دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

دانلود رایگان افزونه تعیین دسترسی فرم المنتور، فرم‌شکن

  • ۶۰

افزونه محدودیت فیلد‌های فرم المنتور| افزونه تعیین کد دسترسی فرم المنتور| افزودنی ویجت فرم المنتور پرو | تعیین دسترسی فیلدهای فرم

معرفی افزونه فرم شکن
با افزونه تعیین دسترسی فرم المنتور می‌توانید برای هر فیلد فرم و همچنین برای هر فرم المنتور محدودیت و دسترسی متفاوتی ایجاد کنید، با استفاده از گواهی‌ها و محدودیت‌‌های دسترسی در فرم المنتور، می‌توانید تنها به افرادی که کد یا شماره وارد می‌کنند، اجازه‌ی تکمیل فرم را بدهید.

برای این کار، می‌توانید از افزونه “فرم‌شکن” که برای ویجت فرم المنتور طراحی شده است، استفاده کنید.

این افزونه محصولی ایرانی است و تنها در “راست‌چین” پشتیبانی می‌شود.

محدودیت فرم المنتور براساس کد‌های دسترسی
افزونه تعیین دسترسی فرم المنتور، فرم‌شکن

ویژگی‌های افزونه فرم‌شکن:
پیام سفارشی برای نمایش محدودیت‌های دسترسی فرم المنتور
پیام سفارشی برای هر محدودیت مشخص کنید که در صورت محدود بودن ارسال فرم، به کاربران نمایش داده می‌شود.

تعیین چندین مورد کد دسترسی برای فیلدهای فرم المنتور
در یک فرم می‌توانید از چندین فیلد برای اعمال کدهای دسترسی استفاده کنید برفرض می‌توانید دسترسی براساس کد ملی و شماره دانشجویی به صورت همزمان تعریف کنید.

چرا افزونه فرم‌شکن؟
دلایل زیر نشان می‌دهد که چرا افزونه تعیین دسترسی فرم المنتور می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد:

حجم کم و عدم بارگذاری فایل‌های اضافی
یکی از مزایای این افزونه، حجم کم آن است؛ با نصب این افزونه، هیچ فایل استایل دهی یا جاوا اسکریپت اضافی به سایت شما اضافه نمی‌شود. این به معنای عدم افزودن بار اضافی به سرعت بارگذاری صفحات و بهبود عملکرد سایت است.

سازگاری با المنتور
این افزونه به طور کامل با المنتور و قالب‌های المنتوری سازگار است و بدون نگرانی می توانید از آن برای پیکربندی دسترسی فیلد‌های فرم المنتوری استفاده کنید.

تنظیمات ساده
تنظیمات این افزودنی المنتور ساده است و به هیچ دانش خاصی نیاز ندارد. شما با استفاده از گزینه‌های موجود، به راحتی می‌توانید محدودیت فرم‌های خود را پیکربندی و سفارشی کنید. علاوه بر این، افزونه همراه با راهنمای فارسی کاملی است که به شما در انجام تنظیمات کمک می‌کند.

پشتیبانی رایگان
با تهیه افزونه فرم شکن، شما بهره‌مندی از 6 ماه پشتیبانی رایگان از توسعه‌دهنده خواهید داشت. این به معنای این است که در صورت بروز هر گونه مشکل یا سوال، شما می‌توانید با تیم پشتیبانی تماس بگیرید و راهنمایی لازم را دریافت کنید.

مهم: افزونه تعیین دسترسی فرم المنتور فرم‌شکن با افزونه‌های فرم‌های وردپرسی مثل جت فرم بیلدر یا مت فرم سازگار نیست و تنها برای فرم‌های طراحی شده با ویجت فرم المنتور پرو قابل استفاده است. بنابراین، برای استفاده از افزونه فرم‌شکن حتما باید المنتور پرو رو نصب کنید.

نسخه 1.0.0: در نسخه اولیه ی ارائه شده تنها امکان ورود کدهای دسترسی به صورت دستی وجود دارد.

نظرات و پیشنهادات خود را برای بهبود و افزایش ویژگی‌های افزونه فرم‌شکن از طریق دیدگاه‌ها یا تیکیت پشتیبانی ارسال کنید تا در بروزرسانی‌های آینده اضافه شود.

امکانات اضافی (شامل هزینه)

 افزونه تعیین دسترسی فرم المنتور، فرم‌شکن نال شده


نصب توسط طراح
پیش نیازها
نسخه PHP مورد نیاز: 7.4
نسخه وردپرس مورد نیاز: 6.0

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل دانلود رایگان افزونه تعیین دسترسی فرم المنتور، فرم‌شکنبصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024