دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

دانلود رایگان بازی زامبی ها: مردگان قاتل مود شده

  • ۲۱۷۷

توجه توجه: شما می توانید  از فارسی بودن کل محیط بازی لذت ببرید!

* برای باز شدن مراحل چدید بازی، نیازمند دانلود مقداری کمی دیتا خواهید بود. *

* این بازی یکی از محبوبترین بازی های Google Play محسوب می شود که حدود 50،000،000 بار! از طریق این مارکت دانلود شده است! و ما نسخه فارسی شده آن را در اختیار شما قرار میدهیم که از محیط فارسی آن و همچنین خرید توسط کارت شتاب ، لذت ببرید!


داستان بازی
ویروس T، دنیا رو به پایانش نزدیک کرده، جنگ برعلیه زامبی‌ها شروع شده و مردم توی خطر شروع یک مبارزه خونین قرار گرفتن و تو به عنوان یکی از معدود بازماندگان در تلاش برای زنده ماندن، وظیفه ات اینه که خیابون ها رو از زامبی‌ها پاک سازی کنی و راه بقای خودت رو با پشت سر گذاشتن مراحل چالش بر انگیز و پر خطر به پایان برسونی.
زامبی ها: مردگان قاتل یه بازی اکشن اول شخص هست که اگر شما هم طرفدار بازی های هیجان انگیز باشید به هیچ عنوان نمیتونی از دستش بدی. انگشتت رو از روی ماشه بر ندار، چون قراره توی این دنیای ویروس زده پر خطر حسابی برای بقاء تلاش کنی. مهارت هات رو به عنوان قاتل مردگان متحرک ارتقاء بدی.
اسلحه خونه رو با اسلحه هایی مثل شات گان‌ها  و مسلسل‌های گوناگون گسترش بده و از مهارت‌هات برای کشتن مردگان از طریق مرحله های پر از هیجان و وحشت بازی استفاده کن. با تجربه کردن بخش های متفاوت و خونین بازی برای بقای خود مبارزه کنید. در مرحله های نبرد نهایی حسابی خون راه بیاندازید، مهارت های هدفگیری‌تون رو در ماموریت‌های تک تیراندازی امتحان کنید و بازمانده‌های ویروس زده رو توی ماموریت های پشتیبانی در سراسر جهان به جاهای امن راهنمایی کنید. از ساحل های استوایی گرفته تا زمین های خاکی همه جا میدان نبرد شماست.
اگر جراًت مبارزه با این زامبی‌ها داشته باشی و بتونی زنده بمونی شاید حتی بتونی تمدنی که توسط مخرب ترین ویروس تاریخ نابود شده رو دوباره احیا کنی. پس منتظر چه چیزی هستی؟ خودتو به سایر بازمانده ها ثابت کن.




ویژگی‎های بازی:


گرافیک 3 بعدی فوق العاده
ارتش مردگان پیش روی شما هستند. با مبارزه راه خودت رو در داخل یک دنیای 3 بعدی آلوده به ویروس مردگان متحرک پیدا کن و از انیمیشن های زیبای دنیای بازی لذت ببر.


صدا گذاری و موسیقی عالی
صدا گذاری و موسیقی بازی شما را در نزدیک ترین حالت به مردگان خونخوار قرار میدهد! تا حدی که احساس میکنید این خود شما هستید که در حال تجربه یک نبرد عظیم بین مردگان و انسان ها قرار گرفته اید.


طراحی مرحله نو آورانه
شات گان رو از توی اسلحه خونه بردار و خودت رو برای 120 مرحله چالش بر انگیز و ماموریت های پر از مردگان متحرک آماده کن چون از آنجایی که مرگ تنها حکم عدالت برای این هیولاهاست قراره این مراحل مهارت های تیر اندازی تو رو به چالش بکشند.


بخش گیم پلی متنوع
چاشنی هیجان رو با نبرد در میدان های جنگ متنوع به همراه 5 نبرد نهایی، 60 ماموریت تک تیراندازی و تعداد زیادی مرحله پشتیبانی و رویداد های ویژه به تجربه بازیت اضافه کن.


اسلحه های گوناگون
هیچ بازی تیراندازی بدون اسلحه خونه لذت بخش نیست، بخاطر همین هم شما میتونید از 21 اسلحه متفاوت برای نبرد استفاده کنید با به کار گرفتن اسحه های مختلف مانند MP5، AK47،  Desert Eagle، FN SCAR، HK 416 و نارنجک ها و دیگر شات‌گان ها و مسلسل ها دشمنانت رو منفجر کن! حالا انگشتت رو از روی ماشه بر ندار که قرار کلی هیجان رو توی این بازی تجربه کنی، به امید نابودی ارتش مردگان!


سیستم ارتقاء اسلحه
اسلحه های داخل اسلحه خونت رو ارتقاء بده تا توان مبارزه با مردگان سر سخت‌تر رو هم داشته باشی. میتونی برای دوام آوردن توی این دنیای خطرناک قدرت، برد و حتی توان شلیک هر اسلحه رو ارتقاء بدی پس تفنگ‌هاتو ارتقاء بده تا پایان دنیا برات سخت تموم نشه!


رویداد های ویژه
در رویدادهای ویژه داخل بازی شرکت کن تا طلا، سکه و جایزه‌های دیگه برنده بشی و بتونی به مبارزه‌های هیجان انگیزت ادامه بدی!

 

حالا وقتشه که وارد دنیای بازی بشی و بازگشت دوباره بشریت به عرصه‌ی جهانی رو تضمین کنی و دنیا رو از شر مردگان متحرک خلاص کنی، یادت باشه انسان‌ها امیدشون به تو هست، پس بیا خودت رو به بازمانده‌ها ثابت کن!

 

لطفا اگر در بازی به مشکل خوردید، مشکل خود را از طریق این ایمیل:  zf3@medrickfze.com  با ما در میان بگذارید تا در سریعترین زمان ممکن مشکل شما را برطرف کنیم و لبخند رضایت را بر لبان شما بنشانیم :)

کانال تلگرامی ما:

https://telegram.me/Zambihaa

 

دانلود رایگان جدیدترین بازی های اندورید

دانلود رایگان با لینک مستقیم

نسخه نامحدود تمامی بازی های ایرانی

به آسانی همین الانی میتونید به بازی مود شده دسترسی پیدا کنید.

پول بی نهایت بازی های ایرانی در این پست

فرصت رو از دست ندید 

آموزش دانلود فوری

nhkg,n tdgl

این بازی یکی از بهترین بازی های ایرانی مود شده می باشد.

مناسب برای تمامی افراد 

بدون سانسور و حذفیات در اینجا دانلود کنید

دانلود رایگان

 کوتاه کننده لینک  |  دانلود بازی مود    |  کسب درآمد از اینترنت چطوریه؟

  

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل دانلود رایگان بازی زامبی ها: مردگان قاتل مود شدهبصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024