دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

دانلود جدیدترین نسخه مرورگر اپرا برای موبایل

  • ۷۵۵

مرورگر Android شما باید بیش از نمایش صفحات وب ، کارهای دیگری انجام دهد.

Opera for Android اکنون دارای یک منبع خبری داخلی است که به شما کمک می کند محتوای بیشتری را که دوست دارید پیدا کنید - همچنین با مسدود کردن تبلیغات و فشرده سازی فیلم و تصاویر ، داده را ذخیره می کند.

اطلاعات بیشتر در مورد مرورگر Opera
Opera Browser for Android یکی از محبوب ترین مرورگرهای وب در سراسر سیستم عامل اندرویدی است. این مبتنی بر موتور Blink است که Google برای نسخه های موبایل و دسک تاپ Chrome خود از آن استفاده می کند. این به اپرا کمک می کند تا بسیاری از ویژگی های جالب مانند مسدود کننده تبلیغات داخلی ، دسترسی آسان به موتورهای جستجوگر متعدد ، بسته بندی متن و همچنین توانایی مجبور کردن وب سایت برای بارگیری نسخه دسک تاپ را به شما اضافه کند.

مرورگر Opera دارای یک بخش تبلیغ آگهی جزئی است. همچنین دارای یک کمپرسور ویدئویی برای ذخیره اطلاعات و داشبورد است که در آن می توانید اخبار و موارد دلخواه را ذخیره کنید. با ویژگی همگام سازی آن ، می توانید تمام تنظیمات مرورگر را بین نسخه دسک تاپ و نسخه اندرویدی برنامه همگام سازی کنید.

ساخته شده در مرورگر Opera VPN
اگر می خواهید اتصال VPN نامرئی ، سرویس داخلی مرورگر وب Opera بهترین انتخاب باشد. نسخه Android Opera از یک سرویس VPN داخلی پشتیبانی می کند که نیاز به بارگیری یک برنامه VPN جداگانه را برطرف می کند. این اطلاعات نامحدود را ارائه می دهد و در پخش Netflix از خارج از کشور بسیار خوب است. برای روشن کردن VPN ، مرورگر Opera را باز کنید ، روی نماد Opera در سمت چپ بالای پنجره مرورگر کلیک کنید ، تنظیمات و سپس Privacy & Security را انتخاب کنید و در آخر کادر Enable VPN را علامت بزنید. نشانگر VPN به رنگ آبی تغییر خواهد کرد تا امنیت آن نشان داده شود ، و رابط آدرس IP فعلی و میزان انتقال داده را نشان می دهد.

مطمئناً با خیال راحت وب را مرور کرده و داده را با ویژگی فشرده سازی اطلاعات آن ذخیره می کنید. در اپرا چهار سطح فشرده سازی خاموش ، کم ، متوسط ​​و زیاد دارید. می توانید تصمیم بگیرید که تصاویر را فشرده سازی کرده و فیلم ها را تنها بگذارید. حالت شب به شما امکان می دهد برنامه را در شب با سهولت مطالعه و استفاده کنید. این موتور همچنین دارای یک موتور خبری AI است که داستانهایی را که ممکن است بر اساس موقعیت مکانی شما مورد علاقه قرار بگیرند ، انتخاب می کند. اگر از رمز ورود برخوردار هستید ، می توانید از کیف پول داخلی Crypto برای محافظت از ارز دیجیتالی خود استفاده کنید.

اگر می خواهید در مورد مرورگر Opera اطلاعات بیشتری کسب کنید ، برای اطلاعات بیشتر می توانید به پشتیبانی موبایل اپرا مراجعه کنید. برخی از برنامه ها مانند مرورگر Opera عبارتند از UC Browser Mini ، UC Browser ، UC Browser HD ، Opera Mini. اگر می خواهید یک بررسی بنویسید ، این برنامه را نصب کنید و در وب سایت ما امتیاز دهید. سرعت دانلود سریع بدون دردسر است و ما به تمام نسخه های موجود مرورگر اپرا بصورت رایگان پیوند می زنیم

ویژگی های اپرا برای موبایل:

feed فید خبری هوشمند: با استفاده از کانال های خبری موجود در مرورگر ، انگشت خود را بکشید ، در کانال های موردعلاقه خود مشترک شوید و داستان ها را برای خواندن بعدی ذخیره کنید.

look ظاهر جدید و زیبا: طراحی جدید و سبک وزن ما باعث می شود بتوانید آنچه را که لازم دارید پیدا کنید و آنچه را که آنلاین انجام داده اید انجام دهید.

● مسدود کردن تبلیغات: مسدود کننده تبلیغات یکپارچه اپرا به شما کمک می کند تا صفحات شما سریعتر بارگذاری شود و داده های شما را برای محتوای مورد نظر شما واقعاً ذخیره می کند.

videos فشرده سازی فیلم ها: در حالی که از داده های کمتری استفاده می کنید ، فیلم های بیشتری را در دستگاه تلفن همراه خود مشاهده کنید. فشرده سازی ویدیو را در تنظیمات پس انداز داده روشن کنید تا مانع از خاموشی فیلم ها نشوید.

● به صفحه اصلی اضافه کنید: هر وب سایتی را مستقیماً به صفحه اصلی دستگاه خود اضافه کنید تا حتی سریعتر به آن دسترسی پیدا کنید. سایت هایی مانند فیس بوک حتی می توانند اعلان های فشار را درست مانند یک برنامه برای شما ارسال کنند.

برای ویژگی های کامل برنامه ، فیلم زیر را ببینید:

سایر نکات برجسته

● ذخیره داده ها: برای بارگذاری سریعتر صفحات در شبکه های کند ، به حالت صرفه جویی در داده ها بروید. با استفاده از فن آوری فشرده سازی معروف ما ، مرورگر Opera به سختی کار می کند تا بار زیادی از داده ها را ذخیره کند بدون اینکه تجربه مرور شما را خراب کند.

● به صورت خصوصی مرور کنید: از برگه های خصوصی استفاده کنید تا بدون هیچ گونه اثری روی دستگاه خود ، به ناشناس در هر کجای اینترنت بروید.

● با راحتی روی هر صفحه بخوانید: با اپرا می توانید زوم را در هر صفحه مجبور کنید ، و خواندن آن را آسان تر می کند. ما حتی مطمئن هستیم که متن با متن بسته بندی خودکار متن روی صفحه نمایش شما متناسب باشد.

کارهای بیشتری را با Opera انجام دهید:

opera.com/about/products

در تماس باش:
توییتر - twitter.com/opera/
فیس بوک - facebook.com/opera/
اینستاگرام - http://instagram.com/operabrowser/

شرایط کاربر نهایی:
با بارگیری و / یا استفاده از این محصول ، شما موافقتنامه مجوز کاربر نهایی را در: operasoftware.com/eula/android و بیانیه حریم شخصی در opera.com/privacy تصدیق و موافقت می کنید.

چه خبر
تغییر:
- تغییرات جزئی پیکربندی

دانلود مرورگر اپرا

حجم برنامه:54 مگابایت

مطالب پیشنهادی:

دانلود مرورگر اپرا برای ویندوز

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل دانلود جدیدترین نسخه مرورگر اپرا برای موبایلبصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024