-
جمعه, ۲۵ مهر ۱۳۹۹، ۰۶:۰۵ ب.ظ
-
۲۹۰
صنعت سفر، صنعتی زنده، مهیج، چالشی، بزرگ ترین به لحاظ ماهیت و همچنین بین المللی ترین صنعت دنیا به شمار می رود. در عصر اقتصاد جهانی، بازاریابی به حرفه و موفقیت تشکیلات تحت مدیریت شما، کمک شایانی می نماید. امروزه در صنعت سفر، گردشگری و هتلداری، مشتری پادشاه است، چون با انتخاب یا عدم انتخاب شما و توصیه های شفاهی خود به دیگران می تواند جایگاه شما را ارتقا داده یا سبب سقوط شما شود. ایجاد ارزش و رضایت برای مشتری، قلب بازاریابی در حوزه هتلداری و گردشگری محسوب می شود. اینجا است که بازاریابی که بیش از هر کسب و کار دیگری با مشتریان سر و کار دارد، می تواند کمک شایانی را به شما عرضه نماید. اگر یک سازمان مهمان پذیری بخواهد خدمت خود را به بازار عرضه کند، ضرورت دارد که مفهوم بازاریابی را به طور کامل درک کرده و آن را اجرا نماید.