتفی است. گفتنی است، پلت فرم فعلی نسبت به آنچه قبلا توسط پیام رسان ها پیش بینی شده بود، قابلیت های بیشتری در یادگیری تعاملی دارد. که به تدریج با ورود و استفاده معلمان و دانش آموزان بیشتر توسعه می یابد و در دسترس قرار می گیرد.

برای نظارت مدیران و مسئولان آموزش و پرورش در سطوح مختلف، داشبورد مدیریتی و نظارتی ویژه ای طراحی شده است که پس از نصب برنامه شاد از زبانه ورود مدیران ستادی، استانی و شهرستانی و ثبت کد ملی و شماره تلفن در دسترس خواهد بود. قابلیت های این داشبورد به تدریج افزوده می شود. همچنین داده های این داشبورد ساعت 24 هر شب به روز رسانی می شود.

تمام اطلاعیه های مربوط به اپلیکیشن شاد صرفا از طریق کانال های پیش بینی شده در شاد و یا پایگاه اطلاع رسانی وزارت متبوع انجام می شود، کلیه کانالهای ایجاد شده به نام شاد در فضای مجازی غیر موثق و غیرمرتبط با وزارت آموزش و پرورش است.

 

پاسخ به سؤالات پرتکرار در خصوص شبکه آموزش دانش آموزی (شاد)

پس از راه اندازی شبک

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل دانلود برنامه شاد آموزش و پرورش Shad 2.6.3 نصب نسخه 2 جدیدبصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024