دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

دانلود رایگان اسکریپت رمزنگاری فایل Devinow PHP Encoder

  • ۷۳

معرفی اسکریپت با Devinow PHP Encoder
پس از صرف هزینه و وقت زیاد برای تولید یک محصول نرم افزاری باید حفظ و رمزنگاری سورس کد محصولتان را انجام دهید. برای این کار محصولاتی مانند IonCube و SourceGuardian وجود دارند که دارای هزینه زیادی هستند.

با اسکریپت Devinow PHP Encoder فایل‌های انکد شده را حتی بدون لودر اختصاصی روی هر سرور دیگری اجرا کنید و نیاز به کتابخانه یا هر افزونه‌‌ اضافی دیگری ندارید و کاملا مستقل عمل می‌کند.

امکانات و قابلیت های Devinow PHP Encoder

دانلود رایگان اسکریپت رمزنگاری فایل Devinow PHP Encoder نال شده

امکانات اسکریپت Devinow PHP Encoder
لودر اختصاصی: یک اکستنشن PHP است که پروسه خواندن و اجرای فایل های کد گذاری شده را به هنگام اجرا مدیریت می کند.
رمزنگاری گروهی فایل‌ها: می توانید چندین فایل را به صورت یکپارچه و با روشی ساده رمزنگاری کنید و به راحتی به صورت پکیج ارائه دهید.
محدودیت دامنه: فایل‌های رمزنگاری شده شما توسط این محصول، تنها بر روی دامنه‌های مُجازی که خودتان تعریف می‌کنیدف قابل اجرا خواهند بود و در صورت اجرای آن‌ها بر روی دامنه‌های غیرمجاز، خطاهایی نمایش داده می‌شود. به عنوان مثال، می‌توانید نرم‌افزارهایی را برای استفاده در سیستم‌های خودتان با محدودیت دامنه رمزنگاری کنید تا در صورت انتقال آن‌ها به سیستم‌های دیگر، قابلیت اجرای برروی دامنه‌های غیرمجاز را نداشته باشند.
تاریخ انقضا: می‌توانید فایل‌های PHP خود را رمزنگاری کرده و برای آن تاریخ انقضای تعیین کنید که پس از آن تاریخ، فایل مورد نظر قابل اجرا نباشد.
با دانلود اسکریپت دوینو که یک انکدر دارای لودر اختصاصی برای فایل های انکد شده است و نیاز به کتابخانه یا افزونه دیگری ندارید. همچنین می‌توان تمامی فایل‌های انکد شده را بر روی تمام هاست و سرورها اجرا کنید. در صورت دلخواه میتوانید لودر را بر روی سرور خود نصب کنید و یا در صورت عدم تمایل به نصب، لودر به صورت پیشفرض به فایل ها اضافه می شود.

نیازمندی های اجرای محصول
برای اجرای این اسکریپت Devinow باید نسخه PHP شما ورژن 8.1 و بالاتر باشد. آموزش نصب و راه‌اندازی اسکریپت به همراه محصول در فایل راهنما ارائه شده است.

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل دانلود رایگان اسکریپت رمزنگاری فایل Devinow PHP Encoderبصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024