دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

دانلود رایگان آموزش مقدماتی سیستم های مخابرات نوری با شبیه سازی در متلب (M

  • ۲۷۱

در این فرادرس ابتدا در خصوص ساختار موج برها و رفتار نور در آن و همچنین قوانین اپتیک خطی در فیبر نوری خواهیم پرداخت و در ادامه دو پدیده کاهندگی و پاشندگی را مورد بررسی قرار خواهیم داد. در پایان هر درس تمام فرایندهای یاد شده را با استفاده از نرم افزار MATLAB کدنویسی و اجرا خواهیم کرد. اهمیت آشنایی با مباحث عنوان شده در این آموزش از چند جهت قابل توجه است، اول این که برای استفاده از ابزار قدرتمند Simulink Models ابتدا خواننده باید با فیزیک موضوع و همچنین منطق نرم افزاری متغیرها و توابع موجود در مساله آشنا گردد که به همین منظور، در مرحله مقدماتی کلیه روابط و کمیت ها از طریق کدنویسی در MATLAB محاسبه خواهد شد و همچنین گسترش برنامه نویسی در کنار شبیه سازی Simulink فرصتی مناسب برای دانشجویانی خواهد شد که دسترسی به آزمایشگاه های مجهز مخابرات نوری ندارند که گاهی با صرف هزینه های سنگین مالی نیز، همراه

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل دانلود رایگان آموزش مقدماتی سیستم های مخابرات نوری با شبیه سازی در متلب (Mبصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024