-
جمعه, ۲۵ مهر ۱۳۹۹، ۰۶:۰۳ ب.ظ
-
۳۱۰
کسب و کارهای امروزی برای اینکه بتوانند در بلندمدت به فعالیت خود ادامه دهند و دچار افول نشوند نیاز به خلاقیت و نوآوری دارند. بنابراین مدیریت نوآوری، مسئول سازماندهی و مدیریت برنامه هایی است که ایده های جدید را برای اهداف نوآوری جمع آوری، اصلاح و ارائه می کنند. این می تواند در هر در سازمانی و یا در هر بخش کسب و کار و یا بخش عمومی اتفاق بیافتد. خلاقیت، قابلیت ذهنی افراد برای ایجاد فکر و ایده جدید و نوآوری، عملی کردن آن ایده یا مفهوم جدید است. در این آموزش سعی می شود تا شناسایی، معرفی اصول خلاقیت و نوآوری، راه های ایجاد تفکر خلاق به علاقه مندان و صاحبان کسب و کارهای کوچک، چگونگی مدیریت کردن کسب و کارها و فرایندهای نوآور در سازمان ها را آموزش داد تا با توسعه و رشد کسب و کارهای کوچک و فعال در کشور، موتور توسعه اقتصادی کشور با قدرت تر از گذشته ب