دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

دانلود رایگان آموزش مقدماتی کریو کنترل (Kerio Control) برای حفاظت از شبکه های کامپی

  • ۲۹۶

در این فرادرس می خواهیم با محصول قدرتمند کمپانی کریو (Kerio) به نام کریو کنترل (Kerio Control) آشنا شویم. امروزه در سازمان های بزرگ، استفاده از سیستم مدیریت یکپارچه به امر ضروری تبدیل شده است. کریو کنترل از سری محصولات پرکابرد کمپانی کریو است و به عنوان فایروال قدرتمند مورد استفاده قرار می گیرد. این نرم افزار، سازمان شما را از تهدیدهای امنیتی حفاظت می کند. همچنین به دلیل فهم و درک از مدل هفت لایه ای OSI می تواند به عنوان فایروال مدیریتی هفت لایه شبکه (UTM (Unified Treat Management مورد استفاده قرار گیرد. از آن جایی که کنترل پهنای باند و دسترسی به منابع برای هر سازمان جزئی از وظایف اصلی مدیریت شبکه است، لذا یادگیری این آموزش از اهمیت بالایی برخوردار بوده و ضرورت بر یادگیری آن برای هر مدیر شبکه الزامی به نظر می رسد.

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل دانلود رایگان آموزش مقدماتی کریو کنترل (Kerio Control) برای حفاظت از شبکه های کامپیبصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024