دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

دانلود جدیدترین نسخه تلگرام اندروید Telegram

  • ۱۳۳۷

جدیدترین نسخه تلگرام اندروید

دانلود نسخه جدید تلگرام Telegram رسمی برای اندروید، بصورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم این روزها تلگرام به یکی از پرطرفدارترین اپیلیکیشن های چت و گفتگو در ایران تبدیل شده است. به طوری که طبق آمار، 70% کاربران تلگرام ایرانی هستند. از این رو، شما کمتر کسی را پیدا میکنید که در گوشی هوشمند خود این نرم افزار محبوب و دوست داشتنی را نصب نداشته باشد. دلایل زیادی مثل سرعت بالا چت، امکانات بالاو… وجود دارد که همگان جذب این نرم افزار فوق العاده شده اند. اگر شما هم بتازگی قصد پیوستن به این جامعه بزرگ  رو دارید، توصیه میکنم این پست رو از دست ندید! 😀 البته در کنار امکانات زیاد، این مسنجر بصورت رایگان عرضه شده است و شما میتوانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای، ثبت نام و استفاده کنید. یکی از امکانات خوب تلگرام، قابلیت کانال میباشد. به این صورت که شما یک کانال ایجاد میکنید و سپس میتوانید منبعد با مخاطبان خود مطلب یا عکس یا فیلم یا … به اشتراک بزارید.

وقتی بحث از برنامه های پیام رسان (مسنجر) می شود، ذهن هر کاربر ایرانی به سرعت به سمت پیام رسان تلگرام معطوف می شود. Telegram مسنجری بی نظیر است که اگرچه کمی دیرتر از سایر رقبا وارد میدان رقابت شد، اما با ذهنیتی نوین و با شعار عصر جدیدی از پیام رسانی خود را به همه معرفی کرد. این پیام رسان که به سرعت همه گیر شد، در هر بار بروزرسانی قابلیت های جدیدی اضافه کرد تا کاربران بیشتری را به سمت خود جذب کند.

دانلود تلگرام جدید 2020 ضد فیلتر

دانلود تلگرام اصلی اندروید 

Telegram یک برنامه فوق العاده در زمینه چت و پیام رسانی می باشد برای گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد که به همراه نسخه مخصوص کامیپوتر بر روی سایت قرار گرفته است.. تلگرام در حال حاضر یکی از بهترین برنامه ها می باشد که تمرکز اصلی آن بر روی امنیت اطلاعات و سرعت بسیار بالا می باشد. تلگرام دارای سرور های قدرتمند در سراسر جهان میباشد که تبادل اطلاعات ارسالی و دریافتی شما با نزدیک ترین سرور انجام میشود. به همین سبب از سرعت بسیار بالایی نسبت به دیگر برنامه های پیام رسان بهره میبرد. شما در این پیام رسان مشهور امکان ساخت گروه هایی تا 300 نفر دارید که در صورت پر شدن اعضا با تبدیل کردن آن به سوپر گروه می توانید حتی تا 50020 عضو را در آن جای دهید! کانال ها یکی از ویزگی های محبوب مسنجر تلگرام هستند که افراد مشهور و رسانه های مختلف با بهره گیری از آن می توانند آخرین وضعیت خودشان را به صورت گروهی و یک طرفه به تعداد نامحدودی از اعضا ارسال کنند. ربات های تلگرام یک ابزار هوشمند برای ارائه خدمات مختلف بر روی این پیام رسان هستند که شما با استفاده از دانش برنامه نویسی امکان ساخت و انتشار ربات را به راحتی در اختیار خواهید داشت. نکته: کاربران گرامی درصورتی که تمایل دارید بر روی گوشی از دو اکانت به صورت همزمان استفاده کنید می توانید از نرم افزار های Plus Messenger یا Lagatgram و همچنین موبوگرام (Mobogram) استفاده کنی

دانلود تلگرام ضد فیلتر برای اندروید

تلگرام ضدفیلتر,تلگرام طلای,تلگرام پلاس,تلگرام جدید,تلگرام وب,تلگرام دسکتاپ,تلگرام برای کامپیوتر,تلگرام دی آر,تلگرام توربو,تلگرام ایرانی,تلگرام با پروکسی,تلگرام برای ویندوز,تلگرام دکتر خیراندیش,تلگرام طلایی پلاس,تلگرام الماس گرام,تلگرام پروکسی دار,تلگرام ایران جیب,تلگرام اصلی ضد فیلتر,تلگرام فارسی قدیمی,تلگرام طلایی اصلی

ویژگی های اصلی Telegram:

سرعت بی نظیر امنیت بسیار بالا

بدون تبلیغ و کاملاً رایگان

امکان سینک کردن روی دستگاه های مختلف

امکان ارسال و به اشتراک گذاری متن، عکس + آلبوم عکس، فایل، آهنگ، ویدئو و … امکان استفاده از صدها پکیج استیکر رایگان امکان ویرایش عکس ها و ویدئوها

قبل از اشتراک گذاری امکان پیش نویس کردن متن ها

دارای قابلیت اسکرول لاک

پشتیبانی از تم های مختلف

قابلیت به اشتراک گذاری لوکیشن دقیق روی نقشه

قابلیت ساخت و مدیریت گروه تا 30 هزار عضو برای مکالمات همزمان گروهی

قابلیت راه اندازی و ساخت کانال

دارای مرورگر داخلی برای بارگزاری سریع وب سایت ها (مرورگر بر مبنای Google Chrome)

قابلیت مکالمه صوتی رایگان بر بستر اینترنت

امکان ساخت و مدیریت ربات ها با طیف وسیعی از امکانات

پشتیبانی از کدهای دستوری Inline دارای

API متن باز

پشتیبانی از ساعت های هوشمند (Android Wear 2.0)

چت و گفتگو با دوستان خود با سرعت فوق العاده بالا

امکان ارسال عکس، فیلم، گیف، فایل و… به دیگران تا سقف 1 گیگ (تعداد نامحدود) ایجاد کانال با ظرفیت نامحدود کاربر ایجاد گروه با ظرفیت 200، 1,000، 2,000، 5,000 و 10,000 نفری

دسترسی به قابلیت ذخیره سازی ابری و نگه داری فایل ها بدون هیچ محدودیت زمانی قابلیت چت و گفتگو بصورت کامل امن ویژگی ارسال، دریافت و اضافه کردن استیکر دانلود فایل ها منجمله عکس، فیلم، گیف و…

با سرعت بالا قابلیت تعریف UserName و قرار دادن عکس بر روی پروفایل

امکان forward متن و رسانه برای دوستان و دیگران

با سرعت بالا مصرف بسیار ناچیز از پهنای باند و حجم اینترنت

دارای انواع استیکر و ایموجی با تنوع بالا امکان ارسال نقشه مکان فعلی خود به دوستان یا دیگران

کاملا رایگان و بدون هیچگونه تبلیغ امکان

ایجاد نظرسنجی های چند جوابی، آزمونی و عمومی

امکان ایجاد ربات تلگرام برای انجام کار های خاص و …

دانلود تلگرام بدون فیلتر و سریع

جدیدترین نسخه تلگرام اندروید 

سرعت: این برنامه سریعترین برنامه منتشر شده در زمینه چت و پیام رسانی می باشد که در گوگل پلی وجود دارد و شما هرجای دنیا که باشید برنامه نزدیکترین سرور متصل شده و دلیل سرعت بسیار بالای برنامه در انتقال فایل ها و پیام ها نیز همین امر است!

امنیت بالا: ما تمام خطرات احتمالی را پیش بینی کرده ایم و برنامه ای در اختیار کاربران قرار داده ایم تا امنیت اطلاعات آنها را تضمین کند!

ابر ذخیره سازی: این برنامه بر روی تمامی گوشی ها همگام سازی می کند بنابراین شما می توانید همیشه و به راحتی هرچه تمام به اطلاعات خود دسترسی داشته باشید بدون آنکه نگران کوچکترین چیزی باشید! تشکیل چت گروهی: با استفاده از این برنامه شما می توانید گروه های چت تا حداکثر 1000 نفر تشکیل دهید و با سرعت بسیار بالا و راحتی هرچه تمام تر با دوستان خود به گفتگو بپردازید!

قابل اعتماد: این برنامه قابل اطمینان ترین برنامه ای می باشد که تاکنون ساخته شده است و ویژگی های بی نظیری را در اختیار کاربران قرار می دهد!

 دانلود جدیدترین نسخه تلگرام اندروید Telegram

دانلود تلگرام اصلی قدیمی دانلود مستقیم تلگرام اصلی

دانلود تلگرام طلایی

تلگرام ضدفیلتر

نصب تلگرام ضد فیلتر

تلگرام اصلی جدید

دانلود مستقیم تلگرام جدید

تلگرام جدید ۹۹

تلگرام پلاس

تلگرام جدید 2020

دانلود تلگرام رایگان

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل دانلود جدیدترین نسخه تلگرام اندروید Telegramبصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024