دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

دانلود رایگان بازی 100 در: فرار از مدرسه

  • ۱۵۹۶

ؤ

چالش جدید برای 2020 – با پیدا کردن اشیای گمشده و حل پازل‌ها از کلاس فرار کن!
 
شما رو به چالش جدیدی دعوت میکنیم: با این بازی فرار از مدرسه 100 درب رو باز کنید! با پیدا کردن اشیای گمشده و حل پازل‌ها از کلاس فرار کنید! بیش از 100 مرحله در این بازی منتظر شماست و به طور مرتب به تعداد این مراحل افزوده می‌شود! این بازی ساده‌ست، ولی پیروز شدن در آن ساده نیست! به مغز خود فشار بیاورید و خود را محک بزنید!

فقط باهوش‌ترین افراد میتونن چالش‌های بازی رو پشت سر بگذارند. شما هم از اون افرادید؟

این بازی رو به رایگان دانلود کنید و سایرین رو به چالش بکشید تا بفهمید چه کسی باهوش‌تره!

قضیه از این قراره: میا (که باهاش آشنا میشید) در مدرسه گیر افتاده (بعدا میفهمید چرا). مهمترین هدف در این بازی کمک به اونه که یه راه خروج پیدا کنه تا بتونه به خونه پیش پدر و مادرش برگرده. برای باز کردن درها، باید اشیای گمشده رو پیدا کنید و معماهای شگفت‌انگیزی رو با تمام روش‌هایی که در ذهن دارید حل کنید. برای فرار از مدرسه باید بیش از 100 درب رو باز کنید و از کلاس‌ها خارج شوید. اگر خودتون کار از پیش نبرید، ما راهنماهایی براتون داریم که خیلی مفیدند و هروقت خواستید میتونید ازشون استفاده کنید!

 
ویژگی‌ها

🔑 معماهای شگفت‌انگیز برای حل کردن و اشیای گمشده‌ای که باید پیدا بشن

🔑 مکانیک‌های باحال: حرکت در زمان و فضا، ترکیب اشیا، بازی‌های فکری

🔑 سطوح جذاب با انیمیشن‌های عالی

🔑 گردونه شانس برای دریافت راهنمای رایگان

🔑 ماموریت‌های فکری

🔑 گرافیک دیدنی با جزئیات دقیق

🔑 گیم‌پلی ساده، اما دشوار برای پیروزی

🔑 کلاس‌های مختلف – هنر، شیمی، موزیک و تاریخ، کتابخانه، سالن ورزشی، کافه تریا و ...

🔑 فضای خیلی کمی از دستگاه شما رو اشغال میکند

🔑 کاملا رایگان!

 

هر سطح از بازی پازل منحصر به فردی دارد و به مرور زمان دشوارتر میشوند.

این بازی یکی از چالش‌برانگیزترین بازی‌های فکری است که نباید از دستش بدهید. حالا نصب کنید و بیش از 100 درب رو باز کنید.

چالش جدید برای 2020 – با پیدا کردن اشیای گمشده و حل پازل‌ها از کلاس فرار کن! شما رو به چالش جدیدی دعوت میکنیم: با این بازی فرار از مدرسه 100 درب رو باز کنید! با پیدا کردن اشیای گمشده و حل پازل‌ها از کلاس فرار کنید! بیش از 100 مرحله در این بازی منتظر شماست و به طور مرتب به تعداد این مراحل افزوده می‌شود! این بازی ساده‌ست، ولی پیروز شدن در آن ساده نیست! به مغز خود فشار بیاورید و خود را محک بزنید! فقط باهوش‌ترین افراد میتونن چالش‌های بازی رو پشت سر بگذارند. شما هم از اون افرادید؟ این بازی رو به رایگان دانلود کنید و سایرین رو به چالش بکشید تا بفهمید چه کسی باهوش‌تره! قضیه از این قراره: میا (که باهاش آشنا میشید) در مدرسه گیر افتاده (بعدا میفهمید چرا). مهمترین هدف در این بازی کمک به اونه که یه راه خروج پیدا کنه تا بتونه به خونه پیش پدر و مادرش برگرده. برای باز کردن درها، باید اشیای گمشده رو پیدا کنید و معماهای شگفت‌انگیزی رو با تمام روش‌هایی که در ذهن دارید حل کنید. برای فرار از مدرسه باید بیش از 100 درب رو باز کنید و از کلاس‌ها خارج شوید. اگر خودتون کار از پیش نبرید، ما راهنماهایی براتون داریم که خیلی مفیدند و هروقت خواستید میتونید ازشون استفاده کنید! ویژگی‌ها 🔑 معماهای شگفت‌انگیز برای حل کردن و اشیای گمشده‌ای که باید پیدا بشن 🔑 مکانیک‌های باحال: حرکت در زمان و فضا، ترکیب اشیا، بازی‌های فکری 🔑 سطوح جذاب با انیمیشن‌های عالی 🔑 گردونه شانس برای دریافت راهنمای رایگان 🔑 ماموریت‌های فکری 🔑 گرافیک دیدنی با جزئیات دقیق 🔑 گیم‌پلی ساده، اما دشوار برای پیروزی 🔑 کلاس‌های مختلف – هنر، شیمی، موزیک و تاریخ، کتابخانه، سالن ورزشی، کافه تریا و ... 🔑 فضای خیلی کمی از دستگاه شما رو اشغال میکند 🔑 کاملا رایگان! هر سطح از بازی پازل منحصر به فردی دارد و به مرور زمان دشوارتر میشوند. این بازی یکی از چالش‌برانگیزترین بازی‌های فکری است که نباید از دستش بدهید. حالا نصب کنید و بیش از 100 درب رو باز کنید.

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل دانلود رایگان بازی 100 در: فرار از مدرسهبصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024