-
جمعه, ۲۵ مهر ۱۳۹۹، ۰۶:۰۶ ب.ظ
-
۲۸۱
بازاریابی الکترونیک تنها به استفاده از وب سایت و پست الکترنیکی محدود نمی شود، بلکه تعامل با مشتریان از طریق دستگاه های دسترسی دیگری، مانند: تلویزیون دیجیتال تعاملی، رادیوی دیجیتال، تلفن همراه، کیوسک ها و… را نیز شامل می شود. بنابراین، ما برای استفاده از ابزارهای جدید باید گوش به زنگ باشیم تا در صورت لزوم بتوانیم آن ها را به کار ببریم. در این آموزش سعی شده است که چگونگی برنامه کلان بازاریابی الکترونیک در این محیط و ابزارها و تکنیک های آن به زبانی ساده بیان شود تا راهنمای کارشناسان وب، مدیران بازاریابی و متخصصان بازاریابی دیجیتال که به دنبال شناسایی رویکردهای صحیح کسب و کار بازاریابی الکترونیک برای پشتیبانی از استراتژی سازمان خود هستند، باشد.