دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

دانلود رایگان بازی غرش در شهر: انتقام شده

  • ۷۹۹

بازی غرش در شهر: انتقام یک بازی اکشن رزمی پسرانه جدید برای اندروید می باشد که دارای گرافیک بالایی است. همچنین این بازی برای کنترل لمسی موبایل بهینه شده و گیم پلی روان و لذت بخشی دارد.

شما در نقش یک پلیس رزمی کار هستید که باید با گانگسترهای خلاف کار مبارزه کنید، رئیس آن ها را پیدا کرده و دستگیر نمایید و بدین ترتیب شهر را از دست آشوب و شورش مجرمان نجات دهید. اما اکنون شهر عصبانی است و صدای غرش وحشتناک آن از دوردست شنیده می شود!

اگر شما طرفدار بازی های رزمی کامپیوتر و کنسول ها مثل ps4، xbox one و یا حتی کنسول های قدیمی مثل سگا و میکرو می باشید، اگر عاشق بازی های جدید اکشن اندروید هستید، این گیم مختص شما طراحی شده و از آن لذت خواهید برد.

امکانات بازی:

_ یک بازی دو بعدی با نمای سه بعدی (ایزومتریک).
_ پنج حرکت متنوع برای کارکتر گیمر شامل: راه رفتن، دویدن، مشت، لگد و قدرت ویژه
_ 8 نوع دشمن متنوع با طراحی زیبا و مختلف شامل غول ها و دشمنان مراحل.
_ 8 مرحله با طراحی گرافیکی بالا و چشم نواز در 8 محیط کاملا متفاوت شامل: پارک جنگلی، هتل، جنگل آمازون، بازی شورش در کشتی تفریحی، بازی شورش در شهر 4 بازی بچه ها، رستوران، خیابان و دفتر رئیس بزرگ)
_ هوش مصنوعی پیشرفته
_ سیستم save یا load کاملا خودکار
_ کارایی بالا و قابل بازی روی موبایل هایی با سخت افزار قدیمی.






روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل دانلود رایگان بازی غرش در شهر: انتقام شدهبصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024