-
جمعه, ۲۵ مهر ۱۳۹۹، ۰۵:۴۷ ب.ظ
-
۳۰۵
رقابت بین کسب و کارها هر روزه در حال افزایش است و به همین دلیل هر ساله میلیاردها دلار در تمام دنیا صرف تبلیغات می شود. انسان ها در هر کجا که باشند در معرض بمباران این تبلیغات قرار می گیرند، اما یک تبلیغ برای موثر بودن باید ساده، شفاف و جذاب باشد و در اینجا است که کپی رایتینگ (Copywriting) وارد عرصه می شود. مفهوم کپی رایتینگ این است که تبلیغی نوشته و ایجاد شود که خواننده آن را به انجام کاری تشویق و ترغیب نماید. کپی رایتینگ یا تبلیغ نویسی در چند سال اخیر بسیار مورد توجه بوده است. در واقع این شغل ترکیبی است از مهارت های مختلف، مخصوصا نویسندگی که با کمک آن محصولات و خدمات به شکل اصولی به مخاطبین هدف معرفی شده و باعث ترغیب مخاطبین به خرید محصولات و خدمات می شود.