دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

دانلود رایگان افزونه نمایش زیر دسته مشابه دیجی کالا؛ فرانت کتگوری

  • ۳۷

دانلود رایگان افزونه نمایش زیر دسته در دسته اصلی مشابه دیجی کالا | نال افزونه فرانت کتگوری | افزونه مدیریت و نمایش دسته بندی ووکامرس بدون لایسنس

معرفی افزونه نمایش زیر دسته مشابه دیجی کالا
اگر به سایت دیجی کالا مراجعه کرده باشید و وارد یکی از دسته‌ها برای مثال دسته آشپزخانه شده باشید در بالای صفحه دسته بندی، زیر دسته‌هایی مثل لوازم پخت و پز و آشپزخانه را به صورت آیکن و تصویر مشاهده کرده‌اید. این یک امکان حرفه‌ای برای سایت‌هایی که زیر دسته‌های متنوعی دارند بوده و با نمایش یکجای زیردسته‌ها احتمال اینکه کاربر وارد زیر دسته‌ها شود را افزایش می‌دهد و به فروش بیشتر شما کمک می‌کند.

افزونه نمایش زیر دسته مشابه دیجی کالا؛ فرانت کتگوری نال شده


افزونه فرانت کتگوری یک افزونه مدیریت و نمایش دسته بندی ووکامرس است که با استفاده از آن می‌توانید دسته بندی‌های سایت خود را در هر بخشی از سایت که لازم بدانید به شکل‌ها و استایل‌های مختلف نمایش دهید. با این کار شما میزان دسترس پذیری به محصولات را افزایش می‌دهید؛ به این معنی که مشتری راحت تر می‌تواند محصول مورد نظر خود را پیدا کند. با نمایش صحیح دسته بندی‌ها در سایت می‌توانید میزان فروش خود را افزایش دهید.

با این افزونه وردپرس علاوه بر اینکه می‌توانید دسته بندی‌های محصولات را در بخش‌های مختلف سایت نمایش دهید می‌توانید برای دسته بندی‌های نوشته‌ها نیز از آن استفاده کنید. این افزونه به شما این امکان را می‌دهد که برای دسته‌های نوشته‌ها نیز تصویر شاخص تعریف کنید و برخی از دسته بندی‌های سایت خود را به عنوان دسته ویژه مشخص کنید.

این افزونه با المنتور کاملا سازگار است و می‌توانید با استایل‌های متفاوت دسته بندی‌های خود را نمایش دهید. همچنین دارای ابزارک‌هایی است که بتوانید در سایدبارها نیز از قابلیت‌های این افزونه بهره ببرید.

معرفی امکانات افزونه دسته بندی های سایت مانند دیجی کالا

ویژگی‌های کلیدی افزونه فرانت کتگوری
این افزونه فروشگاهی که برای مدیریت و نمایش زیردسته‌ها در صفحات دسته‌بندی به کار می‌رود امکانات زیر را دارد.

امکان نمایش زیردسته‌های هر دسته بندی در صفحات آرشیو مانند سایت دیجی استایل
امکان نمایش دسته بندی‌های محصولات در صفحه محصول مانند اپلیکیشن دیجی کالا
نمایش درختی تمامی دسته بندی‌های سایت در سایدبار مانند سایت دیجی کالا
المان المنتور برای نمایش کارتی دسته بندی‌ها
المان المنتور برای نمایش دسته بندی‌ها به صورت لیستی
المان المنتور برای نمایش دسته بندی‌ها در اسلایدر
ابزارک محصولات مرتبط در صفحات بلاگ بر اساس دسته بندی محصول برای افزایش نرخ تبدیل
امکان علامت گذاری برخی از دسته‌ها به عنوان دسته بندی ویژه و نمایش آنها
امکان اضافه کردن تصویر به دسته بندی‌های نوشته‌ها
امکان استفاده از المان‌های المنتور برای دسته بندی نوشته ه
این افزونه علاوه بر کمک به افزایش فروش، به شما کمک می کند با ساخت لینک های داخلی برای دسته بندی های سایت خود سئو سایت خود را نیز بهبود دهید. بنابرین با این افزونه هم می توانید فروش و هم سئو سایت خود را بهبود دهید و همچنین مدیریت بهتری روی دسته بندی های سایت داشته باشید.

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل دانلود رایگان افزونه نمایش زیر دسته مشابه دیجی کالا؛ فرانت کتگوریبصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024