دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

دانلود رایگان افزونه تولید محتوا، Auto Spinner

  • ۴۵

دانلود افزونه Auto Spinner |رایگان افزونه بازنویسی محتوا | افزونه Auto Spinner | افزونه بازنویسی خودکار محتوا | افزونه بازنویسی تولید محتوا با هوش مصنوعی 

معرفی افزونه بازنویسی تولید محتوا Auto Spinner

افزونه Auto Spinner  یکی از افزونه های سئو وردپرس برای بازنویسی محتوا پست‌های وردپرس است و به طور خودکار آن ها را به محتوای جدید تبدیل می‌کند. افزونه بازنویسی محتوا با جایگزینی کلمات و عبارات با مترادف‌های آن با استفاده از پایگاه داده مترادف داخلی که از فرهنگ نامه دهخدا و دکتر معین تشکیل شده این کار را به بهترین شکل انجام می‌دهد تا محتوا کپی شده را به محتوای جدید تبدیل کند. آیا کسب و کارتان رو تازه راه‌اندازی کردید؟ صاحب یک سایت خبری هستید و یا محصولات و سرویس‌هایی رو به فروش می رسانید؟ حتی فارغ از اینکه شما چه وبسایتی دارید و چه‌ کارهایی میکنید، ممکن است نیاز داشته باشید از محتوای سایر وبسایت‌ها کمک بگیرید، اما از آنجایی ک گوگل متوجه محتوای کپی شده می شود، اگر به رتبه‌ سایتتان آسیبی بزند چه؟!

دانلود فایل

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل دانلود رایگان افزونه تولید محتوا، Auto Spinnerبصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024