دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

دانلود رایگان افزونه یواست سئو پرمیوم

  • ۴۷۵

دانلود رایگان افزونه Yoast SEO Premium 19.3 ،افزونه یواست سئو پرمیوم

افزونه yoast seo | افزونه yoast پرمیوم | افزونه yoast seo premium | افزونه یواست سئو پریمیوم

افزونه yoast seo بهترین پلاگین سئو وردپرس

یکی از کم هزینه ترین روش های افزایش فروش سئو محصولات و افزایش ورودی از طریق گوگل است. سئو یکی از مهارت هایی است که نیاز به تجربه و صرف زمان دارد با اینحال در وردپرس افزونه هایی وجود دارد که به عنوان یک دستیار توانمند می توان از آنها استفاده کرد. افزونه Yoast SEO حرفه‌ای‌ترین و پرفروش ترین افزونه سئو وردپرس برای بهینه سازی وب سایت شماست. افزونه یواست سئو با بیش از 100000000 فروش موفق و رابط کاربری ساده هنوز محبوب ترین افزونه سئو است.

مهمترین عامل موفقیت یواست سئو قطعا تیم توسعه حرفه‌ای در زمینه SEO و همگام شدن سریع با آپدیت های گوگل است. این تیم ۱۰۰ نفره از توسعه دهندگان و متخصصان حرفه ای تقریبا برگزاری تمامی همایش و سمینارهای مرتبط با سئو در جهان را برای متخصصان در این زمینه مدیریت می کنند.

آموزش تصویری و ویدئویی افزونه yoast seo premium را به صورت کامل مشاهده کنید.

نسخه امن و اورجینال افزونه یواست سئو

جهت اطمینان خاطر ویدیو اصالت محصول را قرار داده ایم تا با خیالی راحت از محصول yoast seo اورجینال استفاده کنید و نگران امنیت وب سایت خود نباشید.

 

افزونه یواست سئو راست چین محصولی حرفه ای است که به همراه 10 ساعت آموزش ویدئویی رایگان ارائه شده است.
وب سایت های ایرانی که از yoast seo استفاده کرده اند
ویژگی های افزونه yoast
اضافه کردن همزمان 4 کلمه کلیدی در افزونه yoast seo به همراه پیشنهاد لینک داخلی
تخفیف خرید افزونه yoast seo به صورت پلکانی
نصب ویزاردی افزونه یواست سئو
هماهنگی افزونه یواست با افزونه های صفحه ساز المنتور، کلاسیک و گوتنبرگ
بررسی خودکار سایت در افزونه یواستبهینه سازی خودکار نوشته و برگه ها
یکپارچه با افزونه های zapier، ryte و semrush

ویژگی و قابلیت های افزونه Yoast seo

قطعا وردپرس محبوب ترین CMS دنیاست و هر روزه نیز این محبوبیت گسترده تر می شود. در حال حاضر بیش از ۲۵٪ وبسایت های دنیا با وردپرس طراحی شده اند اما نکته جالب این است که بیش تر از ۹۰٪ سایت های وردپرسی که در صفحه اصلی گوگل در نتایج دیده می شوند از افزونه یواست سئو استفاده می کنند.

بهینه سازی کلمات کلیدی، عبارات مترادف، کلمات کلیدی مرتبط

در Yoast SEO می توانید کلمه کلیدی یا عبارت مترادفی که قصد دارید در نتایج با آنها نمایش داده شوید را تعیین کنید. سپس افزونه یواست تمام چک لیست سئو داخلی را برای این کلمات بررسی می کند. در این افزونه نه تنها کلمه کلیدی بلکه عبارت کلیدی وارد شده بررسی شده و متن در مورد تمام تغییرات مرتبط با آن کلمه یا عبارت تجزیه و تحلیل می شود.

اگر عبارت اصلی “ایده های تزئین اتاق” باشد و مترادف آن “ایده های تزئین آپارتمان” باشد، تمام ساختارهای ممکن کلمه به کلمه در نظر گرفته می شوند برای مثال: “آپارتمان” ، “اتاق” ، “اتاق ها” ، “تزئین” ، “تزئینات” ، “تزئین شده” ، “ایده” و … به این ترتیب، شما واقعاً متن خود را بهینه می کنید. با این قابلیت در Yoast SEO Premium، می توانیم تضمین کنیم که هیچ افزونه سئو وردپرسی دیگری نمی تواند متن شما را برای گوگل تا این اندازه بهینه سازی کند!

برای کلمات کلیدی مرتبط نیز بهینه شوید

در نسخه رایگان افزونه یواست، فقط می توانید ۱ کلمه کلیدی یا عبارت کلیدی را تنظیم کنید اما در Yoast SEO Premium، شما می توانید کلمات کلیدی مرتبط بیشتری اضافه کنید.

پیشنهادهای پیوند داخلی یا Internal linking suggestions

پیوند داخلی بسیار مهم است زیرا به موتورهای جستجو کمک می کند ساختار سایت شما را بهتر درک کنند. اما افزودن پیوند داخلی به صورت دستی بسیار کند، خسته کننده و کاملاً آزار دهنده است. با ویژگی جدید پیوند داخلی در Yoast SEO Premium، به آسانی این کار را انجام دهید. این ویژگی متن شما را تجزیه و تحلیل می کند و پیوندهایی را به پست های مرتبط در سایت شما پیشنهاد می دهد.

بلوک های پیوند داخلی یا Internal linking blocks

ایجاد یک ساختار منظم همراه با استفاده بجا از پیوندهای داخلی برای درست دیده شدن سایت شما بسیار مهم است و به گوگل کمک می کند درک بهتری از سایت شما پیدا کند.

بلوک های پیوند داخلی افزونه Yoast پیوندهای داخلی سایت شما را به شکل الفبایی ساده می کنند. با استفاده از بلوک های مختلف پیوند داخلی، قادر خواهید بود در کمترین زمان یک ساختار (سلسله مراتب) ایجاد کنید!

جهت نمایش دادن صفحات زیرمجموعه یک برگه دیگر از بلوک Subpages استفاده کنید. برای نمایش صفحات هم خانواده از بلوک Siblings و از بلوک Link related برای اضافه کردن تمام پیوندهای داخلی که افزونه یاست سئو پریمیوم به شما پیشنهاد می دهد برای پست خود استفاده کنید.

صفحات را برای گوگل قابل درک کنید

با افزودن کد schema.org به صفحات شما با روشی جدید و ابتکاری نحوه درک گوگل، پینترست و سایر سیستم ها در مورد صفحه شما بهبود داده می شود. با استفاده از Yoast SEO، اکنون می توانید به Google بفهمانید که صفحه وب شما مقاله ای است که توسط یک سازمان ایجاد شده یا یک محصول فروشگاهی و موارد دیگری از این قبیل.

داده های اسکیما اطاعات بیشتری را به صفحات وب سایت اضافه می کنند و درک گوگل را از صفحه بشدت بهبود می دهد؛ داده های schema.org در افزونه های سئو محلی، سئو ویدئویی یا سئو ووکامرس ساخته می شوند و تاثیر بسیار زیادی در سئو دارند.

پیش نمایش برگه در شبکه های اجتماعی 

اگر صفحه خود را در فیس بوک یا توییتر به اشتراک می گذارید، شکل ظاهری آن را بررسی کنید. آیا واقعا عنوان و تصویر متناسبی قرار داده اید؟ نوشته شما دیده خواهد شد؟ شبکه های اجتماعی یکی دیگر از روش های افزایش ترافیک هستند. در این بخش از افزونه yoast seo می توانید یک الگو تنظیم کنید و به تمام صفحات اعمال کنید.

بررسی خوانایی صفحه

نوشتن جملات کوتاه و استفاده از عنوان و زیر عنوان باعث خوانایی متن شده و با ایجاد ایجاد فضای مناسب برای بازدید کننده احتمال ماندگاری کاربر را افزایش می دهد. تمامی این موارد تحت عنوان خوانایی در افزونه یواست بررسی می شود و اشکالات احتمالی به شما یاداوری می شوند. اینکار به هیج وجه دشوار نیست و جای نگرانی نیست چون افزونه Yoast SEO بر اساس تحقیقات علمی در مورد خوانایی مانند نمره Flesch Reading Ease دقیقاً به شما می گوید که در هر بخش چه کاری نیاز است انجام شود.

بررسی بردکرامب یا Breadcrumbs

بردکرامب یا به اصطلاح نان ریزه ها در سایت های بزرگ می توانند بازدیدکننده را گاها گمراه کنند. بعضی از پست ها ممکن است در چندین دسته ذکر شده باشند و با بردکرامب مختلف ظاهر شوند. با استفاده از Yoast SEO می توانید یک دسته اصلی برای پست خود تعیین کنید و طبقه بندی مربوط به هر صفحه را در وب سایت وردپرس خود تعیین کنید. بردکرامپ یکی از مهمترین عناصر لینک دهی داخلی در بخش هدر سایت است. پس از تنظیمات آن غافل نشوید.

جلوگیری از درج محتوای تکراری

وب سایت شما می تواند محتوای یکسانی را در پیوندهای مختلف به نمایش بگذارد، که ممکن است گوگل را گیج کند. Yoast SEO به شما این امکان را می دهد یک پیوند را به عنوان آدرس اصلی به نمایش بگذارد. به این ترتیب، یاست سئو اطمینان حاصل می کند که محتوای شما همیشه در پیوندی نمایش داده شود که شما می خواهید.

سازگاری افزونه ویاست سئو کامل با صفحه ساز های محبوب وردپرس

در حال حاضر یواست با ادیتورهای محبوب از جمله کلاسیک، المنتور و گوتنبرگ هماهنگی کاملی دارد و اهمیتی ندارد مطلب خود را با استفاده از کدام ویرایشگر بنویسید. همه مطالب و صفحات توسط افزونه بررسی می شود.

ویرایش فایل های مهم وردپرس

با استفاده از Yoast SEO می توانید فایل های حیاتی robots.txt و .htaccess را ویرایش کنید، پیوندهای خود را پاکسازی کرده و نقشه سایت خود را تولید و به روز کنید. بنابراین سطوح دسترسی و صفحات موجود در سایت سریعا در دسترس رباتهای گوگل قرار می گیرد.

آپدیت بودن با الگوریتم های گوگل

شاید درباره Google Panda و Google Penguin دو به روزرسانی عمده در الگوریتم جستجوی Google شنیده باشید. گوگل همچنین سالانه ۶۰۰-۵۰۰ بار تغییرات جزئی در الگوریتم خود ایجاد می کند. ما افزونه Yoast SEO را هر ۲ هفته به روز می کنیم. به این ترتیب مطمئن هستید که وب سایت شما برای جدیدترین نسخه الگوریتم Google بهینه شده است.

قابلیت نصب افزونه یواست

طبق قوانین سایت راست چین هر خرید صرفا امکان نصب بر روی یک دامنه را در یک زمان دارد. مشتریان یواست می توانند برای خرید های دوم به بعد از کدهای تخفیف ۵۰٪ که در فایل Discount Code قرار داده شده است استفاده نمایند.

چرا افزونه یواست سئو را از سایت راست چین خریداری کنیم؟

در سایت راست چین این تضمین به شما داده می شود بهترین نسخه ی افزونه یواست سئو در اختیار شما قرار داده شود.

با توجه به اهمیت ویژه این افزونه در سئوی سایت های وردپرسی نسخه ای در سایت راست چین قرار داده شده است کوچکترین دستکاری در کدنویسی اصلی آن ایجاد نشده است. اصالت کدهای آن کاملا حفظ شده استنام شرکت اصلی سازنده بر روی محصول تغییر داده نشده است. هیچ گونه برند سازی شخصی بر روی هیچ کدام از بخش های افزونه انجام نگرفته است که این موارد باعث می شود نسخه ای کاملا اورجینال در اختیار مشتریان قرار بگیرد.

چرا دانلود افزونه yoase seo رایگان توصیه نمی شود؟

در صورت بروز مشکل این خیلی مهمه که وب سایت فروشنده خدمات خوبی در اختیارتون بذاره مثل ضمانت بازگشت وجه و یا پشتیبانی دائمی محصول . اگر دچار خطا یا مشکلی شدید چه کسی بهتر از فروشنده اون محصول میتونه کمکتون کنه ؟

سئوی وردپرس با افزونه Yoast SEO با ساخت متا تگ های کاربردی باعث می شود سئوی سایت شما به طور قابل توجهی بالا برود. این امر در نهایت موجب ورودی بسیار بالاتری از موتور های جستجوگر خواهد شد, این افزونه لازمه هر وبسایت موفق وردپرسی است.

امکانات افزونه VIP Yoast SEO Premium به قدری زیاد است و محدودیت های نسخه رایگان را رفع می کند که ارزش خرید چند ده هزارتومانی را دارد.

  • هشدار به روزرسانی در صورت وجود نسخه جدید افزونه Yoast Seo
  • تعریف کلمات کلیدی بیشتر (تا 5 کلمه)، مترادف و سئوی آنها
  • امکان ریدایرکت و جلوگیری از صفحات 404 مضر برای سئو
  • به روزرسانی مستقیم و تنها با یک کلیک به نسخه جدید
  • عدم حذف اطلاعات سئوی مطالب قبلی یا تنظیمات مربوط به افزونه
  • وجود بخش آموزش های ویدیویی کاملا فارسی و اختصاصی یواست سئو
  • کاملا (100%) مستقل از افزونه Yoast Seo Premium و عدم تداخل در کار آن
  • به روزرسانی مستقیم افزونه VIP از بخش مدیریت آن
  • خلاص شدن از آپدیت افزونه به صورت دستی!

ویدیو های آموزشی کاملا اختصاصی و فارسی با موضوعات

  • آموزش نصب افزونه Yoast SEO از طریق پیشخوان
  • آموزش نصب افزونه Yoast SEO Premium از طریق هاست
  • آموزش فارسی سازی زبان افزونه یواست سئو پریمیوم
  • آموزش ارتقا یواست رایگان به پریمیوم
  • آموزش به روزرسانی افزونه به صورت دستی
  • آموزش به روزرسانی افزونه Yoast SEO به صورت خودکار
  • آموزش پیکربندی گام به گام افزونه یاست سئو
  • آموزش ثبت سایت در گوگل به روش جدید.
  • آموزش ثبت سایت مپ افزونه Yoast SEO Premium در گوگل وبمستر
  • آموزش رفع مشکل عدم نمایش بخش آنالیز افزونه Yoast SEO Premium

ویژگی های افزونه yoast seo پریمیوم

  • ماژول های Redirect، ریدایرکت 301 و…
  • پیش نمایش های اجتماعی
  • تعریف چندین کلمه کلیدی متمرکز
  • ایجاد نقشه سایت وردپرس
  • ابزار نشانی قانونی (Canonical)
  • ابزار ساخت سوالات متدوال (faq) در نتایج گوگل (جدید)
  • ابزار پیشنهاد لینک های داخلی مرتبط با پشتیبانی از زبان فارسی (جدید)
  • امکان مدیریت اسکیما در صفحات و برگه ها (جدید)
  • بروزرسانی خودکار

ماژول های Redirect در افزونه Yoast SEO

بعد زا ذشت مدت زمانی ممکن است صفحاتی را پاک، جابجا یا URL آنها را تغییر دهید. زمانی که شما URL های قدیمی را به درستی به URL های جدید تغییر مسیر ندهید مشکلات بزرگی برای شما به وجود می آید و احتمالا رتبه صفحات قدیمی را به کل از دست می دهید. با استفاده از ماژول تغییر مسیر به سادگی می توانید تمامی این موارد را مدیریت کنید. ریداریکت های 301، 302 و حتی کد وضعیت 410 را به سادگی ایجاد کنید.

تعریف کلمات کلیدی متمرکز و کانونی متنوع

در نسخه رایگان افزونه سئوی وردپرس با افزونه Yoast Seo تنها امکان یتعریف یک کلمه کلیدی وجو دارد و وضعیت سئوی همین یک کلمه برای شما بررسی می شود. اما در نسخه پرو این افزونه امکان اضافهخ کردن عبارات بیشتر و مترادف های متنوع تری وجود دارد.

درج تگ نشانی قانونی (Canonical)

تگ Canonical باعث می شود گوگل توجه بیشتری به برگه شما داشته باشد، تگ Rel=Canonical به گوگل آدرس اصلی صفحه جاری را تعیین می کند. عدم وجود این تگ یکی از خطاهای تکنیکال در وب سایت هاست.

ساخت سوالات متدوال (faq)

این ابزار به شما این امکان را می دهد تا در صفحات نتایج گوگل سوالات متداول یا faq را برای هر برگه یا نوشته خود قرار دهید. FAQ یکی از رایج ترین اسکیماهاست که اطلاعات بیشتری را به کاربر ارائه می کند.

پیشنهاد لینک های داخلی مرتبط هوشمند

ابزاری محبوب که کمک شایانی به وبمستران برای تشخیص مطالب و مقاله های مرتبط و استفاده از لینک های داخلی در سایت می کند. این ابزار در نسخه های قبلی صرفا برای زبان انگلیسی در دسترس بود اما در آپدیت جدید یواست این امکان برای زبان فارسی نیز در دسترس است.

مدیریت اسکیما در Yoast SEO

این ابزار در افزونه Yoast SEO به موتورهای جستجو کمک می کند بهتر سایت شما را بشناسند. شما قادر خواهید بود برای هر نوشته یا برگه خود از اسکیما اختصاصی استفاده کنید تا موضوع و نوشته شما بهتر توسط گوگل درک شود.

 

معرفی افزونه yoast seo premium

امروزه یکی از بهترین و ساده ترین راهکارهای افزایش بازدیدکنندگان سایت، بهینه سازی سئوی سایت و افزایش رنک سایت در گوگل است. متخصصان سئو راهکارهای متعددی را برای بهینه سازی سئوی سایت شما انجام می دهند اما همانطور که می دانید انجام کار توسط این متخصصان نیازمند صرف هزینه های بسیار زیاد است در صورتی که شما با داشتن یک سایت وردپرسی به راحتی می توانید سئوی سایت خود را با یک افزونه سئو مانند یوآست یا افزونه رنک مث افزایش دهید و بهترین جایگاه گوگل در صفحه اول را به خود اختصاص دهید.

افزایش رنک سایت در گوگل با پلاگین سئوی وردپرس یواست

افزونه سئوی وردپرس Yoast پرمیوم با نام تجاری Yoast Seo Premium بهترین، معروف ترین و قدرتمندترین افزونه وردپرس برای بهبود سئوی سایت شما همچون یک متخصص است که به شما کمک می کند تا خطاهایی که در کاهش امتیاز سئو موثر هستند را به هیچ وجه انجام ندهید. همچنین به کمک افزونه پرمیوم Yoast می توانید بهترین کلمات کلیدی را برای محتوای سایت خود در نظر بگیرید و با رعایت اصول سئو در بخش عنوان، خلاصه، تعداد کلمات، لینک مطلب، استفاده از هدینگ ها و … چندین برابر سئوی سایت خود را افزایش داده و در لیست نتایج اول گوگل قرار بگیرید. افزونه یوآست سئو پرمیوم به طور خودکار تغییرات صورت گرفته در آدرس لینک مطالب شما را تشخیص داده و به جای آنکه بازدیدکنندگان شما با مراجعه به آدرس های قبلی با خطای 404 مواجه شوند، آنها را به آدرس جدید منتقل می کند. این کار در امتیازدهی سئو دارای اهمیت بسیار زیادی است و باتوجه به این اهمیت، مراحل انتقال توسط پلاگین به صورت کاملا خودکار انجام می شود. از دیگر امکانات هوشمندانه افزونه سئوی وردپرس Yoast پشتیبانی از آنالیز زنده و سریع محتوای مطالب شما و ارائه راهکارها و هشدارهای لازم جهت بهینه سازی محتوا پیش از انتشار آن است.

نصب همزمان نسخه رایگان و پرمیوم افزونه yoast seo

یوست سئوی پرمیوم نسخه 16 و بالاتر نیازمند نصب نسخه رایگان افزونه سئو یوست روی سایت شما است (از این پس هر دو افزونه می باید روی سایت شما فعال باشند یعنی هم افزونه یوآست سئو رایگان و هم افزونه پولی آن). نصب و فعالسازی افزونه به صورت خودکار از مخزن وردپرس انجام می شود.

اهمیت استفاده از آخرین نسخه افزونه یواست سئو

توجه بسیار مهم: یواست اعلام کرده با انتشار نسخه 13.5 از افزونه yoast seo همواره از دو نسخه آخر وردپرس پشتیبانی خواهد کرد. در صورتی که از نسخه های قدیمی وردپرس استفاده می کنید همچنین جهت فعالسازی محصول می باید حتما نسخه PHP سایت شما نسخه 7 و بالاتر باشد (در اکثر سرورها همین نسخه فعال است و نسخه های سری 5.6 کاملا منسوخ شده است)

جهت مشاهده کامل ترین آموزش yoast اینجا کلیک کنید.

ویژگی های جدید افزونه yoast seo premium

 

درج سریع ایموجی در عنوان سئو و توضیحات متا

اتصال یوست سئو با سرویس Wordproof ، ثبت مهر زمانی در شبکه بلاک چین (نسخه 18.8)

محتوا و تغییرات صفحات قوانین سایت و قوانین فروشگاه ووکامرس در همه محاکم قابل استناد خواهند بود

 

انقلاب در یوست سئو با سرویس رایگان بررسی رتبه کلمات کلیدی در گوگل (نسخه 17.9)

خرید افزونه یوست سئو

 

1- پیشنهادات لینک داخلی

پیشنهادات لینم داخلی افزونه یواست سئو

این روزها لینک سازی داخلی میان مطالب مرتبط با یکدیگر، از جمله مهمترین موارد دارای اهمیت برای سئو است و افزونه یوست به شما این امکان را می دهد تا به راحتی لیستی از مطالب مرتبط با مطلبی که در حال نگارش آن هستید را مشاهده، و با روش کشیدن و رها کردن یا کپی کردن سریع لینک مطلب مربوطه، از آنها در میان محتوای مطلب خود استفاده کنید و لینک سازی داخلی را قدرتمندتر از همیشه انجام دهید. این یک فیچر ارزشمند برای افزونه های سئو است که یوآست ان را دارد.

2-بلوک های ساختار یافته HOW-TO و FAQ در کوتنبرگ

بلوک های افزونه یواست سئو

حتما دیده اید که با جستجوی برخی سایت ها در گوگل، لیستی از پرسش و پاسخ ها (FAQ) در زیر نتیجه جستجو نشان داده می شود یا در موارد دیگر به دنبال روش انجام یک کار هستید و در نتیجه گوگل جزییات و مراحل انجام آن کار (HOWTO) به شما نشان داده می شود. این دو اسکیما که اطلاعات ساختار یافته را به گوگل نشان می دهند تا سایت شما به شکل متمایزی در میان نتایج بدرخشد توسط بلوک های آماده یوست در ویرایشگر گوتنبرگ قابل ایجاد و استفاده هستند.

5f2be759179b69020667049f.png

پس همین حالا با یوست، سئوی سایت خود را متحول کنید و از قدرت بی نظیر بلوک های ساختار یافته بهره مند شوید.

3-بلوک های مدت زمان تخمینی مطالعه، فهرست محتوا و لینک های مرتبط به گوتنبرگ

4-متاباکس تجزیه و تحلیل سئو در صفحه ساز المنتور

5fc8d2e8ba0355162672c452.jpg
5fc8d1dafa09141702379482.png

با مشارکت رسمی مجموعه یوست با سازندگان افزونه صفحه ساز المنتور، هماهنگی و سازگاری کامل میان این دو محصول برقرار شده و می توانید با خیال راحت همواره از آخرین نسخه به روزرسانی شده یوست پرمیوم و صفحه ساز المنتور بدون دغدغه و نگرانی استفاده کنید.

5-پشتیبانی از تشخیص جملات در زبان فارسی

قبلا افزونه یوآست در بررسی تعداد جملات پاراگراف ها جملات زبان فارسی را به درستی تشخیص نمی داد که خوشبختانه در آپدیت های اخیر این مورد اصلاح شده است و با زبان فارسی کملا سازگار شده است.

5f3d159f58f85d088b5c9d38.png

6-تب اسکیما به صورت مجزا از نسخه 14.8 یوست پرمیوم فارسی به بعد

5f3d165a13c32908b9496352.png

7-قالبیت اتصال به سرویس Zapier 

در نسخه 15.3 افزونه یوست سئو پرمیوم به بعد قابلیت اتصال یوآست به سرویس زاپیر اضافه شده است. این ویژگی برای انتشار سریع مطالب در شبکه های فیسبوک، توئیتر و… قابل استفاده است.

5fb79edf1b49b726002e1426.png

هنوز در خرید yoast شک دارید؟ نظر کاربران را حتما ملاحظه کنید. 

افزونه yoast seo | خرید افزونه سئو وردپرس yoast | نسخه اورجینال افزونه یوست سئو پرمیوم

مزایای استفاده از افزونه yoast ژاکت

این افزونه دارای قابلیت‌های زیادی است که کار تولید محتوای سئو شده را به مراتب راحت‌تر می‌کند. این قابلیت‌ها شامل موارد زیر هستند.

  • این افزونه دارای تیم پشتیبانی قوی است که در تمام مراحل با شما همکاری می‌کنند.
  • کاربری افزونه ساده است و از زبان فارسی  پشتیبانی می‌کند.
  • در تمام بخش‌های افزونه می‌توانید از راهنما بهره ببرید.
  • برای بهبود وضعیت سئو مطالب تجزیه و تحلیل کامل انجام می‌دهد و می‌توان به کمک توضیحات آن را بهتر کرد.
  •  افزونه yoast قابلیت بررسی میزان خوانایی نوشته‌ها را دارد.
  • در حین استفاده از آن می‌توان ترفندها و آموزش های سئو را به خوبی فراگرفت
  • آخرین الگوریتم‌های روز گوگل را برای سئو مطالب به کار می‌گیرد.

از این رو افزونه یواست یکی از ضروری‌ترین افزونه‌هایی است که برای بهبود سئو سایت در وردپرس باید مورد استفاده قرار دهید.

 

5f7c18bff94401067764e2b5.jpg

 

 

آموزش ویدئویی افزونه Yoasr
افزونه yoast seo | خرید افزونه سئو وردپرس yoast | نسخه اورجینال افزونه یوست سئو پرمیوم

توجه: افزونه یواست سئو پرمیوم فارسی شده و راستچین است اما جهت آشنایی بیشتر با آن و چگونگی استفاده از بخش های مختلف آن می توانید آموزش Yoast SEO را در بلاگ ژاکت مشاهده کنید. جهت خرید یوآست سئو به صورت اورجینال فقط به ژاکت مراجعه نمایید.

مقایسه نسخه رایگان و پولی افزونه یوآست سئو

ویژگی تعداد کلمه کلیدی پیشنهادات لینک داخلی مدیریت ریدایرکت ها سازگاری کامل با المنتور پشتیبانی
نسخه پرمیوم 5 دارد خودکار دارد توسط دیجیراتی
نسخه رایگان 1 ندارد دستی ندارد ندارد

سوالات متداول درباره افزونه یواست

آیا افزونه یواست برای SEO گزینه خوبی است؟

Yoast SEO از 11 سال پیش محبوب ترین افزونه SEO در وردپرس بوده است. در واقع ، بیش از 11 میلیون دانلود و رتبه 5 ستاره دارد! در حالی که افزونه ها و ابزارهای وردپرس سئو را آسان می کنند ، اما همچنان به کمی تلاش نیاز دارد. کامپیوترها هنوز برای نوشتن عناوین جذاب یا انتخاب کلمات کلیدی مناسب به اندازه کافی پیشرفته نیستند ، بنابراین مهم است که این مراحل را به صورت دستی انجام دهید. بنابراین ، آیا یواست برای بهینه سازی سئو گزینه خوبی است؟ پاسخ مثبت است ،زیرا این افزونه فرآیند بررسی را ساده می کند.

ویژگی ها و مزایای Yoast SEO چیست؟

Yoast SEO به شما کمک می کند تا محتوای خود را برای گوگل و بازدیدکنندگان بهینه کنید ، با ارائه راحل ها  و تجزیه و تحلیل خوانایی هنگام نوشتن. …

همچنین  شما می توانید به طور خودکار یک فایل CSV ایجاد کنید که نمای کلی از کلمات کلیدی ، URL ، نمره خوانایی و/یا عنوان را در اختیار شما قرار می دهد. بنابراین به راحتی می توانید ببینید که در آینده چه چیزی را باید بهینه کنید.

سنگ بنای سایت خود را با افزونه Yoast SEO محکم بچینید!

در جدیدترین آپدیت افزونه یواست سئو پریمیوم بخش جدیدی تحت عنوان “سنگ بنا” به این افزونه اضافه شده است که به شما کمک می کند ریشه یا پایه وبسایت خود را استوار و تخصصی بنا کنید. یکی از ویژگی های جذاب “سنگ بنا” امکان بررسی دادها و نوشته های وبسایت شما است. سنگ بنا یا مقالات پیلار به شما کمک می کنند تا یک مجموعه قدرتمند از مطالب یک حوزه را ایجاد کنید و رتبه بهتری کسب کنید.

این ویژگی تمامی نوشته های سایت شما را تجزیه و تحلیل کرده و مواردی را که نیاز به ویرایش از لحاظ سئو دارند برای شما لیست می کند. بنابراین یک بازنگری کلی در وبسایت شما انجام می شود تا حتی مطالب گذشته شما نیز امتیاز و رنک بهتری از لحاظ سئو پیدا کنند.

از دیگر امکانات جدیدی که به Yoast SEO اضافه شده است می توانید به موارد زیر اشاره کرد:

انتخاب چند مقاله به عنوان مقاله های اصلی سایت:

این ویژگی مقالاتی که برای شما ارزش بالایی دارند و به صورت تخصصی نوشته شده اند در نزد گوگل و سایر موتورهای جستجوگر محبوب تر شوند.

بررسی پیوندهای داخلی به مقالات سنگ ینا:

این ویژگی جذاب لینک های داخلی سایت شما را نسبت به مقلات سنگ بنا بررسی می کند. شما می توانید از سایر مقالات موجود در سایت خود به مقالات اصلی (سنگ بنا) پیوند دهید تا شاهد رشد بهتر این مقالات از لحاظ سئو شوید.

حذف یا ویرایش محتوای ناکارآمد و قدیمی:

یکی دیگر از امکانات جذاب این بخش بررسی محتواها قدیمی می باشد که به سئوی سایت شما آسیب می رسانند. این بخش به صورت هوشمند مقالات ضعیف را پیدا کرده و برای شما لیست می کند. بهتر است این مقالات یا از لحاظ سئو تقویت شوند.

بررسی مقالاتی که دارای پیوند داخلی و خارجی:

در علم جدید سئو وجود پیوندهای داخلی و خارجی به مطالب از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. سنگ بنا در افزونه Yoast SEO به صورت هوشمند مقالاتی را که دارای پیوند داخلی و خارجی مناسب نیستند برای شما پیدا کرده و پیشنهاد می کند لینک سازی انجام گیرد. قابل ذکر است تمامی این مراحل به صورت بسیار ساده و چند مرحله ای توسط خود ویژگی سنگ بنا انجام می شود و هیچ گونه نیازی به دانش تخصصی در این زمینه نمی باشد.

جادوگر نصب چند مرحله ای:

یکی از جذاب ترین ویژگی های افزونه یواست سئو امکان نصب و پیکربندی سایت در چند مرحله ساده است. این مراحل دارای ارزش بسیار بالایی از لحاظ نمره سئو برای سایت شما می باشند. افزونه یواست تمامی این مراحل را به صورت نصب جادویی قرار داده است به گونه ای که تنها در ۱ دقیقه می توانید سایت خود را از لحاظ سئو اولیه پیکربندی کنید.

تایید ابزارهای وب‌مستر (Webmaster Tools):

افزونه یواست نگاهی بسیار جامع به موتورهای جستجوگر دارد در همین راستا به صورت پیشفرض از ۴ موتور جستجوی گوگل – یاندکس –  بینگ و بایدو پشتیبانی می کند. کافی است سایت خود را در این موتورهای جستجوگر ثبت کنید و کد تاییده آن را در کادر مشخص شده در افزونه Yoast SEO قرار دهید تا ورودی سایت شما افزایش پیدا کند.

یکپارچگی افزونه yoast seo با سایت های سئو

ادغام سازی سایت شما با ابزارهای سئوی جدید که سایت های ثالث ارایه می کنند یکی از مهمترین بخش های سئوی هر وبسایت می باشد.

یواست سئو می تواند سایت شما را با تمامی سایت های ثالث زیر ادغام کند:

ادغام با Semrush: ادغام Semrush پیشنهادات و بینش هایی را برای کلمات کلیدی مرتبط با عبارت کلیدی وارد شده ارائه می دهد.

ادغام با Wincher: ادغام Wincher گزینه‌ای را برای ردیابی عبارات کلیدی خاص و به‌دست آوردن بینش در موقعیت آن‌ها ارائه می‌دهد.

ادغام با Zapier: هنگام انتشار یا به روز رسانی محتوای خود، اقدامات خودکار را تنظیم کنید. با اتصال Yoast SEO با Zapier، می توانید به راحتی پست های منتشر شده خود را به هر یک از 2000+ مقصد آن، مانند توییتر، فیس بوک و موارد دیگر ارسال کنید.

ادغام با Algolia: کیفیت جستجوی سایت خود را افزایش دهید! به طور خودکار به کاربران شما کمک می کند تا محتوای اصلی و مهمترین مطالب شما را در نتایج جستجوی داخلی خود بیابند. همچنین پستها و صفحات بدون نمایه را از نتایج جستجوی سایت شما حذف می کند.

اخبار و تخفیف های راست چین را در پیج اینستاگرام و لینکدین ما پیگیری کنید.

جهت مشاهده لیست تغییرات افزونه کلیک کنید

اطلاعیه های مهم افزونه Yoast seo

اطلاعیه :در الگوریتم جدید گوگل به نام الگوریتم مرغ مگس خوار (Google Hummingbird) دیگر بخش اسنیپت را شما نمی توانید تعیین کنید, ابتدا گوگل تشخیص می دهد که اسنیپت که شما قرار داده اید با محتوای مقاله شما مرتبط است یا خیر و به تشخیص خود این بخش را انتخاب می کند, ممکن از اسنیپت که شما تعیین کرده باشید استفاده کند یا از بخشی از متن مقاله در این بخش استفاده کند.

اطلاعیه : از ورژن ۱۶ به بعد افزونه یواست همزمان باید نسخه پریمیوم و رایگان بر روی وردپرس شما نصب و فعال باشند, با نصب فایل زیپی که از راست چین خریداری کرده اید به صورت خودکار هر دو نسخه بر روی سایت شما نصب و فعال می شوند.

اگر بدنبال کسب رتبه اول گوگل هستید باید سئوی سایت وردپری خود را به بهترین شکل انجام دهید. افزونه yoast seo پریمیوم بهترین راهکار برای شماست. بنابراین با رعایت دستورالعمل های یواست مطالب و محصولات خود را به بهترین شکل سئو کنید.

دانلود افزونه یواست سئو پرمیوم

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل دانلود رایگان افزونه یواست سئو پرمیومبصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024