-
جمعه, ۲۵ مهر ۱۳۹۹، ۰۵:۵۵ ب.ظ
-
۳۵۷
دنیای امروز ما پر از رسانه های مختلف است. آموزش هایی که بر بستر فناوری اطلاعات و ارتباطات طرح زیری شده اند، رسانه های متشکل از صدا، تصویر و متن را به آموزش وارد کرده اند که شکل جدیدی از تجربه کاربر بر اساس حس های مختلف را ممکن می سازد. این آموزش در سه بخش کلی طراحی شده است: ۱–اصول روانشناختی مرتبط با چند رسانه ای ۲–اصول طراحی چند رسانه ای ۳–ارزشیابی از چند رسانه ای ها و سناریونویسی برای طراحی محتوای چند رسانه ای. پس از بررسی اصول روانشناختی طراحی چند رسانه ای ها و ارتباط آن با نظریات یادگیری طی پنج بخش اصول طراحی چند رسانه ای ها بیان شده است و در انتها ضمن ارائه مطالبی در خصوص ارزیابی چند رسانه ای ها، سناریوی تولید و همچنین تیم تولید معرفی می شود.