-
جمعه, ۲۵ مهر ۱۳۹۹، ۰۶:۰۲ ب.ظ
-
۲۶۷
بازاریابی ورزشی، زیرشاخه ای از علم بازاریابی محسوب می شود که به ترویج، ترفیع و فروش محصولات، خدمات، تیم ها و رویدادهای ورزشی کمک می کند. بازاریابی ورزشی برای پاسخگویی به نیازها و خواسته های مصرف کنندگان از طریق فرایندهای مبادله طراحی شده است. بازاریابی ورزشی در سالیان و دهه گذشته به موضوع مهمی تبدیل شده است. سودآوری رو به افزایش صنعت ورزش موجب شده است که این محبوبیت و سودآوری توجه بازاریابان و سرمایه گذاران را به خود جلب کند. قطعا یکی از موارد مهمی که در یک سازمان و یا کسب و کار باید به آن پرداخته شود، بازاریابی است. در این آموزش سعی شده مطالبی که در بازاریابی ورزشی اهمیت بسیاری دارد به صورت کاربردی ارائه شود.
👤 مدرس: محمدحسین قربا