دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

دانلود رایگان افزونه المنتور پرو

  • ۴۶۶

دانلود افزونه المنتور پرو | افزونه Elementor Pro رایگان

افزونه المنتور بهترین صفحه ساز وردپرس همراه تمپلیت های پرو

 

افزونه Elementor Pro قدرت‌مندترین افزونه صفحه ساز حال حاضر دنیا که با بیش از 5 میلیون نصب فعال در سال 2020 به عنوان بهترین صفحه ساز وردپرس انتخاب شده است.

المان های حرفه ای و انعطاف پذیر افزونه المنتور فارسی قطعا نقش بسزایی در پیشرفت و رشد سریع آن در بین کاربران وردپرس ایفا کرده است اما امکانات منحصر به فرد این افزونه وردپرسی به همین دو مورد ختم نخواهد شد! در ادامه توضیحات سعی خواهیم کرد شما را بهتر با امکانات این افزونه آشنا کنیم.

با المنتور پرو به راحتی به همه چیز دسترسی داشته باشید..

شاید اولین سوالی که با شنیدن نام پلاگین elementor ذهن شما را درگیر کرده باشد ، سازگاری این افزونه قدرتمند صفحه ساز با قالب های وردپرس باشد.
در همین ابتدا خیال شمارا راحت می کنیم و باید عرض کنیم که صفحه ساز المنتور به خوبی با قالب های مختلف وردپرس سازگاری دارد. پس حالا که با قالب سایت شما سازگاری دارد بهتر است تا با ویژگی های فوق العاده این پلاگین به خوبی آشنا بشوید.

چگونه یک وبسایت خارق العاده با Elementor ساخته می شود؟

احتمالا شما برای تولید صفحات زیبا و منحصر به فرد از صفر ، آنقدر خلاقیت و یا حوصله ندارید ، در افزونه صفحه ساز المنتور قالب های آماده ای وجود دارد که با یک کلیک می توانید هر کدام را برای هر سلیقه ی خود انتخاب کنید.
فقط با چند حرکت قسمت های دلخواه را ویرایش کنید تا آنهارا سفارشی کنید و برای خود اختصاص دهید. یا میتوانید از ابتدا صفحات خود را به راحتی هر چه تمام تر ایجاد کنید.
استفاده از افزونه Elementor نیاز به تخصص خاصی ندارد، مهم نیست که شما یک خط کد نویسی کار نکرده اید ، تمام مراحل با کشیدن و رها کردن انجام می شود.

ویژگی های منحصربفرد افزونه Elementor چیست؟

کمپانی سازنده elementor شعار خود را برای تبلیغ این پلاگین جذاب و حرفه ای ، سریع بودن صفحه ساز با قابلیت ویرایش زنده را انتخاب کرده است. سریع و سبک بودن این افزونه قدرتمند را می توان به عنوان یکی از ویژگی های منحصر به فرد elementor دانست.
چرا که این ویژگی حتی در صفحه ساز های مطرح و معروف تر جهان مشاهده نمی شود. واکش سریع قابلیتی بود که سازنده های المنتور بسیار بر روی آن تلاش کرده اند که هم اکنون جز یکی از سریع ترین صفحه ساز ها معرفی می شود.

برای قدرت بیشتر محدودیت ها با المنتور برداشته می شوند!

با پلاگین المنتور بدون محدودیت صفحه ایجاد کنید و با امکانات بی نظیری که برای شما فراهم شده است لذت ببرید و هرچقدر تمایل دارید وبسایت خود را زیبا و جذاب کنید.
امکان ویرایش با ایجاد فرم های تماس با ما ، کنترل صفر تا صد طراحی سایت ، نمایش پست ها و محصولات و نمونه کار ها به بهترین حالت ممکن ، نمایش محصولات شما در ووکامرس همچنین نمایش دلخواه نمونه کارها در فوتر یا پاپ آپ و حتی نوار کناری از دیگر ویژگی های این افزونه است.
المنتور جدول قیمت گذاری ، امکان ایجاد دکمه ی شبکه های مجازی ، باکس شمارش معکوس ، امکان وارد کردن و قرار دادن اسلایدر ، قرار دادن انیمیشن های متحرک و پشتیبانی از شورت کدها را هم به عنوان ویژگی دیگر در خود جای داده است که البته اینها فقط بخشی از ویژگی های این افزونه است که به آن اشاره شد.
امکان مشاهده همزمان قسمت های ویرایش یا ایجاده شده در حین کار ، قابلیت جذابی است که دیگر لازم نیست برای مشاهده تغییرات اعمال شده ، صفحه یا برگه خود را دائم بروز رسانی و مشاهده نمایید. همچنین امکان استفاده از ابزارک ها هم در المنتور فراهم شده است.

طراحی زیباترین صفحات وب بدون کدنویسی و آسان

همانطور که در بالا گفته شد ، برای طراحی برگه یا صفحه ای با افزونه المنتور نیاز به داشتن تخصص برنامه نویسی یا وارد کردن حتی یک خط کد هم نیست ، اما اگر در طراحی به استفاده از کد های css هم نیاز داشتید و یا می خواهید کنترل کامل تری داشته باشید.
این امکان برای شما فراهم شده. اگر در هنگام کار طراحی یک حرکت اشتباهی انجام داده اید با کلید های Ctrl / Cmd + Z به عمل قبل بازگردید.
افزونه حرفه ای elementor ابزار های منحصر به فردی دارد که به شما اجازه می دهید تا یک وبسایت کاملا پاسخگو و ریسپانسیو ایجاد کنید ، اندازه فونت هارا تغییر دهید و یاحاشیه ها را برای هر دستگاه تنظیم نمایید.
تمام مواردی که در حالت دسکتاپ صفحه سایت شما دیده می شود را میتوانید به صورت زنده با انتخاب یک دکمه در حالت های تبلت یا موبایل مشاهده کنید و اقدام به تنظیم موارد دلخواه نمایید.
پلاگین صفحه ساز elementor از حالت فارسی به خوبی پشتیبانی می کند و تماما فارسی شده است.

دسترسی اختصاصی به بخش کتابخانه قالب های آماده المنتور

برچسب ها
افزونه Elementor Proافزونه المنتور پرو رایگانافزونه المنتور پرو،

دانلود افزونه elementor

افزونه صفحه ساز المنتورپلاگین elementor proصفحه ساز المنتور فارسی

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل دانلود رایگان افزونه المنتور پروبصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024