-
جمعه, ۲۵ مهر ۱۳۹۹، ۰۴:۴۸ ب.ظ
-
۳۵۵
یکی از مهم ترین بخش های توسعه بازی های کامپیوتری، مسیریابی است که با پیاده سازی آن می توان هوش مصنوعی را به بازی اضافه کرد. تعیین نواحی قابل عبور، تعیین هدف و مقصد دقیق آن با مختصات قابل به روز رسانی، پیدا کردن بهینه ترین مسیر از میان چند مسیر، تشخیص موانع ثابت و متحرک موجود در مسیر از جمله مواردی است که در این فرادرس یاد می گیریم و همچنین با اضافه کردن کدنویسی #C به این سیستم، عملکرد مسیریابی را بهبود می بخشیم. این فرادرس به مسیریابی در فضای سه بعدی می پردازد و در ابتدا به ارائه مباحث مربوط به مسیریابی در فضای سه بعدی و پیاده سازی عملی آن روی اشیای ساده (بدون انیمیشن) می پردازد.
👤 مدرس: مهندس بهروز به