دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

دانلود جدیدترین نسخه اسنپ چت برای اندروید با لینک مستقیم

  • ۹۴۸

برنامه اندروید اسنپ چت نسخه جدید

سرگرم کننده تر زندگی هنگامی که شما در آن لحظه زندگی می کنید 🙂 اسنپ مبارک!
* * *

لطفاً توجه داشته باشید:

اسنپ چتر همیشه می تواند پیام های شما را ضبط یا ذخیره کند ، از جمله با گرفتن عکس از صفحه یا استفاده از دوربین. به آنچه اسنپ می کنید توجه کنید!

چه خبر از آخرین تغییرات:
رفع اشکال و پیشرفت

دانلود برنامه اسنپ چت در ادامه مطلب

 

دانلود برنامه اندروید Snapchat

دانلود اسنپ چت قدیمی,دانلود اسنپ چت جدید,دانلود اسنپ چت برای اندروید,دانلود اسنپ چت از بازار,دانلود اسنپ چت از مایکت,دانلود اسنپ چت نسخه قدیمی,دانلود اسنپ چت فارسی,دانلود اسنپ چت کافه بازار  دانلود اسنپ چت قدیمی,دانلود اسنپ چت جدید,دانلود اسنپ چت برای اندروید,دانلود اسنپ چت از بازار,دانلود اسنپ چت از مایکت,دانلود اسنپ چت نسخه قدیمی,دانلود اسنپ چت فارسی,دانلود اسنپ چت کافه بازار

اطلاعات بیشتر درباره Snapchat
Snapchat راهی سریع برای ارسال عکس و همچنین گپ تصویری در حال حرکت است. ویژگی خود تخریب عکس و فیلم به این معنی است که دوستان شما نمی توانند عکسهایی را که از طریق Snapchat به اشتراک می گذارید دوباره به اشتراک بگذارند. از مکالمه موبایل سریع و سرگرم کننده لذت ببرید!

یک عکس یا یک فیلم را ببندید ، یک عنوان اضافه کنید و آن را برای یک دوست ارسال کنید. آنها آن را مشاهده می کنند ، می خندند ، و سپس Snap از صفحه ناپدید می شود. همچنین می توانید Snap را به همان استوری اینستاگرام خود با یک شیر آب اضافه کنید تا روز خود را با همه دوستان خود به اشتراک بگذارید. وقتی لحظه ای زندگی می کنید سرگرم کننده تر هستید.

ورود به سیستم و Snap کردن اولین Snap شما
پس از بارگیری و نصب Snapchat ، ابتدا باید یک حساب کاربری با یک آدرس ایمیل معتبر ایجاد کنید تا شروع شود. هیچ گزینه ورود به سیستم فیس بوک یا Google وجود ندارد. برای به اشتراک گذاشتن موارد ، لزوماً نباید دوستان خود را در برنامه Snapchat "دوست" کنید. در واقع ، شما می توانید "ضربه محکم و ناگهانی" را برای هر کسی ارسال کنید ، خواه شخصی باشد که می شناسید یا غریبه ای که شما از طریق ابزار جستجوی اسنپ چت پیدا کرده اید. به گفته این ، بسیاری از کاربران تنظیمات حریم خصوصی خود را تنظیم می کنند تا فقط از دوستان دریافت کنند ، بنابراین این احتمال وجود دارد که افراد غریبه بتوانند اسنپ های شما را دریافت نکنند.

پیمایش
هنگامی که برنامه را باز می کنید ، روی صفحه دوربین باز می شود ، جایی که می توانید از دوربین اصلی یا جلوی خود عکس بگیرید یا فیلم بگیرید. در پایین آن صفحه نمایش ، دو نماد ، یک مربع ساده و یک برگه دوستان وجود دارد.

برای دیدن فید فعالیت با لیستی از مخاطبینی که شما به آنها ضربه محکم و ناگهانی ارسال کرده اید ، یا از طریق آنها یک Snap Snap دریافت کرده اید ، روی مربع ضربه بزنید. در نسخه قدیمی این برنامه ، می توانید به راحتی با ضربه زدن دو بار به نام آنها ، به فوری کسی پاسخ دهید. حالا ، باید روی نام آنها ضربه بزنید و در همان زمان ، انگشت خود را به سمت چپ بکشید. این صفحه با کلیه فعالیتهای اخیر دقیقاً بین شما و آن شخص باز می شود. به عنوان کسی که مدتی از این برنامه استفاده می کند ، من در ابتدا این طراحی جدید را ناامید کننده دیدم و حتی پس از استفاده از آن برای چند هفته همچنان به این شکل باقی ماند.

در آن صفحه فعالیت که می توانید یکی از جدیدترین ویژگی های گفتگوی متن Snapchat استفاده کنید. اکنون می توانید یک پیامک فوری به دوستان Snapchat خود ارسال کنید ، و در حالی که بلافاصله پس از خواندن دوست شما آنها را ناپدید نمی شوند. آنها پس از ترک مکالمه یا بستن برنامه ناپدید می شوند. در آزمایش من ، مکالمات می توانند گیج کننده باشند. اگر برنامه را ترک کنید ، پیام های دوست شما از آن صفحه فعالیت ناپدید می شوند.

شما همیشه می توانید از این برنامه به همراه فیلترهای آن لذت ببرید که به عکس گرفتن و فعالیت های ویدیویی شما لذت می بخشد. اما هنوز هم باید خودتان را نصب کنید و ببینید.

اگر می خواهید در مورد Snapchat اطلاعات بیشتری کسب کنید ، می توانید برای اطلاعات بیشتر به کمک اسنپ چت مراجعه کنید. APK را بارگیری کنید و آن را با استفاده از مدیر فایل مورد علاقه خود باز کنید و با ضربه زدن روی نام پرونده آن را نصب کنید. برخی از برنامه ها مانند Snapchat عبارتند از: Facebook ، Facebook Lite و Instagram.

دسته: اجتماعی
سیستم عامل: Android
قیمت: رایگان

حجم برنامه : 68MB

دانلود برنامه

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل دانلود جدیدترین نسخه اسنپ چت برای اندروید با لینک مستقیمبصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024