دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

دانلود برنامه همکلاسی

  • ۱۰۹۶

دانلود برنامه ویژه کنکور

همکلاسی یک برنامه موبایله که هر چیزی که برای درس خوندن نیازدارید داخلش هست . شب امتحانه و میخوای که نمونه سوال های اون امتحان را دانلود کنی و یا کنکوری هستی و دنبال جزوه های خوب و عالی میگردی و یا دنبال حل تشریحی سوال های کنکور سال های قبل هستی و  یا خیلی چیزهای دیگه  که برای این که درس بخونی لازم داری  ، همه ی این چیزها توی همکلاسی پیدا میشه . همه چیز توی گوشیته و دیگه لازم نیست هزار تا سایتو بالا و پایین کنی تا اون چیزی را که میخوای گیر بیاری . تازه هر چیزی هم که پیدا نکردی به ما بگو چند ساعته برات آماده میکنیم .

دانلود اپلیکیشن همکلاسی



‏خوب حالا چیا توی همکلاسی پیدا میشه ؟
‏1.بانک کامل امتحانات داخلی مدارس و امتحانات نهایی ( هر روز توی 3 نوبت  آپدیت میشه ) : ما داریم با چند تا از بهترین مدرسه های ایران که توی سطح های مختلف علمی هستن همکاری میکنیم . این بخش به خاطر تعداد زیاد امتحانات هر روز توی 3 نوبت به روز رسانی میشه تا ما مطمئن باشیم که شما کاملترین بانک نمونه سوالات امتحانی را داشته باشید .

‏2. جزوه های کنکوری از بهترین دبیرهای کل کشور : ما توی همکلاسی تمرکزمون را گذاشتیم روی کیفیت و این باعث میشه که چیزهایی را که هیچ جا نمیتونید پیدا کنید را توی همکلاسی پیدا کنید . همکلاسی با همکاری خیلی از دبیرهای درجه یک کشور میخواد بهترین جزوه های کنکوری را برای شما آماده کنه .تموم جزوه ها توی یک دسته بندی بی نظیر ارائه شدن تا بتونید بهترین انتخاب را داشته باشید . یک سری جزوه های توپ هم هست که به مرور وارد برنامه میشن و اگه ببینیدشون از تعجب شاخ درمیارید . این بخش هم هر روز با کلی جزوه درجه یک به روز رسانی میشه .

‏3. بانک کامل کنکور های سراسری سال های گذشته + پاسخ تشریحی اون ها :  از سال 90 به این طرف هر چی کنکور برگزار شده ، سوال هاش + پاسخ تشریحی اش توی برنامه هست . این پاسخ های تشریحی دو حالت دارن :
‏  *پاسخ تشریحی همه دروس : حل شده توسط موسسه های بزرگ آموزشی
‏  *پاسخ تشریحی درس ها به صورت جداگانه :  توی این حالت سوالات هر درس توسط معلم اون درس حل شده .
‏4. اخبار آموزشی : یک دانش آموز باید از تمام اتفاق هایی که بهش مربوطه و داره توی سیستم آموزشی کشورش اتفاق میفته با خبر باشه ، همکلاسی این کارا رو براتون انجام میده و همیشه آخرین اخبار تحصیلی توی نرم افزار به صورت روزانه آپدیت میشه .

‏5.مشاوره تحصیلی : جمعی از رتبه های برتر و داشنجوهای نخبه این قسمتو دارن میچرخونن و میخواهن راهی رو که خودشون با موفقیت طی کردن را به شما نشون بدن ، پس پیشنهاد میکنیم که این قسمت را واقعا جدی بگیرید و پیگیریش کنید

‏و خیلی چیزهای دیگه که خودت میتونی بری توی برنامه و نگاهشون کنی

‏خبر خوش اینه که همه چیز توی همکلاسی رایگانه و بابت این همه امکانات هیچ هزینه ای نمی خواهید بکنید !!!.پس این برنامه را بین دوستاتون پخش کنید تا همه با هم از این امکانات عالی استفاده کنیم.
‏در ضمن آپدیت های خیلی بزرگی توی راه هستن ...
‏#تیم_همکلاسی

مطالب اندورید مرتبط:

همکلاسی  همکلاسیماسک ماسکپشتیبانگیری پشتیبان گیراشعار محمد اشعار محمد بهارپراغ قوه چراغ قوهجعبه جعبه ابزار  | الارم هشدار خوابترک اعتیاد ترک اعتیادپسزمینه  زمینه دخترونهیاداشت  یادداشت اپلکیبورد کیبورد فارسیگول GO Keyboard

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل دانلود برنامه همکلاسیبصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

  • کدام ورزش‌ها به کاهش
    اضطراب و افسردگی کمک می‌کنند؟‌

    «عقل سالم در بدن سالم»؛ عبارتی آشناست که اغلب ما از کودکی آن را شنیده‌ایم و تحقیقات نیز از درستی آن حکایت دارند. به‌همین‌دلیل اگر افسردگی یا اضطراب دارید، ورزش‌کردن می‌تواند در کاهش علائم‌تان بسیار مؤثر باشد. بن مایکلیس، روان‌شناس و نویسنده‌، می‌گوید: «برخی باورها درمورد ‌بی‌ارتباطی سلامت ذهن و جسم غلط است. بدن همان ذهن است و ذهن همان بدن. وقتی که شما به سلامت جسم‌تان کمک کنید، درواقع به سلامت کل وجودتان کمک کرده‌اید. البته در صورت بروز مشکلات روانی قطعا باید با پزشک‌ درباره‌ی روش‌های درمان‌ مشورت کنید. اما این موضوع به‌معنای بی‌توجهی به ورزش نیست». تحقیقات نشان داده‌اند که ۳ ورزش زیر بیشترین تأثیر را در کاهش علائم افسردگی یا اضطراب دارند. با ادامه‌ی این مطلب همراه شوید تا بدانید کدام ورزش‌ها به کاهش اضطراب کمک می‌کنند:

    ۱. دویدن
    دویدن یکی از بهترین ورزش‌ها برای سلامتی است. دویدن به کالری‌سوزی، کاهش اشتها و کاهش خطر بیماری‌های قلبی کمک می‌کند. براساس مطالعه‌ی صورت‌گرفته در سال ۲۰۱۴ تنها ۵ دقیقه دویدن در روز موجب افزایش طول عمر می‌شود.
    مایکلیس می‌گوید: «دویدن به روش‌های مختلف به بهبود حال روحی کمک می‌کند. سروتونین و نوراپی‌نفرین ۲ پیام‌رسان عصبی‌اند که در ایجاد احساس خوب نقش دارند. سطح این دو در حین دویدن و پس از آن افزایش می‌یابد. علاوه‌براین حرکات تکراری بدن که در دویدن اتفاق می‌افتند، اثری شبیه به مدیتیشن بر مغز دارند.»
    دویدن در افراد مبتلا به افسردگی تأثیرات روانی چشمگیرتری دارد. در مطالعه‌ای که در سال ۲۰۰۶ در مجله‌ی روان‌پزشکی و علوم اعصاب چاپ شد، محققان شواهدی یافته‌اند که ورزش‌کردن می‌تواند تأثیری شبیه به داروهای ضدافسردگی داشته باشد. ورزش با کمک به رشد نورون‌های تازه در مغز، می‌تواند به بهبود اختلالِ افسردگیِ حاد کمک کند.
    همچنین مایکلیس ادامه می‌دهد: «دویدن کمک می‌کند تا شب‌ها راحت‌تر بخوابید. خواب راحت و کافی با تقویت حافظه، کاهش سطح استرس و محافظت در برابر افسردگی به سلامت روانی کمک می‌کند».

    ۲. پیاده‌روی در طبیعت
    بد نیست برای برخورداری حداکثری از مزایای ورزش گاهی‌اوقات به طبیعت بروید. مایکلیس می‌گوید: «طبیعت به آرامش‌ ذهن کمک می‌کند. براساس شواهد موجود حضور در دل طبیعت، گیاهان و درختان می‌تواند موجب کاهش اضطراب شود».
    براساس مطالعه‌ای منتشرشده در سال ۲۰۰۹، محققان ژاپنی شرکت‌کنندگان را به دو منطقه‌ی شهری و جنگلی فرستادند. آنها مشاهده کردند سطح هورمون استرس کسانی‌ که روزانه ۲۰ دقیقه در جنگل پیاده‌روی می‌کردند، کمتر از کسانی بوده که در منطقه‌‌ی شهری حضور داشته‌اند.
    مطالعات تازه‌تر نیز نشان می‌دهد رفتن به دل طبیعت راهی مناسب برای افزایش سلامت روانی است. به‌عنوان مثال براساس مطالعه‌ای که در تابستان گذشته به چاپ رسید، افراد جوانی که به یک پیاده‌روی ۵۰ دقیقه‌ای در طبیعت می‌روند، کمتر احساس اضطراب می‌کنند و حافظه‌شان تقویت می‌شود.

    ۳. یوگا
    در مطالعه‌ی مختصر و جزئی‌ای که در سال ۲۰۰۷ در یک مجله‌ی پزشکی منتشر شد، میزان افسردگی، خشم، اضطراب و اختلالات عصبی همه‌ی شرکت‌کنندگان که به کلاس‌های یوگا رفته بودند، کاهش یافت. این یافته‌ها محققان را به این نتیجه رساند که یوگا یک درمان مکمل مناسب برای درمان افسردگی است.
    در سال ۲۰۱۲ گروه دیگری از محققان، بر روی مطالعات انجام‌گرفته درمورد تأثیر یوگا بر سطح استرس و اضطراب بررسی‌ای انجام دادند. در ۲۵ مورد از ۳۵ مطالعه‌ی انجام‌گرفته علائم استرس و اضطراب افراد پس از حضور در کلاس‌های یوگا کاهش چشمگیری داشت.
    مایکلیس می‌گوید: «یوگا علاوه‌بر افزایش انعطاف‌پذیری و تقویت عضلات، تمرکز ویژه‌ای بر تنفس دارد که به آرامش ذهن کمک می‌کند».
    متخصصان بر این باورند که تکیه‌ی یوگا بر نفس‌کشیدن تأثیر ویژه‌ای بر سلامت ذهن دارد، زیرا تنفس عمیق اضطراب را دور می‌کند. مایکلیس توصیه می‌کند برای برخورداری از مزایای تنفس عمیق در کلاس‌های یوگا از ترفند آرامشی که دکتر اندرو ویل آن را ابداع کرده، استفاده کنید. این روش، تکنیک تنفس ۸-۷-۴ نام دارد.

     

    پاسخ:
    تشکر از نظر شما دوست عزیز امیدوارم از مطالب لذت ببرید 
    بزودی جواب نظر به ایمیل شما ارسال خواهد شد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024