-
جمعه, ۲۵ مهر ۱۳۹۹، ۰۴:۵۳ ب.ظ
-
۳۵۹
سیستم های حمل و نقل یک ویژگی مشخص دارند. آنها همواره با حرکت و تغییر همراه هستند که همین ویژگی باعث اهمیت آنها می شود. با استفاده از قواعد مربوط به حرکت می توان بسیاری از بخش های یک بازی را به روش های بهینه تری پیاده سازی کرد. در این دوره با طراحی این سیستم های حرکتی به درک بهتری از Transform ها می رسیم و با نحوه ارتباط Transform ها با سایر رویدادهای بازی مانند انیمیشن ها و صداها آشنا می شویم. از جمله این سیستم های حرکتی، طراحی سطوح، وسایل و عوامل حمل کننده، پله برقی و آسانسور می باشد. کد نویسی این دوره با زبان سی شارپ (C#) انجام می شود. مطالب این دوره علاوه بر بازی های سه بعدی ویندوز در بازی های سه بعدی اندروید هم قابل پیاده سازی می باشند.