دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

دانلود رایگان بازی های رانندگی بدلکاری اتومبیل - آهنگهای غیرممکن

  • ۵۹۳

بهترین بازی مسابقه اتومبیل فرمول رمپ مگا
آماده انجام بازی های غیرممکن درایو رمپ بازی های اتومبیل شوید که در آن چندین اتومبیل مانند مانع بازی های اتومبیلرانی با فرمول های ورزشی شدید رانندگی می کنید. بروید و از این ماشین های بزرگ مانع شیب ماشین رمپ رانندگی لذت ببرید و یک استاد کلاهبرداری حرفه ای در بازی های بدلکاری اتومبیل باشید. در بازی های مانع از پارکینگ اتومبیل با فرمول بالا ، در مسیرهای چالش برانگیز سفر کنید. این بازی نهایی اتومبیل فرمول نهایی چند حرکت شیرین کاری 2020 ایجاد یک ماجراجویی برای دوستداران بازی های بدلکاری اتومبیل است. بارگیری های مسابقات اتومبیلرانی gt 2020 را بارگیری کنید و پر جنب و جوش ترین بازی های مسابقه فرمول رمپ مگا 2020 را تمرین کنید. انتخاب های مختلف وسایل نقلیه مسابقه ای فرمول ، رانندگی بدلکاری اتومبیل های فرمول شما را در آب و هوای آب دریا سرگرم خواهد کرد. رانندگی ماشین فرمول شبیه ساز رمپ غیرممکن ماشین رمپ را از منظر دریا اجرا کنید و با چالش ماشین انتخاب فرمول خود از رانندگی با ماشین فرمول برتر در رمپ های آسمان لذت ببرید. وظیفه شما این است که وسایل نقلیه خودکار را با زیگزاگ بازی بدلکاری های دیوانه اتومبیل رانندگی کنید و ایستگاه های بازرسی کامل را با رانندگی بدلکاری اتومبیل فرمول ورزشی غیرممکن انجام دهید. یک بازی مسابقه ای فرمول اعتیاد آور برای همه کاربران که در آن شما باید بازی پرش اتومبیل را با ماشین های فرمول با سرعت بالا در بازی آهنگ های فرمول غیرممکن انجام دهید. رانندگی در آسمان با بازی های شیرین کاری اتومبیل فرمول مسابقه GT 2020 که در آن شما باید از ماجراجویی ماشین شیرین کاری فرمول رمپ مگا در هوا استفاده کنید. آموزش شیرین کاری اتومبیلرانی فرمول GT را دریافت کنید. بروید و بازی های رانندگی غیرممکن را با ماشین رمپ شروع کنید و تمام چالش های دشوار بازی های فرمول 2020 را با بازی های ماشین شیرین کاری شدید شهر از بین ببرید.

Extreme GT Formula Racing Car

جدیدترین ایده شبیه ساز شیرین کاری اتومبیل مگا رمپ برای آماده سازی شما برای بدلکاری های غیرممکن بازی رانندگی با ماشین و بستن کمربند ایمنی برای تکمیل چالش فرمول مسابقه شدید یکی یکی. تحریک رابط کاربری و محیط حیرت آور باعث اعتیاد بازیکن به این بازی مسابقه شیرین کاری اتومبیل GT می شود. برای این شبیه سازی 3d mega ramp اتومبیل آماده شوید و به مسابقات فرمول شدید شهر بپیوندید تا در مسابقات فرمول اتومبیل بدلکاری غیر ممکن بدست آورید. تمام سطوح مانع مسابقه ای grand formula gt با یکدیگر متفاوت است و باعث می شود بازیکن با بدلکاری های شدید اتومبیلرانی در شهر رانندگی کند. با استفاده از تکنیک های خود ، فرمان این ماشین های دیوانه بازی های 3D با اتومبیل های آتش نشانی توربو و بازی های فرمول یک را کنترل کنید تا خود را به عنوان یک راننده حرفه ای بدل کنید. کنترل صاف و واقع گرایانه این بازی ماشین رمپ عمودی را با صدایی دلنشین و صحنه های شگفت انگیز از بدلکاری های شدید اتومبیل رانی ، شما را به بازی در این بازی های شیرین کاری دیوانه وار بپردازید. فرمول نهایی بازی های شیرین کاری اتومبیل و لذت بردن از رمپ بازی بدلکاری اتومبیل بازی آهنگ های غیرممکن روی آب. با ماشین فرمول بالا از بالای مگا رمپ بپرید و با بازی های بدلکار مگا رمپ 2020 آهنگ های غیرممکن 3D از زاویه های مختلف لذت ببرید. در این بازی های فرمول دیوانه وار مسابقه اتومبیلرانی شروع به رانندگی کنید.

چگونه بازی کنیم؟

این بازی شیرین کاری مگا رمپ اتومبیلرانی را بارگیری کنید. بازی های مسابقه ای فرمول را انجام دهید باید ایست های بازرسی جمع شود زیرا در صورت عدم موفقیت ، می توانید بازی فرمول را در آخرین ایست بازرسی مجدداً شروع کنید. بنابراین مراقب موانع باشید و مانند بازی فرمول مسابقه 2020 بازی کنید.

از اتومبیل ورزشی فرمول مسابقه لذت ببرید

با جلوگیری از برخورد با موانع و موانع با راننده بدلکار ، فرمان را بگیرید و چالش بدلکاری را به موقع انجام دهید. امتیازها و ایست های بازرسی را جمع کنید تا در مانع های رانندگی با ماشین پرش به جلو حرکت کنید.

b> ویژگی ها:

- به روز شده ماموریت های جدید فرمول ماشین مگا رمپ 2020
- رابط اعتیاد آور بازی های فرمول مسابقه ای
- محیط احساسی و گیم پلی
- آخرین آزمایشات شیرین کاری سقف آسمان
- رمپ های عمودی رانندگی

بازی فرمول اتومبیل شیرین کاری مدرن مسابقه دهید و برای بهبود بازی شیرین کاری ما بازخورد دهید.

بیشتر بخوانید

نقدها

خط‌مشی مرور
۳٫۸
۳۶٬۱۹۸ در مجموع
5
4
3
2
1
zeinab Moghadasi
۲ نوامبر ۲۰۲۰
57
به نظر من خیلی خوبه
ghorban aleshzadeh
۸ نوامبر ۲۰۲۰
4
خیلی خوب است عالی
Alireza Nadimi
۲ نوامبر ۲۰۲۰
52
جالبه هیجان داره.
Zahra Bagheri
۳ نوامبر ۲۰۲۰
39
خیلی عالییییییی
خواندن تمام نظرات

قابلیت‌های جدید

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل دانلود رایگان بازی های رانندگی بدلکاری اتومبیل - آهنگهای غیرممکنبصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024