دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

دانلود رایگان آموزش الکترونیک 1 (مرور و حل تست)

  • ۵۶۲

پروسه یادگیری در این آموزش بر مبنای حل تست است که در آن با حل تست های مختلف کنکورهای سال های قبل و همینطور تست های تالیفی، درس الکترونیک ۱ به صورت مفهومی آموزش داده می شود تا داوطلبین محترم کنکور ارشد مهارت های لازم تست زنی را فراگیرند. درس الکترونیک در کنکور ارشد و دکتری شامل دو قسمت: الکترونیک ۱ و الکترونیک ۲ است که در این فرادرس فقط به آموزش مفهومی و چگونگی حل تست های الکترونیک ۱ پرداخته می شود. با مطالعه این فرادرس، داوطلبین کنکور ارشد و دکترای مهندسی برق قادر خواهند بود سوالات الکترونیک را به راحتی حل کنند. لازم به ذکر است که درس های آموزش، مشابه آموزش الکترونیک ۱ است که قبلا در فرادرس منتشر شده است اما تفاوت در شیوه آموزش است یعنی در این آموزش با این فرض که مخاطب با آموزش الکترونیک ۱ آشنایی دارد، توضیحات و نکات تستی بیان شده و تمرینات هم شامل سوالات تستی کنکورهای ارش

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل دانلود رایگان آموزش الکترونیک 1 (مرور و حل تست)بصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024